Pino is na halve vleugel weg weer gezond!

Gestart door Joke Kranenburg, 8 januari 2004, 01:08:36

« vorige - volgende »

Joke Kranenburg

Een tijdje geleden (zie 'halve vleugel weg' op pagina 2) postte ik een hulpkreet met de vraag wat ik moest doen toen mijn valkje Pino midden in de nacht haar halve vleugel had afgerukt, wat tot een bloederige massa leidde en evenwichtstoornis. Ik kreeg raad van Tara, Lique en Paul en heb die opgevolgd.

Inmiddels wil ik jullie melden dat Pino na behandeling weer helemaal is opgeknapt. Zij heeft het gered! De wondjes aan haar vleugel zijn mooi genezen en er dient zich al een nieuw verenpakje aan. Waarschijnlijk heeft het ontbreken van alle veren (links) geleid tot het verlies aan evenwicht, want nu lijkt er niets meer aan de hand, nu er nieuwe veren voor in de plaats komen. Dat ze zich nog niet helemaal okay voelt blijkt uit het feit dat ze nog niet op haar schommelstokje durft, terwijl dat voorheen haar lievelingsplek in de kooi was, maar ik ga ervan uit dat ook dat dan wel goed zal komen.

Ik wilde jullie in elk geval even laten weten hoe het verder was afgelopen en bij deze nog wel bedankt voor jullie steun en raad!!

groetjes, Joke    

Tara

Hoi Joke,

wat leuk dat Pino weer genezen is zeg! Ben echt blij, nu zal het wel weer goed gaan he, goed dat ie genezen is!

Groetjes, Tara

Lique

Hoi Joke,

Ik ben ontzettend blij voor jou en Pino, dat het allemaal weer goed is gekomen.
En geen dank voor de raad, we willen iedereen op een correcte manier helpen.

groetjes Lique
en geef Pino maar een lekkere knuffel van me

Paul

Hoi Joke,

Heel erg fijn dat Pino weer behoorlijk is opgeknapt :-)
Ze zal zeker weer helemaal de oude worden als alle veren weer terug zijn gekomen.
Het is altijd weer heel leuk om te horen dat het toch goed is afgelopen na zoiets ergs.
Ik hoop dat je ook wat aan onze tips hebt gehad maar het belangrijkste is dat Pino het gered heeft.

Groetjes, Paul

tommy

he wat goed dat je valk weer is opgeknapt wens je veel geluk met hem.
Groetjes Annemieke

Theetje

Hoi joke,

Wat enorm leuk voor jullie dat Pino er weer bovenop is.
Het is nooit leuk om te weten dat het niet goed gaat met iemand zijn/haar valkje.

Gelukkig is Pino weer bijna de oude.

Groetjes

Theetje

Nes

He Joke,

wat ontzettend fijn dat Pino zo goed opknapt  :) Ik ben echt heel blij met dit goede nieuws voor jou en voor Pino  :)
Gelukkig maar!

Groetjes Nes.