29 april 2024, 18:44:04

FLEVOVALKENHOF 2010

Gestart door *Esther*, 6 maart 2010, 17:25:28

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

als ik het goed begrijp, heb jij er een cinnamon bonte geelwang bij?  ;D

Saar

Leuke foto's :D
Het opvangwitmaskertje is mooi :-*
Helaas heb ik geen plek :-\ Maar je vind vast snel een huisje voor het drietal :)

*Esther*

Citaat van: •=Bonnie=• op  1 augustus 2010, 23:51:40
als ik het goed begrijp, heb jij er een cinnamon bonte geelwang bij?  ;D


Nee, die ik mooi vond, heeft Caroline gekozen.
Ik wil voor parels gaan, en die andere had geen parels.
En ik vond daarbij het bont iets te veel uitgewaaierd.

Jij had ook een hele mooie zitten!

gr Esther

*Esther*

Citaat van: Saar op  2 augustus 2010, 11:09:15
Leuke foto's :D
Het opvangwitmaskertje is mooi :-*
Helaas heb ik geen plek :-\ Maar je vind vast snel een huisje voor het drietal :)


Dat is de favoriet van mijn man.  ;) Hij vind sowieso mannelijke valkjes mooi, zonder dat hij precies weet wie, wie is.
Misschien kan ik hem koppelen aan een bleekmasker jong van mezelf van dit jaar, alleen ik heb dan zoveel valkjes in voliere.
Want:

Nieuws;
Er staan er namelijk nog een paar op mijn verlanglijstje, waaronder een aantal dominant pastellen. Er zitten er ook al een paar dom.pastellen aan te komen, van iemand die stopt met kweken. Hij heeft nog meer leuks zitten.  ;D Dit wist ik al wat langer. Maar het had nog even tijd nodig.

Dus blijft er over:  ;D
opaline witmasker pop
witmasker dominant pastel pop --> deze hoop ik zelf te kweken
getekend bont opaline cinnamon geelwang pop
clear pied geelwang pop

gr Esther

Larissa

hey esther

gave foto's hoor

Leuk zo de voliere met al dat touw....en tjeetje wat een verlanglijstje heb je nog.

S6

groetjes

•=Bonnie=•

Ja, die van mij was super fraai, maar al besproken, jij stond voor een clear pied geelwang op het lijstje he.

Het laatste bontje wordt inderdaad een man, een hele mooie maar geen geelwang uiteraard.  :)

carco

Zo, je bent nogal wat van plan zeg  :D

Met Füller gaat het goed, alleen is hij helaas sinds hij de volière in gegaan is zo vreselijk bang geworden :-\
Ik wijt dit aan mijn logeervalken waar vooral de man een vreselijke stresskip (haan)van is. Hij vloog constant achter deze 2 aan en leek nogal op ruzie uit met de man  ?
Ik had gehoopt dat als hij in de kweekkooi zou zitten het wel weer beter zou gaan, maar helaas daar zit hij nu samen met Seema en hij blijft zo bang  :-\
Maar moois is hij wel  :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Esther*

Citaat van: Larissa op  2 augustus 2010, 11:48:31
hey esther

gave foto's hoor

Leuk zo de voliere met al dat touw....en tjeetje wat een verlanglijstje heb je nog.

S6

groetjes


Bedankt, ik geniet ook elke dag vd voliere met de valkjes. Elk kopje koffie/thee zit ik buiten naar de valkjes te kijken.


Citaat van: •=Bonnie=• op  2 augustus 2010, 23:04:50
Ja, die van mij was super fraai, maar al besproken, jij stond voor een clear pied geelwang op het lijstje he.

Het laatste bontje wordt inderdaad een man, een hele mooie maar geen geelwang uiteraard.  :)


Je gaat nu geen cp geelwangen meer kweken toch? Dat koppel is toch verhuisd? Of ben ik in de war.

Citaat van: carco op  2 augustus 2010, 23:37:39
Zo, je bent nogal wat van plan zeg  :D

Met Füller gaat het goed, alleen is hij helaas sinds hij de volière in gegaan is zo vreselijk bang geworden :-\
Ik wijt dit aan mijn logeervalken waar vooral de man een vreselijke stresskip (haan)van is. Hij vloog constant achter deze 2 aan en leek nogal op ruzie uit met de man  ?
Ik had gehoopt dat als hij in de kweekkooi zou zitten het wel weer beter zou gaan, maar helaas daar zit hij nu samen met Seema en hij blijft zo bang  :-\
Maar moois is hij wel  :-*

Groetjes: Caroline.


Wat jammer. Hij lijkt wel getraumatiseerd... ;)
Is naar binnen halen een optie? Of blijft hij bang? Hij zat er hier aardig relaxed bij, dus misschien trekt hij weer bij.


gr Esther

*Esther*

5 augustus 2010, 15:41:08 #428 Last Edit: 5 augustus 2010, 15:42:56 by *Esther*
Hoi,

Hier weer wat foto's, door het gaas heen gemaakt, dus iets minder van kwaliteit. En er liggen al weer heel wat veertjes op de grond dus zijn er zeker weer wat in de rui.































Doeiiiiiiiiiiiiiii
gr Esther

hilde

ik heb ook zo een nieuwsgierig valkje die aan de draad van de voiliere komt hangen en om een kroeltje vraagt dat is het  enige valkje bij wie ik het mag doen de andere zijn wilde valkjes.

mooie foto's weer esther  :)

patty_dordtse valkjes

hoi

mooie leuke foto's heb je geplaats van je valkjes...

groetjes mij


Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline

Hele mooie foto's van hele mooie valkjes.  :D

Niks mis met de kwaliteit hoor.  ;)

Groetjessssssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Larissa

hey Esther

Leuke foto's hoor, en inderdaad niks mis met de kwaliteit

groetjes Larissa

*Manon*

Prachtige valkjes Esther  :-*

*Esther*

Hoi,

Bedankt dames voor de complimenten!!

Vandaag even in de voliere gestaan om Picasso eens fatsoenlijk op de foto te zetten. Je denkt, een tam valkje moet lukken, maar niets is minder waar; hij loopt steeds tegen mijn arm op, vliegt op mijn hoofd, trekt aan mijn haar, draait zich om als ik hem omdraai enz. ;D

gr Esther