8 mei 2025, 04:00:48

Man of Pop, kom er niet uit.

Gestart door L€N, 9 mei 2010, 09:19:07

« vorige - volgende »

L€N

Citaat van: Lin op 14 mei 2010, 16:19:42
Die laatste foto lijkt wel alsof zij een ei moet leggen..

Hahahaha, ja he, steeds als ik een foto maakte, had hij meteen zijn ogen dicht.  ;D

L€N

Citaat van: mariejj op 14 mei 2010, 16:32:56
Hoe oud is de nieuwe? 
Die is namelijk gepareld (opaline)  bij mannen verdwijnen de parels na de rui, en poppen houden ze.  ;)

Hij zou nu ong. 3 maandjes moeten zijn. Is mij verzekerd dat dit een mannetje is.  Komt van een kweker. Qua gedrag merkte ik het al, toen ik hem ging bekijken bij de kweker. Hij zat daar met nog 2 andere vrouwtjes. Chico liep gewoon even stoer te doen, vleugeltjes achteruit en maar paraderen.  :P

mariejj

Citaat van: L€N op 14 mei 2010, 16:37:26
Hoe oud is de nieuwe? 
Die is namelijk gepareld (opaline)  bij mannen verdwijnen de parels na de rui, en poppen houden ze.  ;)

Hij zou nu ong. 3 maandjes moeten zijn. Is mij verzekerd dat dit een mannetje is.  Komt van een kweker. Qua gedrag merkte ik het al, toen ik hem ging bekijken bij de kweker. Hij zat daar met nog 2 andere vrouwtjes. Chico liep gewoon even stoer te doen, vleugeltjes achteruit en maar paraderen.  :P

Oke  :)  Ik dacht dat deze ook bij de dierenwinkel vandaan kwam vandaar mijn twijfels.  ;)

L€N

Citaat van: mariejj op 14 mei 2010, 18:10:31
Citaat van: L€N op 14 mei 2010, 16:37:26
Hoe oud is de nieuwe? 

Oke  :)  Ik dacht dat deze ook bij de dierenwinkel vandaan kwam vandaar mijn twijfels.  ;)

Nee, ik ga nooit meer iets bij die dierenwinkel halen. Hoe die man daar met de vogels omgaat. Het is meer een handelaar dan een dierenvriend. Triest dat er zo'n mensen zijn  >:(