De Valken Bende!!!! wij hebben ook eitjes

Gestart door maranda, 13 oktober 2010, 20:22:31

« vorige - volgende »

maranda

11 mei 2011, 11:12:05 #180 Last Edit: 11 mei 2011, 22:06:20 by maranda
hallo

wou net even in het broedblok kijken maar nee kon niks zien wand ze zaten er op en ze gingen niet weg dus dan maar even wachten tot vanavond hoop dat we het dan kunnen zien wand ze zit er al sins vanmorgen 6 uur op dus dat broeden doet ze goed en de man helpt ook erg goed mee daar ben ik wel bij mee

dus nu hopen dat ze bevrucht zijn
dus duimen maar  ;D ;D ;D ;D ;D

groetjes maranda

Landiej

Haha ik heb hier precies hetzelfde :) En hoe meer eitjes er komen, hoe trouwer ze erop gaan zitten en hoe minder je dus kan zien ::) Maar dat is misschien maar goed ook heh ;)

cals

Groetjes van Carla

maranda

hallo landiej

ja ik merk het vandaag hebben we weer gekeken en nu liggen er al 3 eitjes en ze zijn er niet meer bij weg tehouden dus laat het wel zo en we zien wel wat er gaat gebeuren heb vandaag nog ff contact met mijn zus larissa gehad als ik er morgen nog niet bij kan komen en vrijdag dan komt zij even kijken
groetjes maranda

hallo cals

dankje wel we hopen dat het goed gaat met hun en de eitjes

groetjes maranda

maranda

hallo iedereen

we konden vandaag weer in de voliere het blok bekijken en er liggen nu 4 eitjes is dus zo te merken gaat het goed en ze blijven goed broeden teminste dat denken wij omdat dit het eerste jaar is dat we valkjes hebben en ook kweeken

groetjes maranda en kroeltjes van onze valkjes

smiley

Hallo Maranda

4 eitjes alweer dat gaat goed ,heb je al gekeken of ze bevrucht zijn ???
http://animalscience.ucdavis.edu/research/parrot/d/d.htm

Hier kan je goed zien wat je moet zien in je eitjes als je met een lampje tegen de bolle kant aan schijnt .

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

maranda

hallo conny

mijn zus larissa is hier vandaag geweest voor de eitjes
en heb de eerst 2 bevrucht  ;D :o ;D :o wat we zelf niet hadden verwacht van die andere 2 kon mijn zus het nog niet zien omdat ze nog niet zo heel lang geleden gelegt zijn maar mijn zus zei al wel je kunt er wel van uit gaan dat de andere 2 dus eitje 3 en 4 ook bevrucht zijn dus we zijn erg blij er mee  ;D :D ;D :D en dat voor het eerste jaar is niet verkeerd

groetjes maranda

Larissa

Hey Zusje

Super gefeliciteerd met je 2 bevruchte eitjes, hoop er nog niet te veel op ze hebben nog een lange weg te gaan en het is het eerste jaar voor dit koppel en vaak gaat het eerste nest mis.
Voor mij is het ook een gok he ei 3 en 4 maar heb een vermoede van wel, zal ik volgende week nog ff een keer langs komen kijken ???
Loods je er wel door heen  :P :P :P

groetjes Larissa/ Je zus  :-*

maranda

hey larissa

ik heb nu 5 eitjes ja je mag van de week wel langs komen om te kijken

groetjes maranda

Larissa

Hey Zus

WE hebben elkaar al gesproken aan de tel vandaag
Woensdag kom ik na 15.00 ff langs om te kijken ei 3,4,5 ook gelijk neem ik neppers mee zodat we eventueel ei 5 en 6 kunnen vervangen want  4 is genoeg om mee te beginnen

dikke knuff
je zus

maranda

hey zus

is goed zie je woensdag we gaan vandaag nog weer even in het blok kijken of er nog meer liggen maar ze doen het heel erg goed al zeg is het zelf wand man lief broed elke dag tot de avond en vrouw lief broed de avond en de nacht weet niet of het zo hoor maar ja we wachten af

groetjes maranda

Larissa

Hey zus

Dat hoort zo, man overdag pop snachts....vlak voor het uit komen kunne ze ook met zijn tweetjes gaan broeden

dikke kuss
Laris

maranda

hallo laris

ja ik weet het niet hoor dit is de eerste jaar en ben blij dat je me er door helpt wand anders had ik het niet geweten ???

groetjes maranda

Larissa

Hey Maranda

Komt helemaal goed, ik kom morgen middag wel ff kijken en dan gaan we even ene plan van aanpak op schrijven

Zodat je weet waar je op moet letten

dikke knuff
Je zus Laris

Cherro

Spannend hoor! ;D Ben benieuwd of ze uit gaan komen en hoe ze het gaan doen :)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!