-•=De Grijze Parel 2011=•- het einde...

Gestart door •=Bonnie=•, 23 maart 2010, 16:48:44

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Citaat van: Caroline op 15 april 2010, 09:41:22
Gaaf!!!!  ;D

Succes en een voorspoedig kweekjaar.  :D

Groetjesssssss

Nou, geloof het of niet... ik heb bij Blanco en Baukje 1 sliertje van het karton getrokken vanmorgen en hetzelfde bij Extran en Extreme, gewoon zo'n laagje een klein stukje los .

En nu knagen beide mannen eraan alsof hun leven er van af hangt  ;D

Dus vanmiddag hebben alle koppels hun blokken, 5 dagen eerder dan gepland. Maar ach, dat is niet zo heel erg die vijf dagen. De eerste jongen zullen er niet voor half mei liggen en dat vind ik prima. Volgend jaar ga ik het net zo doen, met dat karton, het is heel grappig om te zien :) Alleen hang ik ze er dan pas 20 april (mijn zoons verjaardag) in. En nu ze het systeem kennen kan ik dan dubbel karton pakken om het nog wat te rekken haha.  :D

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

•=Bonnie=•

Citaat van: carco op 15 april 2010, 11:50:55
;D ;D

Ik ben vandaag vrij, en ik geniet toch wel zooooooo schandalig van het weer... en eerlijk is eerlijk, tot ze hun blokken in konden kwam er serieus herrie uit de vluchten. Nu is het ineens stil, op serenades, paargeluiden en tromroffels na  ;)

*Esther*

Anke

Hoi Bonnie,
Vooral lekker genieten hoor ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Larissa

hey hey

Leuke foto's van je kippetjes en s6 met je kweekseizoen

groetjes Larissa

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op 15 april 2010, 14:23:37
:D :D

Hopelijk wachten ze nog even met leggen, het vriest snachts nog steeds  :-\

Citaat van: Anke op 15 april 2010, 20:28:13
Hoi Bonnie,
Vooral lekker genieten hoor ;D ;D
Groetjes Anke

Ja, ze gaan hard joh  :D

Citaat van: Larissa op 16 april 2010, 23:56:29
hey hey

Leuke foto's van je kippetjes en s6 met je kweekseizoen

groetjes Larissa

Dank je wel :)

•=Bonnie=•

Ik kan me vergissen... maar volgens mij zie ik bij Beauty al een lichte knik in de staart...  ::)  Ik had eigenlijk gehoopt dat ze nog even zou wachten.

Maar goed, ze ziet er super uit, en Jelle ook. En voordat  er eventueel jongen van zouden komen zijn we 3 weken verder... Mag hopen dat het dan toch echt niet meer vriest  :D

Wat is het zalig weer zeg...

TheaV

Dus ok hier spannend....
En  vriezen  doet het hier aan de kust niet meer. De hele week is de voorspelling 4-6* in de nacht.
Leuk, dat je even bij Dora bent komen  kijken,  de foto's zijn weer zichtbaar!
Sucses met ei en dons!!!!

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

*Esther*

Hey,

Hoe gaat het met de kipjes?
Ze zien er uit alsof ze zo van het scherm af komen lopen.

Ik vind zijdehoenders erg leuk, omdat ze van die grappige veren hebben. En dan het liefst met kuif en baard!

Heb je ook een foto van hoe je kippies gaan worden?

gr Esther

Larissa

Echt zwaar vriezen zal het niet meer gaan doen.....
hoop dat alles straks goed gaat met de komende eitjes

groetjes Larissa

irma

Hoi Bonnie,

Citaat van: •=Bonnie=• op 15 april 2010, 09:13:23
Haha, schreef ik eergisteren nog dat de valkjes niet erg hun best deden de blokken in te komen.... Zie ik net dat Jelle en Beauty zich de doorgang hebben geknaagd!  :o

Dus... zij kunnen gaan beginnen.

Extran en Extreme zijn ook aan het knagen zag ik maar nog niets opgeschoten. Blanco en Baukje snappen het nog helemaal niet  ;D

Wat grappig dat ze eerst hun best moeten doen om hun blokken in te komen.
Op zich geen slecht idee.... ;)

Groetjes,
Irma

Gloria en Lujo

Gerdy

hoi hoi

wa een super gave kippetjes...en die laatste foto..het is of ze model is gaan staan.

veel succes met het nieuwe kweek seizoen.

gr gerdy

•=Bonnie=•

Voor de goede orde, het zijn natuurlijk niet echt studio foto's, ze zouden zich denk ik dood schrikken. ;) De kuikentjes komen uit een broedmachine bij de kweker en zitten bij ons nog binnen onder een warmtelamp. De foto's zijn gewoon in die kamer gemaakt, kan wel merken dat ze makkelijker worden want ze sprongen 1 voor 1 gewoon van het bankje op de grond om "hulp" bij mij te zoeken *smelt*

De kuikens zijn nu 3 weken en 3 dagen oud. Het zijn er trouwens 3, van ieder kuiken 2 foto's van groot naar klein. Het verschil in ontwikkeling tussen de grootste en de kleinste is aanzienlijk, grappig om te zien.

Citaat van: TheaV op 18 april 2010, 10:00:10
Dus ok hier spannend....
En  vriezen  doet het hier aan de kust niet meer. De hele week is de voorspelling 4-6* in de nacht.
Leuk, dat je even bij Dora bent komen  kijken,  de foto's zijn weer zichtbaar!
Sucses met ei en dons!!!!

Ach spannend... dat duurt denk ik nog wel even voordat het spannend wordt :)

Citaat van: *Esther* op 18 april 2010, 12:30:36
Hey,

Hoe gaat het met de kipjes?
Ze zien er uit alsof ze zo van het scherm af komen lopen.

Ik vind zijdehoenders erg leuk, omdat ze van die grappige veren hebben. En dan het liefst met kuif en baard!

Heb je ook een foto van hoe je kippies gaan worden?

gr Esther

Gaat super met ze, zie nieuwe foto's :) We hebben een stuk tuin afgezet waar ze onder toezicht een paar uur mogen scharrelen, jammer genoeg is het vandaag te koud door die harde wind. Als je even googled op Brahma wit zwartcolumbia vind je veel foto's van volwassen exemplaren. Zo zouden ze moeten worden.

Citaat van: Larissa op 18 april 2010, 12:34:58
Echt zwaar vriezen zal het niet meer gaan doen.....
hoop dat alles straks goed gaat met de komende eitjes

groetjes Larissa

Zwaar vriezen niet, maar de vorst is er toch nog niet helemaal uit en dat vind ik maar niets.

Citaat van: irma op 19 april 2010, 19:34:34
Hoi Bonnie,

Citaat van: •=Bonnie=• op 15 april 2010, 09:13:23
Haha, schreef ik eergisteren nog dat de valkjes niet erg hun best deden de blokken in te komen.... Zie ik net dat Jelle en Beauty zich de doorgang hebben geknaagd!  :o

Dus... zij kunnen gaan beginnen.

Extran en Extreme zijn ook aan het knagen zag ik maar nog niets opgeschoten. Blanco en Baukje snappen het nog helemaal niet  ;D

Wat grappig dat ze eerst hun best moeten doen om hun blokken in te komen.
Op zich geen slecht idee.... ;)

Groetjes,
Irma

Ja dat houdt ze van de straat  :P

Citaat van: Gerdy op 20 april 2010, 12:09:20
hoi hoi

wa een super gave kippetjes...en die laatste foto..het is of ze model is gaan staan.

veel succes met het nieuwe kweek seizoen.

gr gerdy

Ja, en dan maar hopen dat het inderdaad een "ze" is  ;D

Rianne

Ik moet meteen denken aan hippies, met van die broeken met wijde pijpen ;D
Wat kijken ze al eigenwijs, geweldig :-*