-•=De Grijze Parel 2011=•- het einde...

Gestart door •=Bonnie=•, 23 maart 2010, 16:48:44

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

20 april 2010, 15:54:49 #120 Last Edit: 20 april 2010, 16:30:36 by •=Bonnie=•
Vanmorgen zijn Bingo en Belle opgehaald. Ze hebben een geweldig adres gevonden bij een leuk gezin. Ze blijven nog even binnen als gezelschap voor hun vrijgezelle albino meisje maar straks gaan ze lekker naar buiten de volière in.

Heel jammer, nu heb ik geen Bronzefallow meer... Bingo heb ik altijd prachtig gevonden en ze waren erg makkelijk in de omgang. Maar met Bingo die niet meebroed moest ik altijd kiezen... Of de andere koppels met meer eitjes opzadelen of hun eitjes opofferen. En beide zag ik niet zitten.

Voor hun maakt het niet uit, ze krijgen het super en zij hoeven er niet zo nodig mee te kweken.  :)

Citaat van: Rianne op 20 april 2010, 15:53:22
Ik moet meteen denken aan hippies, met van die broeken met wijde pijpen ;D
Wat kijken ze al eigenwijs, geweldig :-*

LOL ja ik vind ze ook vreselijk lachen  ;D  Ze zijn trouwens ook heel eigenwijs  :)

Caroline

Fijn dat je een leuk adresje voor Binko & Belle hebt gevonden.  ;)

Je kippies zijn echt SUPER!!!  ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Ik vind die kippies echt keigaaf !!  ;D
Zou er ook zo verliefd op kunnen worden.  :D
Voor Bingo&Belle ook een leuk huisje gevonden.

Zijn de andere koppels ook al door hun barriere heen gekomen ?  ;D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•

24 april 2010, 14:21:36 #123 Last Edit: 24 april 2010, 14:23:19 by •=Bonnie=•
Citaat van: Caroline op 20 april 2010, 16:22:43
Fijn dat je een leuk adresje voor Binko & Belle hebt gevonden.  ;)

Je kippies zijn echt SUPER!!!  ;D

Ja, ben ik ook erg blij mee. En die kippies... ze groeien als kool, jonge valkjes zijn er niets bij zo snel als dit gaat :)

Citaat van: *Yvon op 20 april 2010, 16:52:19
Hoi hoi

Ik vind die kippies echt keigaaf !!  ;D
Zou er ook zo verliefd op kunnen worden.  :D
Voor Bingo&Belle ook een leuk huisje gevonden.

Zijn de andere koppels ook al door hun barriere heen gekomen ?  ;D

Groetjessss Yvon

Ze zijn zo tam joh de kuikens, als ik voor het hok ga zitten springen ze alle drie op mijn arm. We hebben een tijdelijk rennetje gemaakt waar ze overdag in kunnen buiten met dit mooie weer, en dat vinden ze leuk dus als ik ze dan smorgens kom halen staan ze echt letterlijk in de startblokjes  ;D

Ja alle koppels zijn door de bariere, de dag dat ik schreef dat Jelle en Beauty er door waren waren de andere koppels er aan het eind van de middag ook doorheen  :)

Het 1e jong is geboren  ;D Er komen piepjes uit het blok van Robin en Robijn, het zouden er ook 2 kunnen zijn aangezien zij echt volgens het boekje broeden en beginnen na het 2e ei.

Ik heb het jong nog niet gezien, ze gaan er niet af en zijn bang, geen goede combi. Ik wil niet riskeren dat ze andere eitjes stuk trappen of het jong bezeren omdat ik zo nodig moet kijken. *grin* Ik weet niet eens hoeveel eitjes er in liggen. Aangezien ze vorig jaar 4 eitjes had gok ik op vier. Heb aan haar houding natuurlijk en gedrag wel een beetje kunnen zien wat er speelde  ;) Geschouwd heb ik ook niet dus het wordt echt een verassing straks.

Zodra ik ze samen uit het blok tref ga ik wel even kijken, en anders aanstaande zaterdag als de 1e zo'n beetje geringd zou moeten kunnen worden.

Sorry trouwens dat ik niet echt actief ben in ieders boekjes, ben een beetje druk en heb momenteel ook niet veel zin om achter het scherm te kruipen met dit weer.

Larissa

gefeliciteerd met je eerste donsje van dit jaar  ;D

Ben benieuwd welke verrassingen dit koppel nog meer voor je heeft

groetjes Larissa

patty_dordtse valkjes

Gefeliciteerd met je eerste/tweede ?donsje van dit jaar

groetjes patricia  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

*Yvon

Hoi hoi

Gefeleiciteerd met de eerste donsjes en alvast aankomende donsjes.
Dat je niet veel voor de pc zit is niet erg  :P ,als je ons maar zo afentoe van je mooie foto's laat meegenieten.  :D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Citaat van: *Yvon op 24 april 2010, 16:17:40
Hoi hoi

Dat je niet veel voor de pc zit is niet erg  :P ,als je ons maar zo afentoe van je mooie foto's laat meegenieten.  :D

Groetjessss Yvon

Helemaal mee eens !!!!!!!! ;D ;D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Esther*

Citaat van: ♪ Marlies op 24 april 2010, 16:18:49
Citaat van: *Yvon op 24 april 2010, 16:17:40
Hoi hoi

Groetjessss Yvon

Helemaal mee eens !!!!!!!! ;D ;D

ME TOOO

Anke

Hoi Bonnie,
Gefeliciteerd met het of de donsjes ;D
Enneh ik sluit me bij de vorige sprekers aan.
Geniet jij maar van het mooie weer, en laat ons af en toe van je foto's genieten :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Esther*

Hey,

Als ik het goed begrepen heb,
heb je al gespiekt bij je jongen. ;D
En?

gr Esther

•=Bonnie=•

Bedankt allemaal  :D

Nou alle koppels behalve Silver en Pearl (die nog super jong zijn) hebben ondertussen eitjes. Alleen lagen die van Jelle en Beauty kapot op de grond van het nachthok. Zij poept ze dus blijkbaar gewoon snachts uit  ::)

Dus, van hun verwacht ik de eerste ronde in elk geval niets. Ik weet overigens niet hoeveel eitjes de anderen hebben alleen dat er eitjes zijn omdat ik een paar dagen geleden de 1e heb zien liggen. Daarna niet meer gekeken.  :)

Bij Robin en Robijn lagen inderdaad al 2 donsjes en dat zijn een bleekmaskertje en een lutinobleekmaskertje. Het bleekmaskertje kan eventueel ook nog opaline zijn en beide kunnen zowel EF als DF zijn.

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Rianne

Gefeliciteerd met je eerste jong(en)! Het feest is nu echt begonnen ;)