28 april 2024, 09:50:06

Hallo allemaal!

Gestart door Lisette85, 10 juli 2010, 21:50:26

« vorige - volgende »

Lisette85

Hallo allemaal!
Ik lees sinds een tijdje mee met het forum en kom er nu pas achter hoe ik een berichtje kan plaatsen  ;D
Heb zelf 2 valkjes van 3 en 6 maanden en fluiten allebei happy birthday en nog wat melodietjes, een wildkleur en een cinnamon genaamd Luty en Lief
De valk van 6 maanden heb ik van iemand overgenomen omdat hij niet met hun andere valk overweg kon en die kende dus al wat liedjes, binnen 2 weken floot mijn valkje ook alle deuntjes en liedjes na, erg schattig en het klikt super goed tussen die 2.
Ik kan nog niet zien of mijn valkje van 3 maanden een man of pop is maar zoals hij fluit lijkt het me een mannetje.
Nou dat was mijn verhaal even in het kort  ;D

Caroline

Welkom!!  ;D

Meestal zijn de valkjes die hele deuntjes nafluiten inderdaad de mannelijke valkjes maar .... er zijn wel enkele uitzonderingen.  ;)

Leuk dat je nu hebt ontdekt hoe je berichtjes moet plaatsen, misschien lukt het plaatsen van foto's binnenkort ook wel .... daar zijn we hier heel gek op.  ;) ;D

Heel veel plezier en informatie op dit forum.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Lisette85

haha ja daar moet ik dus nog achter zien te komen hoe ik hier foto's op krijg, zal morgen eens wat leuke foto's ook maken van mijn valkjes

coolsille2

hee tof,mijn valkparkiet doet 2 maand voor 1 deuntje over te nemen :-[