5 mei 2025, 00:06:06

wil niet meer terug in kooi :(

Gestart door biene, 11 maart 2010, 14:26:23

« vorige - volgende »

Creatura

Haha, dat deed mijn popje Lotje ook. Wilde alleen maar bij mijn vriend zitten als ze de keuze had, en zag mij dan niet staan.
Alleen als mijn vriend er niet was ging ze bij mij zitten. Bij gebrek aan beter ::)
Mja, nu is het uit met mijn vriend, dus helaas zal ze genoegen moeten nemen met mij :P

biene

ja bij ons is het ook bij gebrek aan beter hoor  ::)
terwijl ik 9 van de 10 keer degene ben die eten,drinken en kooi verzorgd   :censuur  :P .
maarja hoop dat het bij ons nieuwe valkje straks niet zo is, anders krijgt mn vriend t nog druk ook  ;)

biene

eergisteren een beetje een terugslag gehad :(
Aiko wilde ook ineens niet meer bij ons zitten (zelfs niet bij mijn vriend!  ??? ) ze wilde alleen maar op de kooi zitten  en werd boos als we probeerden haar bij ons te krijgen.

gisteren ging het ineens weer een stuk beter en wilde ze best wel ff knuffelen met mij maar was weer niet weg te slaan bij mn vriend  ::) .
zou het mischien ook een beetje komen omdat ze wat last heeft van haar vleugels? ze zit de laatste dagen nogal aan haar vleugels te peuteren, denk dat ze nieuwe veren krijgt ofzo, maar ze is eind december/begin januari nog in haar jeugdrui geweest ???