Bonte Witmasker's voor een prikkie

Gestart door Larissa, 29 augustus 2010, 19:47:39

« vorige - volgende »

Monky

Uhm Gerda...

Ze heeft mij net een IM gestuurd of ik valkparkieten verkoop... Blijkbaar heeft jouw IM niet veel indruk op haar gemaakt.

Ik heb haar verwezen naar de kwekerslijst en naar de herplaatsingsboard... Ik had deze topic nog niet gezien.

Groetjes,
Monky

Caroline

Ik had al zo'n vermoeden ...  :-\

Elke keer als ik haar online zie staan bij "Wie is er online" staat er achter haar account:  stuurt een bericht

Volgens mij schrijft ze nog steeds dagelijks mensen aan met dezelfde vraag. Niet alleen kwekers maar gewoon iedereen.  >:(

Vervelend.  :(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roy

2 september 2010, 21:47:27 #17 Last Edit: 2 september 2010, 22:11:01 by Roy
Aha. Ik heb daarstraks ook al een bericht ontvangen van Jennifer. Druk bezig geweest die dame. Vroeg me al af hoe ze erbij kwam dat ik mogelijk valken verkocht, terwijl mijn recente posts juist over de aanschaf ervan gingen. Had inderdaad het idee dat het een jong persoon betrof.

Wat betreft de prijs die ze ervoor wil geven. Ze zal op marktplaats gekeken hebben. Daar worden inderdaad valkparkieten aangeboden voor 10-15 euro. Meestal gaat het dan om wildmaskers van een maand of 3-6 die in folieres opgoeien.  Ik betwijfel of ze snapt dat Larissa's mutaties duurder zijn.

Gerda

Ben ik weer  ;)

Ik zal Jennifer nog een keer mailen en haar nogmaals vragen leden niet lastig te vallen.
Ik zal haar bovendien waarschuwen dat dit gedrag kan leiden tot uitsluiting van het forum.

Gerda - global moderator (maar dat wisten jullie al)
:D

Paula

Citaat van: Gerda op  3 september 2010, 09:16:45
Gerda - global moderator (maar dat wisten jullie al) :D

;D  ;D  Yep, dat was al bekend!  ;)   ;D   ;D

Hopelijk gaat het helpen, het nieuwe bericht, maar ik heb mijn twijfels.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Gerda

Wanneer er er iemand wordt lastig gevallen met berichten van Jennifer, dan kun je dat aan mij melden.

Ik heb haar op dit moment een waarschuwing gegeven. En daarbij vermeld dat het lastig vallen van leden kan leiden tot uitsluiting van ons forum.

Dus ik hoop dat de rust nu een beetje wederkeert. We hebben genoeg voor onze kiezen gehad de laatste tijd. Laat het nu gezellig blijven.

G

Larissa

Hey Gerda

Ik help het je hopen, tis inderdaad erg vervelend als dit door gaat.

S6

groetjes Larissa