10 mei 2025, 18:02:22

Welke mutatie?

Gestart door douwedis, 18 juni 2010, 16:04:15

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Citaat van: Caroline op 20 juni 2010, 21:34:43
Aha, bedankt, Marlies.  :D

Ik had ineens een helder moment. ::)

Caroline

Ben ik wel blij mee ....  ;) en je hebt helemaal gelijk.  :)

Nu krijgt hij namelijk (bonte) wildkleur bleekmaskers samen met Ashley, de clearpied witmasker met 2 cinnamon opaline veertjes. (als ze jongen krijgen natuurlijk)

Vind ik net iets mooier dan cinnamon.  ::)

Dus thanks.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♪ Marlies

Citaat van: Caroline op 21 juni 2010, 07:54:19
Ben ik wel blij mee ....  ;) en je hebt helemaal gelijk.  :)

Nu krijgt hij namelijk (bonte) wildkleur bleekmaskers samen met Ashley, de clearpied witmasker met 2 cinnamon opaline veertjes. (als ze jongen krijgen natuurlijk)

Vind ik net iets mooier dan cinnamon.  ::)

Dus thanks.  :-*

Ik denk toch dat je niet helemaal van het cinnamon af bent, hij heeft het wel als split meegekregen. :-\

Moeder:bont witmasker lutino
Vader:cinnamon lutino split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X1:  gepareld}

man afkomst:
25% lutino split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X1:  cinnamon gepareld}

25% lutino split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X1:  cinnamon}

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar jongen van Jim, omdat ik eigenlijk nog steeds niet zeker ben van de mutatie van z'n vader.
Als er bij Jim cinnamon valkjes uitkomen schept dat weer wat meer duidelijkheid.

Er kunnen dan weer wel geparelde popjes uitrollen.

Caroline

Ja, klopt .... maakt het nog leuker!!  ;D

Als ze dan nog wat meekrijgen van de getekende voorouders van Ashley ben ik helemaal blij.  :D

Sorry Douwedis, voor het gebruiken van je topic hiervoor maar misschien ook weer leerzaam.  ;)

Zo zie je maar aan mijn Jim hoe ontzettend beige een gewone lutino MAN kan zijn, hij is echt beige als je hem live ziet en .... de witte vleugelband steeds daar heel erg tegenaf.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.