-•=De Grijze Parel 2011=•- het einde...

Gestart door •=Bonnie=•, 23 maart 2010, 16:48:44

« vorige - volgende »

Serita

Rob S

Hoppatee, dat is nog eens een mooi nest ;D Gefeliciteerd!

♪ Marlies

Heey, bij jou ook alleen maar bleekmaskertjes. :D

Gefeliciteerd !!

Leuk nestje zo. :D

Valk1969

Worden veel lutino bleekmaskers geboren dus dit jaar  :D
Heb er hier thuis ook 3 liggen.

Gr,

Patrick

Saar

Gefeliciteerd met de bleekmaskers :D

Ik heb Kyra vanmiddag gewogen.. Kreeg m'n hand niet meer omhaar lijfje heen. Weegt ze 142 gram :o ;D

•=Bonnie=•

4 mei 2010, 13:40:44 #155 Last Edit: 4 mei 2010, 13:45:43 by •=Bonnie=•
Bedankt allemaal  :D

Met het viertal (3 lutino bleekmaskers en 1 wildkleur of opaline bleekmasker) gaat het goed, omdat Robin en Robijn nu dagelijks eventjes samen in de vlucht zijn kan ik elke dag eventjes in het blok gluren of iedereen er nog is.

Cocktail en Dreams hebben hun 1e ronde verziekt, er waren 6 eitjes maar Cocktail vond het pas bij ei 6 nodig er ook op te gaan zitten  ::)
Daar verwacht ik dus niets.

Jelle en Beauty hebben het eerste ei gebarsten, het 2e ei lag op de grond, het 3e weer in het blok en het 4e wederom op de grond. Ondertussen vocht Jelle zich door het gaas heen een kapotte neus met Extran in de vlucht ernaast. Ik heb ze in het binnenhok gedaan omdat er zo bij beide koppels geen rust kwam. Maar Jelle die vorig jaar zoooooo goede mee broede vind het denk ik niets in het binnenhok en broed niet mee. Dus ook hier verwacht ik niets.

Extran en Extreme, Extreme is pas mee gaan broeden toen Jelle uit het zicht verdween. Ik weet niet wat ik hier kan verwachten, ze zijn nu heel broed vast maar toen ik Jelle aan het zicht ontrok lagen er bij Extraen en Extreme al 4 eitjes waar alleen Extreme af en toe op zat  ::)

Bij Blanco en Baukje gaat alles goed alleen broed ik nu voor het 3e jaar met dit koppel en heeft Baukje tot nog toe de 1e ronde altijd een compleet onbevrucht nest gehad.

Dus... dat schiet lekker op  ;)

Ik heb dus nergens geschouwd en laat de eitjes ook gewoon liggen tot ze er zelf af komen. Dan hebben de poppen tenminste even de tijd om op adem te komen. We zien het wel, ik ga me niet druk maken en lopen rennen met eitjes en jongen dit jaar. Ze zoeken het maar lekker zelf uit.

Zijn nog niet begonnen, maar oefenen iedere dag nog wel heel vlijtig  :P

•=Bonnie=•

Caroline

Ach, wat doen je kuikens het goed, je hebt wederom schitterende foto's van ze gemaakt.  :o :D

Balen van de mislukte eitjes, succes met de goeie.  ;)

Groetjesssssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

wauw wat gaaf die kipjes! ;D ;D ;D

Gerdy

wat super mooi worden je kippetjes...

*Esther*

Wat een drama hè met die eitjes overal... :-\
De kippies zijn erg leuk!

gr Esther

Anke

Hoi Bonnie,
Na je geren en gevlieg met eitjes, jongen en heeel veel pap kan ik me voorstellen dat je ze het nu lekker zelf uit laat zoeken ;)

Jammer dat de eerste ronde niet echt iets op lijkt te leveren.
De kipjes....gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf ;D ;D

You put youre left foot in .....

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rob S

He Bonnie!

Bij jou loopt het dus ook allemaal nog niet op rolletjes lees ik, erg jammer hoor. Het valt me echt op dat het bij veel meer kwekers niet zo wil lukken dit jaar. Wel is het heel fijn dat het met je bleekmaskers wel goed gaat :)

En je kippies uiteraard, mooie beesten zijn dat hoor! Als ik later groot ben haha, lijkt me dat ook mooi. Grote weide met kippen, geiten en meer van dat soort spul ;)

Groetjes

Rianne

Citaat van: Anke op  5 mei 2010, 19:43:33
You put youre left foot in .....

Groetjes Anke

Haha, ik zat ook al aan een dansje te denken toen ik de foto zag ;D

Saar

Wat groeien ze hard :o
Ze zijn echt heel leuk om te zien :D