6 mei 2025, 19:58:47

mijn broedbakken

Gestart door kerbie, 24 juli 2010, 22:30:22

« vorige - volgende »

hilde

Citaat van: kerbie op  8 augustus 2010, 13:38:21
het valkje op de  tweede foto is een geparelde wildkleur.Het valkje op de eerste foto is meer geel van kleur.Maar weet welke naam hier voor gegeven word.Op de fotos die ik eerder  heb geplaatst vandaan .Heb ik het popje gekocht voor 25 euro de verkoper vertelde mij dat de kleur zeldzaam is .Ze geeft bont, witmasker en nog 2 andere kleuren die ik vergeten ben.Zie hier haar foto

zeldzaam dan heb ik er ook zo eentje  :)

is een geparelde cinnamon witmasker al dan niet bont heeft ze een bruinachtige buik ? zoals op de vleugels , dan is ze ook nog bont

zal de mijn hier eens plaatsen

de linkse op foto

is een witmasker cinnamon bont gepareld valkje

hilde

Citaat van: Rianne op  8 augustus 2010, 13:44:10
Bont witmasker cinnamon opaline :)

je was me voor rianne  ;D

kerbie

Hoeveel heb daar voor betaald ?De verkoper vertelde me dat die zelden zulke kleuren hebben.Heb hier 25 euro voor betaald .Voor de witmasker heb ik maar 15 euro betaald en de andere ( de gele gepareldec ook 15) op zich denk ik dat de verkoper wel zeer eerlijk is .moet zeggen heb veel van hem opgestoken.De witmasker en het gele geparelde valkje is dit jaar geboren.De pop die jullie beschrijven(lola) is van verleden jaar.Zat in een kooi maar moest weg bij de schoonouders ,ze wilden een voliere voor lola.Alleen moest ik beloven dat ik zorg voor zou dragen .Wat voor mij geen probleem is.ik heb een voliere van 7 m op 2m en 2 m hoog .Dus groot genoeg denk ik.

hilde

heb dit valkje zelf gekweekt
uit men koppeltje ice en james komen er verschillende mutaties .en deze keer deze mooie valkjes .

uit een eerder nestje
deze valkjes
bonte witmasker

2 van deze witmasker geparelde cinnamons ze zien er anders uit dan deze die ik nu gekweekt hebt

alle 3 nu van datzelfde koppeltje

wilde valkjes verkopen wij ook aan 15 euro/stuk

groetjessssss