» Serita's dagboekje « Even een snelle update: Alles goed hier! (23-8)

Gestart door Serita, 8 juni 2010, 19:34:51

« vorige - volgende »

Serita

Oh en trouwens nog een update, afstappen op commando lukt ook inmiddels ;)

Landen is alleen nog steeds errrug moeilijk  ;D

Serita

En ja hoor, haar viezigheidje in haar neus is eruit! Gisteren een beetje ingesmeerd met wat olie, en nu is het los.

Alleen nu heeft de muts weer een zaadhulsje achter dr kuif zitten, en mag daar nog niet aankomen hihihih. Naja goed, waait er wel weer uit.

Ze ging net weer een stukkie vliegen en probeerde weer op onhandige plekken te landen. Uiteindelijk is het makkelijkste toch bekende plekjes als de stoelleuning (ah oh, het vrouwtje zit niet hier, maar het is het mannetje *zoef*) het hoofd van het vrouwtje, en uiteindelijk maar weer op de kooi :P Op andere plekken wil het landen nog niet echt, of eigenlijk helemaal niet :)

Verder zijn op het moment de twee vlechtjes die ik in mijn haar heb gemaakt favoriet, daar kun je zo lekker mee spelen, slingeren, knabbelen. Ach je kent het wel!

Oh en Peet mocht net haar wel lekker kroelen in haar nek, heeft ze bij mij nog niet stil voor gezeten :o

Caroline

Heerlijk om je enthousasme hier keer op keer te proeven in je leuke berichtjes.  :D

Lekker blijven genieten hoor enne .... ik duim dat je kereltje snel naar huis mag komen.  ;)

Ik vind Jopie wel een leuke naam, Jopie & Jennah.  :-*

Groetjesssssssss  ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

TheaV

;D ;D ;D
Ik weet het nu..!!!! 
Of ik weer kan slapen....?? Je hebt helemaal  gelijk, lukt vast niet.

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Serita

Hihi ik weet nog niet wat het wordt met de man. Peet vind Jelle niet leuk, en wil mss toch wel weer 'japie' 8) Achja zoals ik al zei we hebben nog ffies.

Vandaag haar voor het eerst mee naar buiten genomen (in de kooi uiteraard..) het was vannochtend nog niet zo heet dus heb haar lekker in een grootendeels schaduw hoekje gezet en ben lekker in de tuin gaan rommelen.

Ze heeft haar ogen uit gekeken, wat was het spannend allemaal!

Eerst natuurlijk goed om je heen kijken en al die vreemde geluiden die je hoort in je op nemen.

Maar daarna was het al speel, klim en klauter tijd. Oh en ook nog baddertijd.. In dr water bak de muts, dus heb die maar weer gelijk verschoond ;)

Wat is ze toch mooi he?

Sally

Leuke foto's alweer!
Vinden ze heerlijk he, buiten.
Eerst ist het natuurlijk wel spannend, maar nieuwsgierigheid overwint alles. ;D

Fijn dat het daar zo goed gaat, en dat je nieuw valkje volgende week misschien al mag komen. ;D

P.s. ik vind Jelle mooier dan Japie. :P
Maar meningen verschillen he . hihi. ;)

Succes met de naam te kiezen, ik sta ook nog voor zoiets moeilijk om een naam te verzinnen voor mijn nieuweling, en het moeilijkste van al is. Ik weet nog niet is of het n pop of ventje is... ;D

Groetjes!!

Serita

hihhi Japie is ook niet mijn favoriet, maarja, peet is eigenlijk niet zo gek op dieren,en zeker niet op rommel ::) Hahahaahah dus op de voorwaarde dat er een Japie ging heten mocht ik valkjes 8)

Oh das ook lastig ja, een unisex naam verzinnen :D

Ik heb zo nog een filmpje van Jennah van net buiten, dies nog ff aant uploaden!

Serita

Serita

Het wordt toch maar Japie, ben al zo gewend aan de naam eigenlijk hahaah en vriendlief vond Jelle ook niets, en we moeten hem te vriend houden he.

Jennah zit nu weer lekker te spelen met mijn vlechtjes, dus de groetjes van ons!!!

Caroline

Ach, Japie is toch ook best leuk??  ;D ;D

Mooie handtekening heb je weer gemaakt.

Knuffie voor je spelende Jennah.  :-*

Leuke foto's!!  :D

Filmpje kijk ik nu niet meer, hier zitten de meeste al lekker op stok, ik zal ze maar niet meer wakker maken nu.  8)

Groetjessssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Serita

Haah ja het klinkt wel lekker, Jennah en Japie, toch?

En volgens mij hoor je alleen maar de buren kletsen op de achtergrond 8)

Ik heb Jennah net maar in dr kooi gestopt, ze werd een beetje vervelend, blijven vliegen naar mijn hoofd of peters hoofd. En peet was het ook zat want hij zat dr alweer te jennen, dus lekker tijd voor bedje voor dr. Ze zit nu ook inderdaad gelijk op stok, pootje ingetrokken en een beetje te snavel knarsen, dus zij was het idd ook zat!

Anke

Hoi Serita,
Wat heerlijk dat Jennah lekker buiten heeft kunnen spelen.
Hihi toch Japie, och als je er eenmaal aan gewend bent klinkt het best leuk ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Serita

Hoi hoi allemaal,

Het was een beetje stil hier een paar drukke dagen! Jennah wil nog steeds heeeel graag aandacht. Het heen en weer rennen doet ze nu alleen als ik dichtbij de kooi ben, dan 'schreeuwt' ze niet echt meer. Alleen als ik wel in de kamer ben maar ze kan me niet zien, of ik ben naar haar zin te ver weg, dan gaat ze echt helemaal uit dr dak LOL. Dus ik zit nu bewust een eindje bij de kooi weg,en praat en kijk haar alleen aan wanneer ze stil is en gewoon haar eigen ding doet. Ik geloof dat het werkt ;) Ik hoop het maar want ik vind het niets om dr te negeren en met rust te laten wil gewoon met dr spelen :D

Haar veertjes groeien goed aan, ze heeft alleen op dr achterhoofd nog een kaal plekje, maar die veren komen er ook aan! Gisteren is ze weer mee naar buiten geweest, ze vind het prachtig, is zo lekker om zich heen aan het kijken. Af en toe kletst ze terug tegen andere vogels, heel schattig!

Ik zal wel blij zijn als haar vriendje Japie er straks is, hopelijk gaat ze dan wat meer aan hem hangen en minder aan mij, vind het zo sneu dat ze alleen is, ik zou het ook niet leuk vinden :P

TheaV

Hihihi.... Ik miste je al een paar dagen. Was echt stil!!! En ik denk dat Jennah straks idd minder aandacht zou kunnen vragen van jou, als Japie er is . Met Dora precies hetzelfde.... Die ziet mij niet meer.....!!! Zou bijna jaloers worden!!!! Maar gelukkig gaat het alweer stukken beter nu.
Klein stukje trosgierst doet ze alles voor.....

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/