17 mei 2025, 03:06:22

voorstel voor ontmoeting

Gestart door tommy, 5 januari 2004, 04:18:24

« vorige - volgende »

tommy

Hoi,
vogel 2004 staat weer voor de deur. Kunnen we daar niet afspreken dat we elkaar ontmoeten. Of mag ik dat niet voorstellen.
Lijkt me leuk om jullie eens in het echt te zien. Laat maar weten of jullie het wat vinden.
Groetjes Annemieke

DeesDoos

hoi annemieke,

ik zou graag komen maar me vader wil me niet brengen :( zit al een paar weken te zeuren maar hij vind de afstand te groot (ruim 4 uur rijden) dus ik zal er zeker niet bij zijn.. mocht ik toch kunnen komen dan zoek ik jullie wel op (als jullie in een groepje lopen in ieder geval :p)

groetjes Dees

daan

Jammer genoeg kan ik ook niet komen, dan zit ik in Oosterijk.
Lekker op wintersport.
Veel plezier allemaal.

Groetjes Daantje

giovanni

Jah en ik zeker nie
haha, zit in het westen van BelgiĆ«  :D
Maar mss kom ik met de trein naar de ontmoetingsdag in februari, dan kunnen we elkaar toch ook zien

grtjs, Giovanni

Liek

Lijkt me heel gezellig om wat mensen te ontmoeten. Alleen het is wel vier dagen en dat lijkt me een beetje moeilijk afspreken. Ik kan niet op zaterdag, maar ik weet zeker dat veel juist wel op zaterdag willen gaan. Dus als het niet op een zaterdag is lijkt het me heel leuk!
Groetjes Liek

Tara

Lijkt mij heel leuk, maar kan helaas ook niet, naar niets eigelijk, zou nooit mogen van m'n ma, en bovendien is het heel wat verder :'( ...

Vind het wel jammer, maar misschien als ik ooit eens mijn eigen auto'tje heb ;D