-•=De Grijze Parel 2011=•- het einde...

Gestart door •=Bonnie=•, 23 maart 2010, 16:48:44

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

@ Rianne en Yvon: nou Borreltje is voor ons natuurlijk heel speciaal, dus geen haar op ons hoofd die er aan denkt die weg te doen. Zoonlief was dan ook echt de enige die een kans maakte wat dat betreft  :D

Landiej

Prachtige jongen zeg :o
Als je niet zo ver weg woonde was de verleiding heel groot geweest om er eentje op te halen ;)

Saar

Je hebt weer mooie jongen op stok gekregen dit jaar :D

Jel

Woooow :o
wat een mooie jongen voor je bleekmaskertjes
en dan dat koppel wat je verkoopt prachtig  ;D
Hier zullen wel veel mensen intressen voor hebben als ik nu nog plek had... dan had dit me aan het denken gezet
verder leuk dat Borreltje met je zoon mee is en gaat praten
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

♪ Marlies

Hele mooie jongen heb je dit jaar gekweekt. :o

Het is dat ik hier probeer te minderen met valkjes en dat je zo ver weg woont, want anders wist ik het wel. ::) :P

Groetjessssssss ;)

leoni

hoii!

hij is echt super leuk de bonte cinnamon!
en die getekende geelwang  :-[ ( Hoop dat ik die ook kan kweken die is echt heel mooi!)

groetjess leoni

*Esther*

Wauw, mooie jongen heb je op stok gekregen!

gr Esther

•=Bonnie=•

14 juli 2010, 09:18:24 #277 Last Edit: 14 juli 2010, 09:20:22 by •=Bonnie=•

Citaat van: Landiej op 12 juli 2010, 10:53:42
Prachtige jongen zeg :o
Als je niet zo ver weg woonde was de verleiding heel groot geweest om er eentje op te halen ;)

Ik woon niet ver weg  ;)

Citaat van: Saar op 12 juli 2010, 10:54:37
Je hebt weer mooie jongen op stok gekregen dit jaar :D

Ja, het was een goed jaar in alle opzichten. Er liggen nog 2 blokken met eieren en dan is het weer afgelopen  :D

Citaat van: Jel op 12 juli 2010, 11:11:25
Woooow :o
wat een mooie jongen voor je bleekmaskertjes
en dan dat koppel wat je verkoopt prachtig  ;D
Hier zullen wel veel mensen intressen voor hebben als ik nu nog plek had... dan had dit me aan het denken gezet
verder leuk dat Borreltje met je zoon mee is en gaat praten

Cocktail en Dreams zijn prachtig inderdaad  :) Maar het is geen goedkoop koppel dus daar moet je echt een liefhebber voor hebben. Ik wil ze ook uitsluitend in een buitenvoliere en niet bij een of andere verzamelaar die alles het jaar rond in kweekboxen houdt. Dus ze gaan niet naar iedereen  ;)

Citaat van: ♪ Marlies op 12 juli 2010, 15:33:47
Hele mooie jongen heb je dit jaar gekweekt. :o

Het is dat ik hier probeer te minderen met valkjes en dat je zo ver weg woont, want anders wist ik het wel. ::) :P

Groetjessssssss ;)

Thanks :) Ik ga ook minderen hoor, alleen met horten en stoten omdat ik graag wat koppels uit eigen kweek wil maar dan wel met wat eisen erbij  :D
Ik zou ook wel een koppel rose's willen... maar ja, dan moeten er nog meer valkjes weg  :-[

en ik woon niet ver weg  ;D

Citaat van: leoni op 12 juli 2010, 17:42:18
hoii!

hij is echt super leuk de bonte cinnamon!
en die getekende geelwang  :-[ ( Hoop dat ik die ook kan kweken die is echt heel mooi!)

groetjess leoni

Hij wordt ook erg mooi van formaat die cinnamon, en hij fluit al  :o  

Citaat van: *Esther* op 12 juli 2010, 19:06:47
Wauw, mooie jongen heb je op stok gekregen!

gr Esther

Thanks :) Maar de eer komt natuurlijk geheel op konto van de valkjes :)

[/size][/font][/color]

•=Bonnie=•

Bij Robin en Robijn kan ik aan het gedrag altijd precies zien hoe het met de eitjes staat.  ;D

Vandaag is de 1e dag dat Robin overdag soms uit het blok is en Robijn er in. Dat betekend dat er een piepei ligt.

Even gaan kijken en inderdaad... toen ik mijn oor tegen het blok legde hoorde ik het piepen. Even open gedaan waarop Robijn in de hoek ging zitten.

4 eitjes. En ik dacht er 2 te horen piepen. Ze heeft er dus maar 3 gelegd want... Robijn kan tellen, en die vind 4 eieren genoeg  ;D ;D

Toen ze 2 eitjes hadden vond ik in het binnenhok van Extran en Extreme een ei. Het zag er heel uit dus ik heb dat bij Robin en Robijn gelegd. Of het uit komt is de vraag hoor, ik heb sindsdien niet meer gekeken tot vandaag en het kan best dat het van hoogte op de grond gevallen en dus geklutst is. Ben benieuwd. Het jong zal heel makkelijk te herkennen zijn aangezien het bont zal zi
jn en Robin en Robijn geen bonte jongen kunnen krijgen :)

Jel

Nee inderdaad een goedkoop koppel zal het niet zijn nee dat kun je je op 2 vingers uittellen :P
Ik vindt dat valkjes ook een goed huis moeten hebben bij mij zitten ze per koppel in een kamer voiliere dat vindt ik toch wel een goede kooi kleiner zou ik ook nooit gaan
een valkjes moet gewoon ruimte hebben
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

carco

Om even op je vraag terug te komen, weet ik dus eigenlijk nog steeds niet om wat voor bacterie het gaat ( moet ik echt voor bellen  :-[ )
Wel dat het hardnekkig blijkt te zijn.

Yasha heeft trouwens eitjes gelegd, een paar van de stok gedumpt en ook nog wat in het blok: maar broeden, wat is dat  ???

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

•=Bonnie=•

Citaat van: carco op 14 juli 2010, 23:17:39
Om even op je vraag terug te komen, weet ik dus eigenlijk nog steeds niet om wat voor bacterie het gaat ( moet ik echt voor bellen  :-[ )
Wel dat het hardnekkig blijkt te zijn.

Yasha heeft trouwens eitjes gelegd, een paar van de stok gedumpt en ook nog wat in het blok: maar broeden, wat is dat  ???

Nou, bel es ff dan... lijkt me nuttig om te weten, vooral omdat vel van de symptomen die jij beschrijft overeenkomen met wat anderen mee maken. Hoe meer al bekend is hoe gerichter je je eigen DA kunt laten zoeken.  :)

@Jel: Ja vogels moeten ruimte hebben, een valkparkiet is een vlieg-grage vogel dus daar moet dan ook in gevangenschap de mogelijkheid voor worden geboden.

•=Bonnie=•

De 1e 2 donsjes van de 2e ronde van Robin en Robijn zijn vandaag geboren. Een albino en een lutino bleekmasker. Ze hebben zelf nog 1 ei dat dan overmorgen uit zou moeten kunnen komen en dat ei dat ik bij Extran en Extreme van de grond heb geraapt. Dat zou dan morgen of overmorgen ook uit moeten komen als dat geen klutsei was  ;)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Gefeliciteerd met je donsjes :D
Ik heb net gebeld, maar niet alle uitslagen stonden in de computer bij de assistentes, dus dr. Maas moet het even bij zijn eigen boekhouding nakijken. Ik word hierover terug gebeld.
Als ik wat weet meld ik het hier ook ;)

Klik op het plaatje voor onze site!