9 mei 2025, 23:26:06

Sam al vanaf dag 1 ziek??

Gestart door Angelique05, 7 augustus 2010, 11:16:53

« vorige - volgende »

Peggel

dan had je misschien een ander ziek valkje gekregen? ???
dus dat is onzin, sommige mensen die zoveel kweken zouden eens moeten investeren met het testen op ziektes.

ik heb zelfs mijn grasje die ik heb gevonden op alles laten testen, omdat hij ook ontworming en nog iets moest hebben was ik € 150,-  nou en?
ik heb op 1 vogel na alles laten testen, van die ene waren de ouders al getest.

ja het is veel geld, maar ik kan geen ongeteste vogels in huis houden, dan pas word het duur, en ondanks dat dit het laatste nestje vakjes is, wil ik wel voor mezelf weten dat ik er alles aan heb gedaan om gezonde valkjes aan een koper mee te kunnen geven, kijk wat een ellende hun jou en wie weet hoeveel andere mensen en dieren hebben aangedaan.

sterkte hoor :(

Angelique05

hoi peggel,

Bedankt voor je berichtje, tja het is heel triest, en ben er ook en boos en ook heel erg verdrietig om.

Maar ik laat het er niet bij zitten.

Dit mogen mensen en zeker valkjes niet mee maken.

Sam was gewoon helemaal op...

lieve groetjes
Angelique
Lieve groetjes
Angelique
http://hobby-angel.blogspot.nl

Kaatje

Citaat van: Angelique05 op 11 augustus 2010, 13:52:20

Sam was gewoon helemaal op...

lieve groetjes
Angelique

Dat was mijn lieve Rico ook ! Schandalig gewoon!

Caroline

:'( :'( :'(

Wat intens triest, ik heb er geen woorden voor ....

Sterkte.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Angelique05

ik hoop dat ik er nog iets aan kan doen, deze "fout"mag niemand maken.
Ik ben er helemaal kapot van.
heb net als een gek koco zijn kooi staan schobben, en toen was ik helemaal kapot...

MENSEN TRAP ER NIET IN!!!!
Lieve groetjes
Angelique

Angelique05

Nog even een waarschuwing, ze adverteerd niet alleen op marktplaats onder een mannenaam.
Maar ook hier op het forum!!!
Nu vraag ik mij eigenlijk ook wel af of mensen die hier valkjes te koop zetten worden gecheckt....
Want dit lijkt zo een goed forum maar als zij hier gewoon haar "zieke"valkjes kan verkopen, moet daar wel iets aan gedaan worden....

Groetjes Angelique
Lieve groetjes
Angelique

Tijntjuh

Angelique,

Allereerst gecondoleerd met het verlies van Sam!
Het is zo sneu om dit te moeten lezen allemaal en dit had gewoon niet mogen gebeuren!!!  :'(

Maar laat je niet afschepen door die kweekster; jij staat wettelijk gezien geheel in je gelijk en zij dient alle schade te vergoeden.
Ze heeft misschien een grote bek, maar juridisch gezien heeft ze geen poot om op te staan. Ze hoopt je natuurlijk met die grote bek af te schrikken, maar trap daar niet in!!!!!!!!!!

Heel veel sterkte en succes verder.

Groetjes,
Martijn

Angelique05

Hoi Martijn,

Bedantk voor je berichtje.

Ja het is echt te triest voor worden, ik heb me er over verbaast hoe snel het in ene keer achteruit kan gaan met een valkje.
Te triest gewoon.

Maar hoe kan ik dat aanvechten? ik heb geen idee waar staat dat ik in mijn recht sta.
Zij vertelde mij dat ze nergens is ingeschreven dat ze dit doet, dus denk dat ik ook niks heb om op terug te vallen.
Ik zie het maar zo als je iemand iets zwart laat doen, dan heb je ook niks om op terug te vallen zeg maar, ik ben bang dat dit net zo is..
Maar mocht jij meer informatie hebben dan hoor ik het heel graag van je,
groetjes en bedankt
Angelique
Lieve groetjes
Angelique

Tijntjuh

Hey Angelique,

Neem aan dat je wel iets op papier heb staan?
Iets van dat je Sam hebt meegekregen van haar (ongeacht of ze staat ingeschreven of niet)?

Weet het hele fijne natuurlijk niet, maar als je iets hebt wat zwart op wit staat (al zijn het emailtjes!) dan kan je verhaal halen.
Neem aan dat je rechtsbijstand hebt? Want die kan je dan eventueel verder helpen hiermee om te zien welke rechten je allemaal hebt. Het maakt dan niet uit of ze staat ingeschreven of niet. Geschillen met particulieren is ook een weg via de rechtsgang mogelijk (al kom je er hopelijk zo zonder het hele gedoe eruit met haar)

Mocht ze er moeilijk over doen en het niet erkennen dat Sam ziek bij haar vandaan komt zou ik ook een melding maken bij de dierenbescherming. Ze doet het dan puur voor geld en denkt niet aan het welzijn (met andere woorden, dierenmishandeling!) van de dieren en moet naar mijn mening een halt toe geroepen worden...

Nogmaals, weet het fijne er niet van en misschien ben ik nu wel meteen te hard in mijn woorden... Dus pak me niet letterlijk op m'n woorden  ;)

Groetjes,
Martijn

Hermien

Lieve Angeliqiue,

Wat ben ik geschrokken van dit bericht en eigenlijk had ik het toch ook al een beetje verwacht, omdat je zelf al schreef dat Sam zo suf was en veel sliep, enzo. Nu hoop ik maar dat Koko inmiddels niet ook besmet is geraakt en je verder verdriet bespaard zal worden.

Een kweker als deze, die dus blijkbaar niet haar verantwoordelijkheid neemt, zou niet mogen adverteren. Niet op marktplaats (maar dat is waarschijnlijk niet zo goed te controleren, maar zeker ook niet hier. Het is gewoon te triest voor woorden dat ze jou nu zo in de kou laat staan. Hoe je eventueel je recht kunt halen zou je eens moeten informeren bij het programma "Radar".  Ook kun je je vraag voorleggen aan rechtsbijstandsverzekeringen. Even googelen en je komt vast wel iets tegen. Net als jij zou ik het hier zeker niet bij laten zitten. Heel veel sterkte met het verlies van je Sammie en sterkte bij het zoeken naar je recht.

Knuf van mij en mijn 'Vliegtuig' .

:-*   :-*   :-*   :-*

Peggel

zijn de vogels ook niet geringd dan?
want ik heb ringen van de nl vogelbond, dus sta ik zwart op wit bekend dat ik willens en wetens ben gaan kweken immers?

ik begrijp echt niet waarom er zo moeilijk over gedaan word, ik vind dat ze alles moet vergoeden mocht straks blijken dat Sam is overleden door iets wat bij haar vandaan komt.

ze zouden de ogen uit de kop moeten schamen om je ook nog eens zo te behandelen bah.

♪ Marlies

Toch geef ik je weinig kans.

M'n zwager heeft het vorig jaar aan de hand gehad met 2 grijze roodstaarten, waarvan de 1e bij thuiskomst al dood was en de 2e daags erna.

Rechtsbijstand ingeschakeld, maar die konden niks doen omdat het van een prticulier was.
Ze hebben toen van de verzekering de helft van dat koppel vergoedt gekregen.
Was nog niet genoeg voor een nieuw koppel, maar beter dan niks.

Angelique05

Hallo allemaal,

Nou dit raden jullie nooit, wij gingen de VA bellen om toestemming te geven om sam een spuitje te laten geven en wat denk je dat hij zegt???//Het gaat al een stukje beter met sam, ik ga hem zeker geen spuitje geven :) :D :D :D :D :D :D.
Maar goed, we mogen niet te vroeg juichen, het kan ook een opleving zijn zeg maar....

Maar het was toch wel even leuk nieuws om te horen..

ik hou jullie op de hoogte.
groetjes angelique
Lieve groetjes
Angelique

Kaatje

Nou zeg!!

Dat is nog eens een opbeurend bericht  :D  :D

Ik juich ook nog niet te vroeg, maar ik ben wel heel erg blij voor jullie!

Groet, Karin

Caroline

Mijn duimpjes draaien overuren voor jullie Sam.  :-*

Sterkte meis.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.