26 april 2024, 22:48:25

Dringend hulp nodig

Gestart door Lucky Charlie, 11 mei 2010, 19:33:17

« vorige - volgende »

Lucky Charlie

Hallo,

Dit is misschien een vreemde vraag... Maar heeft iemand ook ervaring met jonge eendjes? Ik heb namelijk net een jong eendje gered maar geen voer in huis en alle winkels zijn dicht. Ik heb vaker jonge eendjes gehad maar dan had ik altijd het juiste voer. omdat ik hier ook wel heb gelezen dat mensen buiten valkjes nog veel andere dieren houden dacht ik dat er misschien iemand is die weet wat ik dit eendje kan voeren. Kan ze bijvoorbeeld bambix hebben? Dat heb ik zelf niet maar de buurvrouw wel.

Alvast bedankt.


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Kimm

hallo,

lees onderstaande link even door.
zorg wel voor veel water.
http://www.dieren-hobby.nl/eenden/moederloze%20jongen/Untitled-2.html

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Lucky Charlie

Hartstikke bedankt.

Zal helaas nog voor vanavond een plekje voor m moeten vinden want ik mag hem niet houden en anders moet ie terug de sloot in... Wat zeker weten haar dood betekent..



Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Anke

Hoi,
Kijk even of er bij jou een vogelopvang in de buurt is.
Daar hebben ze vast al meerdere moederloze eendjes en dan kan hij daarbij.
En hebben ze die niet, dan hebben zij in iedergeval de juiste spullen en voer om hem op te vangen.

Bij de meeste vogelopvangcentra kan je ook buiten de openingstijden vogels brengen ( meestal bij de vrijwilligers thuis)
Succes!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Lucky Charlie

Dank jullie wel, Ik heb hem zo juist bij een vogel opvang centrum in de buurt gebracht :)

Groetjes


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora