20 juni 2025, 16:04:59

Dagboek van Coco en Chila

Gestart door ConkerSquirel, 26 mei 2010, 21:02:09

« vorige - volgende »

ConkerSquirel

Hey,

Ben een tijdje niet online geweest! Ben druk geweest met werk vinden/school/gamen :P Dus heb niet zoveel tijd gehad om op het forum te checken. (Hield wel beetje contact met Esther) Maar ik dacht laat ik eens een dagboek beginnen en af en toe wat foto's plaatsen van coco en chila en af en toe wat over ze vertellen :P.

Sommigen van jullie kennen ze al maar hier zijn Coco en Chila (oftewel C&C :P):

Dit is Coco:

Dit is Chila:

Groetjes Kevin

☺ Pita ☺

Leuk dat je weer een boekje begonnen bent :D

Gerda

Gezellig, weer een nieuw dagboek!
Hopenlijk heb je leuke verhalen over je tweetal, het zijn mooie valkjes hoor!

Groetjes, Gerda

valkchico

Hey Kevin,

Wat leuk dat je het hier gaat bij houden. Zo kan ik af en toe even een blik werpen bij je valkjes  ;D.

En je vroeg waarom ze af en toe zo lomp naar beneden valt/springt? Ik heb geen idee eigenlijk, maar denk dat ze gewoon zo is ( erg bewegelijk en wil alles tegelijk)
En de rui zal niet zo lang meer duren denk ik zeker omdat ze flink uit de veren valt.
In elk geval hoop ik dat je wel veel plezier beleefd aan je C en C tjes  ;)

gr Esther

ConkerSquirel

Hey Esther,

ik denk dat het eigenlijk speels gedrag is want de meeste van de keren dat ze het doet land ze op coco :P

Groetjes Kevin

Kimm

hoi kevin,

leuk een boekje  :D
mooie lieve valkjes hoor!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

ConkerSquirel

Vandaag deed chila iets raars ze ging met haar hele buik in de voerbak liggen en soort van brabelen zag er geinig uit maar iemand enig idee wat/waarom ze dit doet?

Groetjes Kevin

bobbie

:o Klinkt als broeds gedrag :o Dat is jong zeg.

Nou, ze heeft het wel naar haar zin dan. ;)

Ik kan me vergissen hoor Kevin, maar zoals je het omschrijft komt dat zo over op mij. Misschien reageren andere nog met een andere mening :)

Groetjes, Nel :)

ConkerSquirel

Heb een foto weten te scoren (op een of andere manier stopte ze ermee als ik naar der keek of een foto probeerde te maken maar heb de camera bij me gehouden en wachten tot ik haar hoorde brabelen en toen snel een foto gemaakt:

mischien dat je met deze foto er wat meer van kan opmaken?

Groetjes Kevin

carco

Ja hoor mevrouw zit kippetje  :o
Wat een snelle dame  ;D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

ConkerSquirel

Hey,

Vandaag zitten C&C lekker buiten  ;D

chila vind het lekker om met zoon plantenspuit nat gespoten te worden coco vind dat niet zo maar ze vinden het allebij leuk en lekker buiten! chila die zit heel de tijd te luisteren naar de vogeltjes van de buren.

Voor de rest gaat het goed maar chila verliest nogsteeds veel veren en doet nogsteeds dat in kippetje zitten

Groetjes Kevin

patty_dordtse valkjes

Hoi,

hier vinden ze het ook heerlijk een natte douch spray..
sommige ook weer niet maar de meeste gelukkig wel...

heerlijk weer ervoor  ;D

leuke foto's
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

ConkerSquirel

Hoi,

Chila ging helemaal met der vleugels omhoog dus neem aan dat ze het lekker vond.
Coco zat heel de tijd met zijn hoofd te schudden als ik op hem spoot dus denk dat hij het niet leuk vond ook viel het mij op dat de drupels OP coco's veren bleven hangen en bij chila niet

Groetjes Kevin

Valk1969

Is toch de bevedering niet helemaal in orde en kan aan een bepaalde stof missen in het gestel van de vogel. Heb dit vaker gezien en ook gehoord en is op te lossen met voedings suplementen want dit is echt een gebrek aan iets.
Heb ook eens een valkparkiet gehad die ik net had aangekocht en bleef zeik nat na een douche of regenbui terwijl andere er normaal uit zagen.
Weet niet of het mag hier op het forum maar stuur anders eens een pm dan geef ik je de naam wel door wat het op kan lossen.

Gr,

Patrick

ConkerSquirel

bedankt voor de info maar het zou handig zijn als  u verteld over welk valkje we het hebben Chila of Coco?