Voliére/valkjes in de sneeuw!

Gestart door Mandy, 1 januari 2004, 18:48:14

« vorige - volgende »

Mandy

Op deze eerste en tevens besneeuwde dag van het jaar moeten we natuurlijk ff plaatjes schieten van onze voliéres/valkjes in de sneeuw! ;D


Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Irene

wat een prachtig winters plaatje!
wat een rust he als de hele wereld bedekt is onder een wit laagje sneeuw!!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Paul

Hoi Mandy,

Wel een heel mooi plaatje de volliere zo in de sneeuw zeg :-)
De valkje vinden dat ook wel interresant denk ik.
Ik zie er wel een paar in het gaas hangen op de foto dus bang zijn ze er niet van.
En als ze het te koud krijgen hebben ze een lekker binnenhok bij jou dus dat zal geen probleem zijn lijkt me.

Groetjes, Paul

tommy

wat een leuk plaatje je zal wel groots wezen met zo'n mooie voliere.
Het ziet er sprookjeachtig uit. Mooi hoor. Leuk om te zien.
Groetjes Annemieke

Mandy

2 januari 2004, 04:53:55 #4 Last Edit: 2 januari 2004, 05:01:23 by Mandy
Dank je, dank je. ;D

Maar ik ben verbaasd dat niet meer mensen plaatjes van hun besneeuwde voliére/valkjes hebben gemaakt?
En Daantje waar blijft jouw mooie plaatje? Ik had 'm al gezien ::), dus kom maar op, en de rest ook! :P

Hier nog een paar plaatjes van mij, sorry kon het weer niet laten...







Hier kan je inderdaad goed zien dat de valkjes het binnen beter hebben dan buiten, want dat dakgedeelte is vrij van sneeuw omdat binnen het antivorstkacheltje aan staat.
Voor de komende nacht staat ie iets hoger omdat ze tot -5 nachtvorst voorspellen! :o
Maar voor sommige valkjes maakt dat niets uit, dat zijn de echte bikkels, die blijven buiten! 8)



Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

rMooi foto's Mandy ! Ik kan ook wel foto's maken, maar het sneeuwt niet op de zolder  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

tommy

Hoi,
Wat een geweldig mooie valkjes heb jij zeg. Wordt bijna jaloers op je tuin.
Woon 1 hoog in een flat. Gelukkig heb ik wel een aparte kamer voor mijn vogels.
Geniet er maar lekker van.
En foto's blijven schieten hoor. Kunnen we een beetje mee genieten.hahaha
grt Annemieke

Liek

Wouw!!!! Wat hebben jullie een gave voliere!!! Heel erg mooi!
Binnenkort ga ik op mezelf wonen, dan wil ik ook heel graag een voliere bouwen.......en nu maar hopen dat ik niet op een flat van 12 hoog kom te wonen!
Groetjes van Liek

daan

Hoi hoi ja ik had idd ook al een paar foto's gemaakt van de voliere in de sneeuw, jouw foto;s zijn erg mooi mandy.
Het is ook zo'n geweldig gezicht he de tuin helemaal in de sneeuwsfeer. Heerlijk.
Hier mijn foto.

en de volgende heb ik net gemaakt zo ziet het er sávonds uit je ziet alleen de sneeuw niet liggen maar ik vond het toch een mooi plaatje hihiihi
groetjes daantje

giovanni

mooi hoor, die foto's in de sneeuw!  :)
ga mss ook proberen foto's te maken van de met sneeuw bedekte veranda, je kan de valkjes heel goed zien zitten, en hopelijk is de sneeuw nog niet weg, als ik daar afkom met mijn fototrekker :D

Kolkkie

Hoi Mandy,

Het heeft laatst de hele dag hier erg hard gesneeuwd, maar er is geen vlokje blijven liggen.
Op nieuwjaarsdag hebben we van die miezerige vlokjes gehad, maar iets van betekenis was het niet.
Dus ik heb geen mooie plaatjes kunnen maken met de valkjes voor mijn raam :(.
Dus ik zal nog ff moeten wachten.

Groetjes,

mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Nes

Hoi Mandy,

idd een mooi winters plaatje. Leuk voor een kerstkaart  ;)
Ik zie dat de nieuwe voliere al volop in berhuizing is genomen.
Mooi hoor, zoals ze daar zitten!

Groetjes Nes.

Tara

Hoi Mandy,

leuke foto's, echt wel mooi, die valkjes in de sneeuw, en je tuin ziet er ook echt mooi uit :).

Idd leuk voor een kerstkaartje ;D, zal nu wel te laat zijn ::)

yentl

hey iedereen!
keileuke plaatjes, mooie volières

mandy, je valkjes zijn om jaloers op te zijn  ;D!!! welke mutatie is die rechter geparelde precies als ik vragen mag  :) die vind ik erg mooi!

groetjes Yent'l

Mandy

Je bedoelt die bovenaan het touw zit? ::)
Dat is een gewone geparelde, maar je kan wel verschil zien met die andere geparelde, want die op het touw heeft gele parels en die andere witte parels. :)
Die met die gele parels heeft momenteel helaas niet veel staart. Die heb ik laatst bij een kweker gekocht, maar ze had zoveel gebroken veren door het te kleine kooitje dat hij ze er allemaal heeft uitgetrokken (ik durfde dat niet...) zodat ze over 6 weken weer een volledige nieuwe staart heeft, is wel zo belangrijk voor het broedseizoen dat dan aanbreekt. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl