2 mei 2025, 05:26:23

Hallo allemaal

Gestart door tineke1962, 9 juni 2010, 20:41:18

« vorige - volgende »

tineke1962

Ik ben Tiny, 48 jaar oud met twee volwassen kinderen en t een en ander aan dieren in huis, waaronder dus 2 valkparkieten, Sofie en Kuifje. Sofie was de eerste die we kregen, hartstikke lief diertje maar doordat ik hele dagen ging werken had ik te weinig tijd voor haar. Dus toch maar een tweede erbij gekocht. En ja hoor, eitjes.......heeeeeel veeeeeel eitjes, nooit bevrucht, tot ik vorige week ineens een zacht gepiep hoorde vanuit de kooi; het eerste jong was net uit het ei gekropen. De volgende dag kwam nummer twee en weer een dag later nummer drie. Al met al ontzettend leuk, maar tegelijkertijd ook een behoorlijke uitbreiding van ons huisdierenbestand. Paps en mams doen het heel erg goed, alleen de laatste blijft achter, dus die voer ik nu bij, maar laat t kleintje wel bij de ouders, want dat is toch het beste. Ook heeft ie spreidpootjes, waarvoor ik nu op jacht moet naar een paar ringetjes, die met behulp van een touwtje de pootjes in t gareel moet krijgen. Ik houd jullie op de hoogte en zal snel een paar foto's van het jonge gezin plaatsen.

Groetjes
Tiny

Caroline

Hoi Tiny, welkom hier op het forum.

Heel veel plezier en informatie.

Leuke verrassing, ineens een nestje, vervelend dat de jongste achter blijft en ook nog eens spreidpootjes heeft.  :-\

Sterkte met dit kleintje.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.