29 april 2024, 00:35:53

Donja

Gestart door mariannenl, 18 maart 2010, 12:56:13

« vorige - volgende »

mariannenl




leuk om te weten, cq te discussieren wat jullie maken van deze mutatie, hij is diepgeel maar met vale wangen,
Is vreselijk geknipt door de vorige eig. maar dat begint weer aan te groeien, en hij is tam dus een foto maken is altijd moeilijk ze komt naar de camera toe, lol

hij heeft macho gedrag , praat en fluit en probeert de opaline geelwang  pop net zichtbaar op de 1e foto het hof te maken
Gezien het opaline zou je  wel zeggen pop,  hij/zij  is al minstens 3 jaar oud.

Marianne











•=Bonnie=•

afschuwelijk zo geknipt zeg  :o

Zijn de ogen rood? Of blauw/grijs?

Ik vermoed zo van de foto dat het een cinnamon-opaline-geelwang bronzefallow is. Die zijn vaak zo intens geel.

Doodzonde van die vleugels, hoe zit het met de onderkanten van overgebleven vleugels, zitten daar nog stippen op?

mariannenl

zijn ogen zijn rood, wat intensiever door de flits natuurlijk,

hierbij nog een foto , een paar maanden geleden gemaakt toen hij pas bij ons was

die vleugels   ,  ik wacht nog even de rui af, hij is volop bezig en als ze zo vreselijk lelijk blijven ga ik ermee naar Hedwig, het zou kunnen dat ze ze zelf moet verwijderen onder verdoving, ik heb dit 1x meer meegemaakt met een grijze roodstaart, en toen is alles weer helemaal goed gekomen.




Marianne

Rianne

Ik heb een lutino opaline, die ook zo diepgeel is. Alleen heeft zij geen rode ogen meer en dit valkje wel, dus ik denk ook aan cinnamon opaline geelwang bronze fallow. Alleen dan wel een pop, ik heb namelijk ook zo'n bronze fallow en dat is een man, en die is veel witter.