28 maart 2024, 20:45:53

Ukkie en Gipsy krob leeg smorgens

Gestart door Larissa, 26 april 2010, 16:44:06

« vorige - volgende »

Larissa

Hey

Ik zit met het volgende Ukkie en Gipsy hebben de krob smorgens helemaal leeg...nu mij opgevallen dat de ouders smiddags tegen 12.00 pas gaan voeden...dit lijkt me niet normaal Ukkie is 13 dagen en Gipsy 12 dagen...

Nu wou ik ze smorgens vroeg pap doen kan dit zonder dat de ouders er helemaal mee uitscheiden ?

Groetjes Larissa

Rianne

Als ze net gegeten hebben zullen ze niet bedelen, pas als ze daarna weer honger hebben...
Kun je de ouders niet meer stimuleren om te voeren, door allemaal verse dingen aan te bieden?

Larissa

Hey Rianne

We hebben vanmorgen al twee keer het zaad....eivoer....
meergranen rijst..macaroni ververst in de hoop dat ze gingen voeren....het bruin brood daar aten ze wel van...

Ik had een stille hoop dat ze daarna gingen voeren maar nee ze kijken alleen ff in het blok en wipte er toen weer uit
De jongen zien er voor de rest wel goed uit...en nu hebben ze ook mooie volle krob

Wat kan dit zijn dat ze zo laat pas beginnen met voeren...aan gezien ik nog geen ervaring met pappen heb...

groetjes Larissa

Larissa

Hey Hey

Morgen middag komt Christa hier van het forum mij uitleggen en leren hoe ik moet pappen

Paps doet het nu allemaal alleen moeders kijkt en reageert niet op het geschreeuw van de jongen.....

groetjes Larissa

mariejj

Zolang de jongen gewoon groeien is er niks aan de hand hoor, veel valken beginnen later met voeren.  Als je ga pappen kan je alleen maar meer problemen krijgen.
Krijgen de ouders wel genoeg licht sochtends?