De Valken Bende!!!! wij hebben ook eitjes

Gestart door maranda, 13 oktober 2010, 20:22:31

« vorige - volgende »

maranda

hey laris

ja dat is  goed hoop dat het allemaal goed komt

groetjes maranda

hallo cherro

ja ik ben ook erg nieuwschierig of ze uit komen en hoe ze het gaan doen

groetjes maranda

Caroline 1569

Spannend hoor je eerste bevruchte eitjes.
Gelukkig heb je genoeg hulp om je heen.
Zo hebben we het allemaal moeten leren.
Caroline 1569

maranda

hoi caroline1569

gelukkig wel ja wand anders wisten we echt niet hoe we dat moetten oplossen maar dat komt wel goed

groetjes maranda

maranda

hallo iedereen

we hebben bij koppel 1 alle 5 de eitjes bevrucht ;D ;D ;D ;D ;D waar van er al 1 gereseveerd is

en nu hebben we bij koppel 2 ook een eitje gevonden de heeft ze gisteren gelegt  ;D ;D ;D dus hopen dat het goed komt

van koppel 1 komt vanavond even een foto

groetjes maranda

Manouk

Wat leuk dat het zo goed gaat...

weet je ook al welke mutaties er uit kunnen komen??

groetjes
Manouk

Larissa

Hey Zus

Superrrrr je eerste resevering gefeliciteerd meid, zal ik in de loop van volgende week nog ff keer langs komen om te kijken bij koppel 2

@Manouk

Als het goed is krijgt ze uit koppel 1 Cinnamon, maar misschien ook nog wel een verrassing omdat we de splitten van beide ouders niet kennen

Groetjes

maranda

hallo manouk

ja het is net wat mijn zus zegt we weten niet of de ouders split hebben maar zo bie zo zit er cinnamon in en koppel 2 is moeder al wel bekend maar vader nog niet wand moeder zit er alleen op  :( en niemand mag er bij komen dus dat snap ik nog niet helemaal

groetjes maranda

hey zus

ben je daar nog wel even over oke wand kan nu nog niet zeggen van de hoe en de wat wand heb me meis en mijn kleine ventje weer ziek  :( dus bel wel oke

groetjes maranda

maranda

hallo

nu even foto tijd  van koppel 1 die nu 5 eitjes hebben en waarvan ik hoop dat er dit weekende de eerst van uit komt

dit is de pop

dit is de man

dit koppel heeft nu 5 eitjes en ook allemaal bevrucht

koppel 2 kan ik hellaas nog geen foto van maken wand ze komt het blok nog niet uit alleen voor het eten en als ik dan een foto wil maken dan vliegt ze gauw het hok weer in dus hellaas kan ik daar nog niet veel van laten zien

weet wel dat de pop een witmasker is en de man wildkleur

groetjes maranda

Larissa

Hey Zus

Zat niet die witmasker man er constant's bij , die zich zo onwijs macho gedraagt in de voliere
Denk dat ik woensdag achter in de middag ff aan waai.

Knuffel

maranda

hey zus

ik weet niet of ik er woensdag middag ben wand rox gaat uit spelen

bel voor die tijd dan even

ja we weten het niet meer hoor dan zit die er bij dan zit die er bij we kijken het nog wel even aan

groetjes maranda

maranda

hallo iedereen

we hebben gisteren ondekt dat we het eerst donsje in het blok hadden liggen mijn zus larissa zag het gisteren wand die had even in de blokken gekeken dus van koppel 1 hebben we nu 1 donsje en dan nog 4 eitjes die nog uit moetten komen

koppel 2 heeft ook 5 eitjes waarvan ik tot zo ver kan zien dat er 4 bevrucht zijn

dus de broedseizoen gaan hier heel goed hopen dat de koppels de jongen goed groot brengen

hier is de foto van ons eerste donsjes ;D ;D ;D ;D

groetjes maranda en kroeltjes van de valkjes

Larissa

Hey Zus

Gefeliciteerd met je verjaardag en met het eerste donsje,
Ik duim voor je mee dat dit koppel de jongen netjes groot brengt

Dikke kus Laris

maranda

hey laris

ja hoop het ook maar we houden contact via de foon mocht ik het niet vertrouwen dan bel ik je oke

groetjes maranda

smiley

Hallo Maranda

Dubbel gefeliciteerd is hier wel op zijn plaats  ;D ;D

Leuk je eerste donsje geboren .ik duim met je mee dat al je eitjes uit komen en groot worden ....

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

maranda

hey iedereen

we hebben nu 2 donsjes en mijn zus heeft gisteren nog even gekeken maar man lijkt split lutino te hebben  ;D ;D

dus hebben we een  berekening gemaakt en dan krijgen we dit

vader is cinnamon split voor(1 x lutino)

moeder is  bont cinnamon

zonen
50% cinnamon split voor bont (1xlutino)
50% cinnamon split voor bont

dochters
50% cinnamon lutino split voor bont
50% cinnamon split voor bont

dus dat worden wel mooie jongen al zeg ik het zelf ;D :D ;D :D
dus je kunt nu rustig een resevering bij  me doen wand heb nu nog een koppel als daar er 1 van uit komt dan is die ook weg dus ben er nu al 2 van de 10 dan kwijt

groetjes maranda