» Serita's dagboekje « Even een snelle update: Alles goed hier! (23-8)

Gestart door Serita, 8 juni 2010, 19:34:51

« vorige - volgende »

Gerdy

wat heerlijk dat ze zo geniet als ze los is en dan ook nog buiten..super toch

ik vind Japie eigenlijk wel een leuke naam..ik zoek ook nog namen en vind Joepy ook wel leuk.

nog eventjes dan krijgt ze straks haar vriendje.

gr Gerdy

Serita

Ja het is echt heerlijk hoor Gerdy!

Binnenkort komt Jennah's vriendje, ben benieuwd wanneer! En volgende week krijgen we ook nog een weekje de kanarie van mijn schoonmoeder weer te logeren, dus ben benieuwd of die een beetje gaan kletsen samen!

Vanavond hebben we samen 'gekookt', voor het vuur aan ging mocht ze mee, daarna weer gauw dr kooitje in. Ze heeft lekker mee gesnoept van de ijsbergsla en paprika

Mjummie :D

☺ Pita ☺

aaaaah wat lieff leuk als ze zo tamzijn he?
en jha sla is heerlijk :D

Serita

Weer even een korte update (sorry ik probeer jullie boekjes ook bij te houden maar ik kom tijd te kort :D)

Ik zat gisterenavond relaxed op de bank, en gezellig met Jennah een beetje tv te kijken. Dus ik dacht, lekker wat chips erbij. Geen gekke gedachte toch?

Mennnnn Jennah werd helemaal waus LOL. Zodra ik een chipje pakte vloog ze naar mijn hand en ging erop zitten 'ik wil ooook'. Dus ik gauw in mijn mond stoppen. Wat denk je dat ze doet? Mijn hele mond/wang/kin alles proberen om maar wat korreltjes te pakken te krijgen  ::)
Toen ik dr wegzette, dacht ze natuurlijk dat gaa zo maar niet, dus toen nam ze een duikvlucht de zak chips -in-  :o

Dus wat hebben we geleerd, geen chips meer eten als de dame los is.

Ik ga gauw nieuwe speeltjes en takken in dr kooi zetten, fijne avond allemaal!

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

;D ;D ;D ;D ;D

Waar zou ze dat geleerd hebben??  :P 8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Serita

gisteren avond zelfde verhaal met een stroowafel... Alleen toen ze wilde landen op het zakje waar de stroopwafels in zaten waaide dat zakje weg en kreeg ze zowat een hart verzakking hahaha.

Ze is nu wel steeds meer aant vliegen ipv alleen bij mij hangen en achter mij aan vliegen. 8)

☺ Pita ☺

Hahahaha dat chipsverhaal komt bekend voor :D
Zijn ook zulke bijdehandjes he?

Kimm

hihih inderdaad chips zijn ze gek op. eigenlijk waar zijn ze niet gek op , waar je van aan het eten bent  :-X
je kan nooit rustig ff een toastje ofzo smeren, tenminste hier. je wordt gelijk geterroriseerd ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Serita

Zo zo, daar zijn we weer!! :D

Jennah heeft afgelopen nacht voor het eerst alleen doorgebracht. We waren gisterenmorgen op tijd vertrokken naar Rotterdam, voor de Tour de France. Zijn vandaag nog in Goes wezen kijken en waren vandaag rond een uur of 17 weer terug. Een flinke dag alle
en dus. Ze had zo te zien wel wat stress gehad want er lagen wat veertjes door de kooi. Maarja het is ook niet niets als je baasje je ineens alleen laat.

Vanvond is ze nog even lekker mee naar buiten geweest om wat af te koelen. Daarna kwam mijn schoonmoeder haar kanarie brengen, die logeert hier de komende dagen! Ze hebben elkaar wel al gezien en een beetje naar elkaar gefloten. Jennah is wel nieuwsgierig, de kanarie vind het alleen harstikke eng zo'n grote vogel dichtbij hihih.

Dan nog meer nieuws, als Raymond het ook schikt, gaan we volgend weekend Japie op halen! Dan is Jennah echt niet meer alleen!! Jeej!

(oh en offtopic, wat was die tour de france gaaf van zo dichtbij. Wat gaan ze haaaaaaaaaarddd!!)

TheaV

Dan is het voor jullie nu ook het aftellen begonnen!! Ik hoop dat alles net zo goed mag gaan als het hier is gegaan. Het is echt genieten! Ben benieuwd naar julli verhaaltjes.

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Serita

oh menn wat is het onmogelijk laptoppen met een losse valk LOL ze wil de heletijd mn toetsen eruit trekken LOOOL

Caroline

;D ;D ;D

Leuk dat dat je bijna Japie mag gaan halen, spannend hoor!!

En ja de tour .... ik vind er zelf geen reet aan maar toen ze hier een keer door Veghel reden ging ik uiteraard ook kijken.  ::)

Net wat je zegt .... wat fietsen ze hard!!  :o Voor ik in de gaten had dat ze voorbij kwamen gefietst, warne ze veghel alweer uit.  ;D

Sterkte de komende week met wachten tot je Japie mag halen.  ;)

Groetjessssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Serita

Ja vandaag met het peleton in 3en ging het ook heel snel hoor. Maar de tijdrit gisteren was wel erg leuk. Dan heb je ook nog tijd om op te zoeken wie het is, foto /filmpje te maken. Ik vind het wel leuk om naar te kijken hoor, de laatste paar km's zijn altijd wel leuk met de sprintjes ;)

De kanarie piet is inmiddels naar bed, die slaapt altijd met een doek om zijn kooi omdat ie anders te veel licht uren krijgt per dag. Jennah heb ik ook net meer in dr kooi gestopt, kan echt niet tikken als ze los is want ze wil graag mee helpen op de laptop :P

Paula

Jaaaaahhhh, bekend verhaal!  :D
Als Chicco uit de kooi komt, ruim ik van te voren mijn laptop op, want er is geen beginnen aan om te typen met hem erbij.  :D Gaat over de toetsen lopen en tikken kun je niet! haha

Maar wat jij eerder aangaf, dat Jennah alles wat jij in jouw hand hebt eet, dat zie ik hier dus helemaal niet. Ik kan gewoon eten en drinken maar Chicco wil niets!  ??? Ook niet als ik het hem aanbied. Rare vogel!  ;)   :D
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)