Mijn lutino prince heb geen rode ogen

Gestart door Jeroenw, 20 februari 2010, 12:23:54

« vorige - volgende »

Jeroenw

Goede middag allemaal. Ik heb een vraag over mijn lutino valkparkiet prince ik dacht altijd dat lutino valkparkieten rode ogen hadden maar die van mijn niet. Zijn kleur ogen hebben de kleur van de wild vorm komt dat vaak voor? 

Lin

Dan heb je geen lutino, heb je wel een witte valkparkiet met een gele kuif en rode wangen? Het kan zijn dat ze later donkerder ogen en dat het een andere kleur lijkt.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Jeroenw

Ja hij of zij is geel met wit en rode wangen zij is of hij is 7 maanden oud is nog niet volledig of helemaal niet in de eerste rui geweest  heb rosé pootjes kale plek achter het kopje alle ken merken van een lutino behalven zijn of haar ogen

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Jeroenw

Hoe doe je een foto plaatsen via je iPhone. M'n normale internet verbinding legt dr uit ik gebruik nu 3g net werk

Jeroenw

Zo draaiik weet hoe of alsmijn internet het weer normaal doeplaat ik mijn foto's ik laat graag prince aan jullie zien

Sanna

Hoi Jeroen,

Het rode in de ogen van een lutino zie je vaak pas als er licht in schijnt, of wanneer je een foto met flits van hem maakt.

Zie hier mijn lutino popje.

Foto zonder flits:

Foto met flits:

Groetjes, Sanna

Jeroenw

Mooi lutino popje
ja het zelfde effect komt toch ook voor bij ons foto's met rode ogen
als er licht in prince ogen scheind de zon bedoel ik hiermee gleis rode niet op dat had ik wel met mijn vorige lutino popje zij had wel rode ogen
helaas heb ik haar niet meer overleden aan leg noot

Jeroenw

mijn internet doet het weer :D
hier een foto van prince

Sanna

Ja hoor, ik zie een lutino met een rood oogje ;).

Jeroenw

Nee op de foto zie je het  niet goed ik zal een duidelijker foto plaatsen van prince zijn ogen zijn donker blauw grijs met een zwart pupil ik zit met de 128 kb van foto's de foto's zijn groter dan dat. ??? even uitzoeken

Sanna

Klopt Jeroen, de ogen van mijn Sherry zijn ook blauw-grijs met een zwarte pupil als ik haar met het blote oog aankijk. Pas wanneer ze precies zo zit dat de zon onder een bepaalde hoek in haar oogje schijnt, of wanneer ik een foto met flits van haar neem, zie ik die rode zweem in haar oogje. Maar normaal gesproken zie ik dat ook niet hoor.

Groetjes, Sanna

Jeroenw

Hoe zit het dan met de lutino 's  met wijn rode of bloed rode ogen? die je wel kan zien met je blote oog. Hebben we dan te maken met lutino zwart oog?

Sanna

Volgens mij is dat fallow. Die kan heel erg op lutino lijken. Maar daar weet ik verder ook niet zo veel van hoor.

Rianne

Mutaties waarbij het oogje echt felrood blijft zijn pale fallow en bronze fallow. Maar jouw valkje is echt een lutino hoor!