28 april 2024, 12:52:11

eitjes gewoon op de bodem

Gestart door Dierenfreackske, 1 maart 2010, 16:19:46

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi, het is ongeveer tijd dat de eitjes uitkomen, toen ik gisteren keek, zag ik gelijk een barstje, en deze morgen dacht ik dat ik het zag maar iets groter, en nu zag ik ze allebei erop, en daarnet toch even Sky weggeduwd, maar vloog uit het blok, dus eitjes alleen...heb het nu goed kunnen zien, maar de eitjes liggen niet in zaagsel, ze hebben gewoon het zaagsel allemaal weggeduwd. De eitjes liggen op de bodem, en heb ze maar laten liggen, heb nu geen schouwlampje meer, zie niets mis aan de eitjes, geen barstje ook gezien,, maar heb er niet durven aankomen hoor! misschien lag het omgekeerd, zag nu geen barstje meer...misschien heb ik het niet goed gezien? Moet ik afwachten ?? Bang als ik te veel ga kijken dat ze hun nestje zouden laten liggen he ...en dat wil ik niet !! Grtjs. Ann



Anke

Hoi Ann,
De valkjes hier graven vaak ook net zo lang totdat de eitjes op de bodem van het blok liggen.
Dat kan geen kwaad.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi , Ik heb het zaagsel een beetje aangesterkt, maar Belle is van de eitjes gegaan en zit er nog niet op, grtjs Ann 

Ik voel me nu schuldig,n strals gaat ze er niet meer bij en gaan ze dood,