Valkjes plezier..23 sept uitslag niet goed

Gestart door Gerdy, 2 april 2010, 15:18:42

« vorige - volgende »

carco

Jammer zeg  :(
Hopen dat het goed blijft gaan  :-\

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

*Manon*

Hoi hoi Gerdy,

Jammer dat het niet zo gaat goed met de kleinste telg!
Mijn duimen draaien hard, hoop toch zo dat het goed komt!

Succes!!

Liefs Manon

Saar

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

vanmorgen heb ik de kleinste wat brandnetel thee gegeven..tussen de middag ook weer brandnetelthee met een klein beetje pap en net was de krop zo goed als leeg..de poepjes zien er goed uit..ik heb haar alleen onder de warmte lamp..
de andere twee heb ik in een ander kooitje gedaan en die gaan ook heel goed.

net heb ik de kleinste weer wat brandnetelthee met een drupje yaculd en wat pap gegeven..ik hoop zo dat het goed blijft gaan.

buiten nog geen piep eitjes..

gr gerdy

Raymond

Hey gerdy,

Misschien had je het al vernomen, maar ik heb een ruil gevonden voor Stamper.
Het doet me veel dat Stamper weg gaat, ik vind het echt een super valk. Bonte witmaskers blijven toch een zwak voor mij, maar nu hij mijn geelwangen nest heeft verstoord, is het wel over voor me.

Mariejj ruil hem voor een cinnamon bonte witmasker pop. Hij krijgt een goed huis en hopelijk een leuk popje.

Even ter info.

Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Larissa

hey Gerdy

Mijn duimpjes draaien ook voor de jongste papper....hoop dat het gauw goed komt

groetjs Larissa

Gerdy

bedankt allemaal voor het mee duimen..ik heb ze net weer eten gegeven en haar kropje was weer bijna leeg..echt super
nu maar hopen dat het zo blijft gaan.

Hoi Raymond..ik had het al gelezen bij je..tja soms kun je niet anders als ze de boel verstoren en ik ga er vanuit dat hij weer een prima huisje krijgt.

morgen weer een up date-tje schrijven

gr Gerdy

patty_dordtse valkjes

Hoi,

was benieuwd hoe het met de kleintjes gaat.

groetjes mij  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Gerdy

het gaat met de pappertjes super..het kleintje gaat ook lekker..het kropje leegt nu goed..

buiten klopt en tikt er nog niets helaas..even afwachten nog.

gr gerdy

*Yvon

Hoi hoi

Had al een paar keer hier gekeken en gelezen maar nog geen reaktie geplaatst.  :-[

Ik vind het trouwens tof van je dat je de pappers bij Monica hebt opgehaald ondanks de lange reistijden.  :D
Ik vond 2 uurtjes heen en weer 2 uurtjes terug rijden wel iets teveel.  :-[
Gelukkig doen de pappers het nu goed.  :)
Gaat vast helemaal goed komen met ze.
Nu wachten op je eigen donsjes,spannennnnd !!  :D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sally

Fijn dat het nu terug beter gaat met het kleinste pappertje!

Gerdy

Ze maken er buiten een zooitje van bij mij..

doe ik het blok open van een koppeltje wat al vier  jaar een vast koppel is zit er opeens een bonte witmasker te broeden in het blok..

vandaag weer drie eitjes op de bodem van de voliere gevonden..en dat er nog twee blokken leeg zijn..ik snap er ff niets meer van.

verder nog steeds geen gepiep en getik helaas.

de pappertjes doen het goed..het gewicht is nog wel aan de lage kant

de oudste zou volgens zeggen nu 4 weken oud moeten zijn weegt 70 gr
de middelste ook vier weekjes oud..ziet er uit als twee/drie weekjes weegt nu 52 gr
en de jongste weegt ook 52 gr.

het is niet veel maar ze zijn super levendig en klimmerig..alleen wel errug klein.

bij de jongste bleekmasker wil de ene dag de krop goed legen en de andere dag weer niet..dan geef ik wat brandnetel thee en dan gaat het legen weer super.

en nu nog steeds wachten op donsjes.

gr Gerdy

Hermien

Tjee, wat een toestand met de blokken en het jongste pappertje. Gek, dat de krop de ene keer wel en dan weer niet goed leegt. Zou er toch iets aan de hand zijn? Nou, ik blijf duimen dat het nog helemaal goed komt, hoor.

Sterkte met het zorgen voor....

Gerdy

Ik zal al een paar dagen te wachten tot het eerste eitje uit zou komen..gister nog geluisterd,hoorde helemaal niets

zit ik in de tuin heerlijk van het zonnetje te genieten en hoor ik opeens voeder geluidjes...en ja hoor het eerste witmaskertje van dit seizoen is geboren.

ik heb net de eitjes geteld en in totaal liggen er 32 eitjes..waar er meerdere van niet bevrucht zijn..zijn er wel weer heel erg veel hoor..
en net zag ik nog twee koppeltjes wipwappen die nog geen eitjes hebben gelegd..alletwee met bonte witmaskers.

ben weer zo blij..wilde dit even met jullie delen.

gr Gerdy