-•=De Grijze Parel 2011=•- het einde...

Gestart door •=Bonnie=•, 23 maart 2010, 16:48:44

« vorige - volgende »

hilde

amaiiiiiiiiiiiiiii wat gaaaaaaaafffffffff 3 kleine grijsjesssssss  ;)


patty_dordtse valkjes

Super geweldig nieuws..

en ik zie het al helemaal voor me toen jij het hoorde van het kleintje en zag zitten....

En gat in de lucht zou springen en met verbazing en knikkende knieen heb gestaan  ;D

geweldig het zijn nu van die friemels en straks krijgen ze mooi grijze pluis dons en veertjes en als je dan dat rode staartje ziet en die lieve kraal oogjes oef dan smelt je echt weg  ;D ;D ;D

wij hebben ook een grijsje gehad .Mis me chico vriendje nog steeds...

maar als je je boekje over je gaaitjes heb geopent zal ik wel foto plaatsen daar  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline

Ik reageerde ook al even bij andere dieren maar even een kopietje naar hier.  ;)

Wow Bonnie, wat ontzettend gaaf!!!!  :o

Gefeliciteerd met deze bijzondere geboorte.  :D

Ik zie je helemaal door de tuin rennen van blijdschap.  ;D

In een restaurantje hier in Veghel is afgelopen winter de Grijze roodstaart overleden, hij mocht 71 jaar worden.  :o

Ik snap je dilemma helemaal.  :-\

Voor dit moment succes met het groot brengen van je 3 mooie grijze donsjes, ik blijf je uiteraard volgen.  ;)

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♪ Marlies

Ik had je natuurlijk al gefeliciteerd. :P

Leuk om te horen dat jouw gaaien van die goede ouders zijn, dat geeft een heleboel stress minder.

Ik vind het wel heel erg leuk dat je nu een boekje begonnen bent zodat ik jouw kweekervaringen kan volgen. Wie weet komt het ons ook nog eens van pas. ::)

Geniet er maar van, voor je het weet zijn het al echte grijze roodstaarten, dat zie ik nu wel aan Jacob.

Groetjessssssssssss ;)

*Manon*

Hoi hoi Bonnie,

Had ook al even gereageerd in je andere boekje....

Wil je ook hier van harte feliciteren... een grijze roodstaart neem je niet zomaar even, daar moet je goed over nadenken he en dan nog kan het, zoals je zelf ook zegt, van alles gebeuren zodat ie weer moet verhuizen... triest inderdaad en ik snap heel goed dat je die kans zo minimaal mogelijk wilt houden.

Ooit als ik groot ben, wil ik ook een grijsje... ik vind ze om te zoenen, maar moet er eerst meer over leren/weten.

Geniet van het kleine grut.... lijkt me geweldig!!

Groejes Manon

Rob S

He Bonnie!

Wat gaaf zeg, zomaar onverwacht een paar jonge papegaaien ;D

Gefeliciteerd en heel veel succes met zoeken naar geschikte baasjes als het zover is!

Groetjes

☺ Pita ☺

Gaaaaaaaaaaaaf wat zal jij hard hebben geroepen binnen :D
Geweldig dat de ouders het zo super doen en 3 veeeeeeeeeeel joh!!!

ylona

Hoi Bonnie,

wat super zeg 3 kleine roodstaartjes, een leuke ervaring en het komt wel goed bij jouw kwa ruimte en liefde.
heel veel geluk ermee.

gr ylona

•=Bonnie=•



Zo, mezelf even ergens achter de schappen vandaan geplukt  ;D

De jongen van Robin en Robijn staan op uitvliegen. De witmasker man heeft echt een achterlijke kuif op zijn kop. Zodra ze er allemaal uit zijn zal ik foto's gaan maken :)

Hij is nog te reserveren, leuk met een albino of lutino bleekmasker popje van Blanco en Baukje. :)

Ik heb de lutinobleekmaskers van Robin en Robijn geschilderd.  :D  Ik kon ze namelijk met geen mogelijkheid meer uit elkaar houden en er zitten in elk geval 2 mannen bij maar ja... ga die dan maar eens vangen en weten dat je de goeie hebt. Ik heb er 1 getekende een zwartkuif en 1 zwartstaart van gemaakt. Erg fraai *grin*

Ook de albino van Robin en Robijn heeft een behandeling ondergaan zodat ik hem straks kan onderscheiden van de albino poppen van Blanco en Baukje. Die van Robin en Robijn kan namelijk een man zijn en heeft geen bont split. Die van blanco en baukje zijn bont of split bont.

Ik heb nog een en ander te reserveren van de 1e ronde allemaal niet tam.

1 lutinobleekmasker man (hij fluit)  (robin en robijn)
1 lutino bleekmasker geslacht onbekend. (robin en robijn)
1 wildkleur bleekmasker man. (robin en robijn)

2 albino popjes bont of split bont (blanco en baukje)

1 cinnamon-opaline zwaar bonte pop (Jelle en Beauty)

In het blok liggen dan nog:

Bij Robin en Robijn 1 albino, 1 lutino bleekmasker en 1 witmasker. Allemaal te reserveren.

Extreme en Extran 1 zwaar bonte/getekende man (gereserveerd  :D)

Bij Blanco en Baukje 1 Lutino bonte bleekmasker pop, 1 lutino bleekmasker pop split bont, 2 albino popjes bont of split bont. Allemaal te reserveren behalve de bonte lutino bleekmasker, die heeft al een baasje  :D 

Met de roodstaartjes gaat het super. We hebben ze van het weekend voor het eerst geknuffeld toen pa en ma buiten waren. Helaas komen pa en ma het binnenhok sindsdien dus echt niet meer uit  :-X Komt wel weer goed, we mogen nog steeds kijken. Foto's maken is echter geen doen meer, de kier is niet groot genoeg om nog hele jongen op de foto te kunnen kijken. Bij de oudste zag ik gisteren ienimienie rode puntjes doorkomen  ;D

Ohw ja... Blanco en Baukje zijn te koop, ze mogen weg zodra hun jongen zelfstandig zijn.


patty_dordtse valkjes

Hoi,

wat zou dat spannend geweest zijn bij de grijsjes
maar heerlijk dat jullie hebben kunnen knuffelen  ;D


ben zeer benieuwd naar de foto's van de jonge valkjes

groetjes mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Gerdy

wowieeeee wat super..drie grijze roodstaart ukkies
en ik kan me je blijdschap heel goed voorstellen en dan jubbelend naar binnen rennen..heerlijk gewoon.

het veel succes met deze drie grijsjes.

gr gerdy

*Esther*

Hey,

Dat zijn er heel wat die nog weggaan. Er zitten wel een paar leukerds tussen. :D

gr Esther


•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op 19 augustus 2010, 20:11:31
Hey,

Dat zijn er heel wat die nog weggaan. Er zitten wel een paar leukerds tussen. :D

gr Esther




:)
Citaat van: Gerdy op 19 augustus 2010, 14:07:08
wowieeeee wat super..drie grijze roodstaart ukkies
en ik kan me je blijdschap heel goed voorstellen en dan jubbelend naar binnen rennen..heerlijk gewoon.

het veel succes met deze drie grijsjes.

gr gerdy


Thanks, ik heb net nieuwe foto's geplaatst bij "andere dieren" :) Het is zo super gaaf dit. We zijn volkomen verliefd :)

Citaat van: patty_dordtse valkjes op 19 augustus 2010, 12:57:24
Hoi,

wat zou dat spannend geweest zijn bij de grijsjes
maar heerlijk dat jullie hebben kunnen knuffelen  ;D


ben zeer benieuwd naar de foto's van de jonge valkjes

groetjes mij


Foto's van de valkjes moeten even wachten, ze hebben geen zin om het blok uit te komen met dit weer geloof ik. Ze waren er al uit maar zijn er weer in gekropen  ::)  Die getekende bleekmaskers zitten nog in het binnenhok tot ik zeker weet dat ze de voerbakken kunnen vinden. Als ze buiten zitten maak ik foto's :)



carco

[quote author=•=Bonnie=•

Foto's van de valkjes moeten even wachten, ze hebben geen zin om het blok uit te komen met dit weer geloof ik. Ze waren er al uit maar zijn er weer in gekropen  ::)  Die getekende bleekmaskers zitten nog in het binnenhok tot ik zeker weet dat ze de voerbakken kunnen vinden. Als ze buiten zitten maak ik foto's :)



[/quote]

??? ??? Getekende bleekmaskers??
Klik op het plaatje voor onze site!




•=Bonnie=•