zieke parkiet(link van marktplaats zit erbij)

Gestart door DeniseRhody, 25 augustus 2010, 13:59:14

« vorige - volgende »

DeniseRhody

hoi hoi

Ik zag net een advertentie op marktplaats iemand met een ziek parkietje....hij blijft op de grond en loopt raar en hij eet wel, ik heb haar of hem gemaild om te zeggen ga naar de dierenarts maar weet iemand misschien wat het zou kunnen zijn? Ik ben instaat om het beestje te halen maar vind dat ze zelf naar de dierenarts moet gaan!
http://dieren.marktplaats.nl/vogels-parkieten-en-papegaaien/371816266-zieke-parkiet-help.html dat is de link heb het idee dat het misschien een kind is?

Groetjes Denise

mariannenl

advertentie is vewijderd
zou kruipersziekte hebben kunnen zijn maar is nu moeilijk te beoordelen

Marianne

DeniseRhody

thnx voor de reactie, beetje jammer dat ik ook geen reactie krijg, vind wel zielig voor het diertje hoor maar ja hopelijk heb ze wat gedaan met mijn raad

Peggel

ik begrijp dat je wil helpen, maar kijk svp uit dat je geen ellende in huis haalt van een ander, dat zou ook kunnen betekenen dat je een ziekte mee naar huis (eigen vogels) neemt.

en je zei al dat je geen reactie heb gekregen, werd de vogel ook niet gratis aangeboden ofzo?

in Rotterdam heb je ook een (beruchte) winkel zitten, en er pas geleden kwam er een man aan met 14 mannen valken, en zelfs hij zei "zeker alleen maar zieke vogels"? ik neem ze niet.
en nu staan ze op MP.

voordat je het weet heb je uit medelijden straks een beestje gered, maar zijn al je eigen vogels ziek, met in het ergste scenario dat jouw vogies dood kunnen gaan :(


DeniseRhody

thnx voor je reactie;)
je hebt gelijk...wil mijn eigen vogeltjes niet in gevaar brengen ze zijn me teveel waard
er stond bij gezocht ofzo help parkiet zien en in de advertentie zelf stond dan of iemand hem niet wou hebben en er verstand van heeft..... toen dacht ik ik mail gewoon dat ze naar de dierenarts moest gaan omdat het diertje misschien wel lijd.
Ik vind het jammer dat mensen dat doen zo? waarom zieke vogels verkopen?