19 juli 2025, 20:59:25

::Jel's Valkjes:: 24 jun; Update

Gestart door Jel, 23 februari 2010, 20:31:21

« vorige - volgende »

Jel

Citaat van: Paula op 22 augustus 2010, 01:06:31
Citaat van: Jel op 22 augustus 2010, 00:32:17
Citaat van: Caroline op 21 augustus 2010, 23:45:34
Citaat van: Jel op 21 augustus 2010, 23:25:30

41 kleine witte donsjes

Was zeker een typfoutje .... 41 kleine witte donsjes.  ;D

haha ja inderdaad een typ fout ja

Tja, wat wil je met al die drank in huis!   ;)   :P    ;D
Gefeliciteerd met het 4e donsje (ik had al aan de naam 'Cognac' gedacht).

Haha aan die naam dacht ik ook al maar vond hem wat te somber overkomen dus vandaatr mijn keuze haha
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

Caroline

Hey Jel, hoe is het met Zilver, Ayo, je stekeltjes en je donsjes??

En uiteraard met Jel zelf.  8)

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

angelo

hallo wou vragen als je een vrouwtje valkparkiet te koop heb ik heb een mannetje van 8 jaar al grt

Jel

Citaat van: Caroline op 31 augustus 2010, 15:40:33
Hey Jel, hoe is het met Zilver, Ayo, je stekeltjes en je donsjes??

En uiteraard met Jel zelf.  8)

Groetjes van Caroline

Hee Caroline

met mij gaat het goed :)
De witmasker jongen worden echt al groot ik zal deze week foto's maken ik zal ze dan ook het blokhalen omdat deze helemaal vies is maar ik durf hem niet te verschonen omdat de ouders nog al shuw zijn en de jongen hebben nu toch een leeftijd dat als het niet goed gaat ze een rieele kans hebben op overleving als ik ze moet gaan pappen
Ze krijgen nu echte pennetjes net stekelvarkens haha :D
het zijn alle 3 gewoon witmaskers dus geen zekerheid over man of pop over de andere jongen waar ik het niet van weet ga ik morgen Gedinka bellen vootr monsterzakjes vandaag kreeg ik niemand te pakken tot 4 keer toe.

Met Ayo gaat het prefect heb zijn snavel opnieuw geknipt en hij begint al zelf te eten wel nog heel heel heel minimaal 2 keer pappen is nog altijd noodzakelijk

Zilver die is ondertussen wat rustiger geworden en accepteerd nu ook dat Ayo er is hij is niet meer zo jaloers als eerst het bijten is gelukkig afgelopen ;D

Hoe gaat het nu met Tommie en Isabella?

Groetjes Jel, Zuilver en Ayo
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

*Manon*

Goede berichten hier!!

Fijn dat het goed gaat met het snaveltje van Ayo, hopelijk kan ie snel zelf leren eten.

Groetjes Manon

Jel

Toen ik vandaag thuis kwam uit school vond ik Ayo op de bodem van zijn kooi. Ik heb hem toen eruit gehaald en hij volde heel licht aan ik heb hem toen op de weegschaal gelecht enik schrok toen ik op de weegschaal 52 gram zag staan.. dat wil dus zeggen dat hij vanaf gister avond tot vanmiddag 2 uur 28 gram is afgevallen hij woog na het eten gister avond 80 gram. Eten wil hij totaal niet hij houd zijn snaveltje ijskoud dicht.. Toen hij bij me zat kreeg hij een stuiptrekking en lag mijn  hele shirt vol met diarree van hem helemaal wit en vloeibaar heel raar.. Nu zit hij in een hoekje met de oogjes half dicht.. Ik vrees dan ook dat hij het leven gaat geven dit doet me heel erg veel pijn na alle inzet en verzorging... Hij wil echt helemaal niks meer laat zich hangen en als je hem pakt laat hij zich gewoon vallen echt een erg gezicht iets wat mee heel veel pijn doet... Ik verwacht eigenlijk dat het binnen nu en een uurtje dan ook gedaan is.. :'( :'(

patty_dordtse valkjes

Ik wens je heel veel sterkte

mss kan je langs een arst gaan mss dat die ernaar kan kijken...

ik weet hoe je je voelt jevoelt je machteloos.... :'(

heel veel sterkte iedergeval
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

*Esther*

Beste Jel,

Sterkte met je valkje, het is erg sneu om dit mee te moeten maken.
Sowieso even naar een da gaan, met je valkje.

Een valkje kan noooooit in 1 dag zoveel afvallen. :-\
Dat witte is hun urine, dat gaat in een moeite door met de ontlasting. Zat er ook licht groene ontlasting bij of helemaal niets?
Waarschijnlijk heeft hij toch te weinig voeding gekregen ivm zijn snaveltje. ???

Sterkte
gr Esther

Jel

Citaat van: *Esther* op  7 september 2010, 16:16:39
Beste Jel,

Sterkte met je valkje, het is erg sneu om dit mee te moeten maken.
Sowieso even naar een da gaan, met je valkje.

Een valkje kan noooooit in 1 dag zoveel afvallen. :-\
Dat witte is hun urine, dat gaat in een moeite door met de ontlasting. Zat er ook licht groene ontlasting bij of helemaal niets?
Waarschijnlijk heeft hij toch te weinig voeding gekregen ivm zijn snaveltje. ???

Sterkte
gr Esther

Hij heeft gister nog 10ml pap gehad en vanmorgen merkte ik niks aan hem...
tussen zijn ontlasting zat ook groen spul ja..
zelf eten deed hij ook al meer maar hij kreeg nog altijd per dag rond de 10ml pap

TheaV

Heel, heel veel sterkte......
Het is altijd te vroeg en nooit eerlijk! En niet weten waarom is zo vaag.....

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Paula

Och Jel, wat moet dat moeilijk zijn! Het is nooit makkelijk om een diertje zo ziek te zien, maar je hebt al zoveel met Ayo meegemaakt. Dat maakt het alleen maar moeilijker.

Hoe is het nu met Ayo?
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Caroline

Ach .... arme Ayo.  :'( :'( :'(

Kusje op je lieve snaveltje.  :-*

Sterkte Jel ....

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Jel

Helaas heef Ayo het niet geredt toen ik om 5 over 12 thuis kwam van mijn werk lach hij dood op de bodem van zijn kooi..
Iets wat mij ontzettend veel pijn deed juist omdat ik zoveel heb meegemaakt met deze kleine hij was toch een speciaal vogeltje met een specaal plekje in mijn hart..
Hoe hij daar zo roerloos lach wat een afschuwelijk gezicht een oogje nog half open en kei en kei hard...
Waarom dit moest gebeuren weet ik niet maar het doet me ontzettend veel pijn
En zilver is toch zijn fluti maatje kwijt smamen floten ze hele sirenades normaal ook als ik van mijn werk af kwam en het licht aan deed dan wisten ze dat ik het was en kreeg ik een hele sirinaden alleen vandaag was dus anders Zilver zat eenzaam op een touw en zijn kooi te kijken na een roerlozen Ayo..

Nou rsut zacht lieve Ayo :'( :'(`

13 Juni 2010 - 7 September 2010

De plek van Ayo innemen zal de komende tijd niet gebeuren Zilver moet het maar ff zonder fluitmaatje doen ik weet niet eens of hij  nog ooit zo een leuk maajte kan vinden die 2 hadden toch een speciale relatie

Ik ga maar eens slapen ik ben er helemaal kapot van

Caroline

Rust zacht, lieve Ayo.  :-*

Sterkte Jel ....

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.