Het gaat niet zo goed met mij...

Gestart door Mandy, 2 januari 2004, 22:15:45

« vorige - volgende »

Speedy

Mandy, ook van ons de condoleances voor dit toch nog plotselinge verlies van je opa.

Sterkte,
     Trudie

Lique

Hoi Mandy,

Gecondoleerd.

Maar neem het jezelf niet kwalijk dat je niet meer bent geweest.
Je was ziek en dat is gewoon de situatie, daar kan jij ook niks aan doen.
Maar heel veel sterkte toegewenst.

groetjes lique

Kolkkie

Hoi Mandy,

Gecondoleerd met het verlies van je opa.

Het zit je op dit moment echt niet mee. Kop op he ;).

Groetjes + :-*,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Nes

Hoi lieve Mandy,

gecondoleerd met je opa  :'( veel sterkte met het verwerken, plaatsje geven van het verlies...

Liefs, Nes  :-*

demi

hallo mandy

jeetje meissie ik lees net pas je verhaal ik wilde je veel betrschap toewensen ..

en heel veel sterkte meissie en gecondoleerd...

diana w

Mandy

13 januari 2004, 04:01:13 #50 Last Edit: 16 januari 2004, 04:13:28 by Mandy
Bedankt voor jullie lieve woorden... :-*

Vanmiddag moest ik langs mijn oma om een foto + negatief af te geven (voor het bidprentje) van een foto die ik van opa had gemaakt, 2 jaar geleden toen ze 60 jaar getrouwd waren.
Toen ik het huis binnen stapte met alle herinneringen aan opa alleen nu zonder hem en om een hoopje trieste oma van 83 te zien deed me veel zeer... :'(
De klap kwam nu wel aan, gisteren nog niet echt..., toen leek het nog zo onwerkelijk...
Daarna moest ik nog door naar m´n werk waar ik natuurlijk te laat kwam en nog van slag was. M´n collega´s vingen me goed op en lieten me rustig m´n gang gaan. Het was druk, maar zo had ik afleiding. :-/
Donderdag is het avondwake en zaterdag wordt hij begraven, dan moet ik eigenlijk allemaal werken, maar dat wordt wel geregeld.
Dus de zwaarste dagen moeten nog komen...pfff... :'(

Hier nog een favoriete foto van mijn opa (deze komt niet op het bidprentje hoor  ;) );

En zoals ik ´m me ´t liefst herinner en zoals vele klein- en achterkleinkinderen ´m noemen; Opa Duif;

Hij is bijna z´n leven lang duivenmelker geweest, zo ben ik ook een beetje het vogelwereldje ingerold. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Marianne

Hoi Mandy,

Gecondoleerd met je opa.
Dat je maar veel kracht vinden mag om dit onverwachte verlies te kunnen verwerken.

Sterkte de komende dagen.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Andrea

Hoi Mandy,

Zo gebeurd er niks en zo komt alles tegelijk op je af.
Ik wens je veel sterkte de komende dagen.
In iedergeval heb je hem een hele tijd mee mogen maken, dan heb je tenminste nog een heldere herinnering aan hem.
Ik was zelf vrij jong toen mijn enige opa overleed, dus ik kan me niet veel van hem herinneren.
Maar ondanks dat blijft het een groot verlies,

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

ziralioness

Gecondoleerd met je opa lieverd...
De foto's zijn prachtig, zo heb je toch nog een beetje een stukje van hem...

Nogmaals enorm gecondoleerd en erg veel sterkte met dit treurige verlies....

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Speedy

Ik wil bij deze iedereen het gedichtje laten lezen, die Rob zijn oma heeft meegegeven.
Deze heb ik gevonden op internet.

Misschien is het iets voor jou opa Mandy. (Aanpassen)

Ik ben mijn oma niet verloren
daarvoor gaf ze mij te veel.
Wat zij mij zei dat blijf ik horen
Van wat ik ben, is zij een deel.
Ik kom haar overal nog tegen
in wat ik doe, in wat ik laat.
Zij was en blijft voor mij een zegen,
waarvan het spoor steeds verder gaat

Natanella

Hoi Mandy,

Gecondoleerd met het overlijden van je opa! Als het je eigen opa is, dan is 83 jaar ook nog veels te jong!
Wat een leuke foto van je opa met vogel, ik weet niet hoe oud hij was op deze foto, maar 83 lijkt hij daar zéker niet.
En wat leuk dat je je vogelliefde van hem hebt ge-erfd! DAt is toch zeker ook iets om trots op te zijn.

Heel veel sterkte de komende tijd!
Liefs, Anita.

ps: wat een lief gedichtje, Trudie! Echt heel mooi!

Karin

Gecondoleerd meis, en heel veel sterkte met je verlies. Wat een prachtige foto, je opa met dat valkparkietje op zijn hoofd !

Veel liefs, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Stijn dc

hello

ook van mij heel veel sterkte toegewenst bij het verlies van je opa. ik weet dat het een moeilijke tijd wordt, maar je moet er door, en hoe cliche het mag zijn, het leven gaat voort.
veel sterkte echt waar!

SDC

Coco en Chantal

gecondoleerd mandy, wat moet het vreselijk voor je zijn, daarom wens ik je heel veel sterkte met het verlies van je opa.

Zijn prachtige foto's van je opa.

Liefs chantal
Groetjes Chantal en de valkjes

Mandy

16 januari 2004, 04:22:12 #59 Last Edit: 16 januari 2004, 04:36:21 by Mandy
Dank jullie voor die lieve woorden, doet me goed. ;)

Inderdaad een mooi gedicht Trudie. :-*

Vanavond was het de avondwake van m'n opa.
Ik heb 'm voor de laatste keer gezien, dat deed zeer  :( , maar hij lag er heel mooi bij.

Zaterdag is de begrafenis.
Een oom (z'n jongste zoon) zal een woord naar opa richten en zijn zoontje van 10 heeft een eigen gedichtje geschreven wat hij voor zal dragen.
Ook mijn moeder zal een (bestaand) gedicht voordragen en ik zal dan naast haar staan om het eventueel over te nemen als het nodig is.
Mij is gevraagd of ik ook nog iets wilde zeggen, maar ik vond het wel goed en genoeg zo.
Mijn moeder zal een gedicht voordragen dat "De brug" heet.
Zojuist heb ik een klein gedichtje gevonden wat daar mooi op aan zou sluiten en ik misschien toch nog wil voordragen.
Alles is al geregeld en gepland dus ik hoop dat dat toch nog kan.
Het gaat om de volgende regels;

Lieve Opa,

Als tranen een trap konden bouwen
En herinneringen een brug
Dan klommen we hoog de hemel in
En brachten je mee terug...

:'(

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl