27 mei 2025, 21:08:39

man ineens dood

Gestart door corinar, 1 mei 2010, 10:50:32

« vorige - volgende »

corinar

ben ik weer
nu had ik dus een koppel met eitjes,nu vond ik de man gisteren dood in de nachthok,hoe ga ik dit oplossen,de pop kom er wel een paar keer uit viel me op,ik heb in de buurt van de blok ook eten gelegd dat ze toch ook doe eten.

nu heb ik nog een andere man zitten,nu is te hopen dat hij haar ga helpen,weer iemand of die wel eens is voor gekomen.

jeetje echt vervelend heb je eitjes is pa ineens dood :-[
duimen dat ze er uit komen en blijven leven

groetjes corina

amazingleeuwtje

Sjeeee is wel schrikken om je valkje ineens dood te vinden..

Kweek jij buiten Corina?

Groetjes Sylvia

corinar

hoi Sylvia

ja ik kweek al jaren buiten,ik denk nu al 8 jaar en nog nooit problemen mee gehad.

een paar jaar geleden in mijn eerste volliere heb ik ook wel eens een groot probleem gehad van me 4 valken toen zijn er door een luchtwegeninfectie drie dood gegaan de vierde heb ik kunnen redden die heeft intotaal nog 4 jaar binnen gezetten,tot die op een dag weg vloog,sinds die hebben we een andere volliere en kunnen ze niet meer weg,maar dus nog wel dood,ik hoop echt dat het vrouwtje het vol houwant de andere willen nog niet echt broeden dusja we zien wel,ik hoopte dit jaar eens een goed jaar te hebben,maar het mag dus niet,vorig jaar had ik er grasparkieten bij zitten en die namen al de blokken van de valken over,vandaar dat ik die heb verkocht.

ik ga nu gewoon hopen dat het nog goed ga komen