3 juli 2025, 10:58:39

Woepert's vriendjes (foto's 28-07)

Gestart door ..Neline.., 19 februari 2010, 11:07:28

« vorige - volgende »

*Manon*

Ik wens je een heel vrolijk pasen!
Laat de paashaas maar komen om de gekleurde eitjes te verstoppen in de tuin en een lekker paasontbijtje brengen.

Veel plezier & geniet er van!

Liefs Manon

Dierenfreackske

..Neline..

allereerst: bedankt voor de lieve paaswensen! ik wens jullie allemaal natuurlijk ook een heel fijn pasen toe !  :D

wat ik nu toch meemaak..  Ik hoorde het bekende geluidje wat valkjes doen als ze kippetje zitten. Ik dacht oohh.. dat is vast whiskey weer. Die maakt dat geluid meestal als hij macho zit te doen. Dus ik draai me om en kijk naar de kooi...  :o :o :o :o is het Wodka!!! Zit ze in de voerbak met haar kont de lucht in..  ::)

Wodka is 4 februari geboren, dus nu is ze 8 weken. 8 WEKEN  :o dat is toch niet normaal! whaha. ze is er wel heeeel vroeg bij! Maar ze zit natuurlijk ook wel met twee sexy mannen in de kooi  ;D haha.

met welke leeftijd kunnen valkjes eigenlijk eitjes leggen? want ik ben wel bang dat als ze dit vaker gaat doen, ze eitjes op de grond gaat leggen. En daar  is ze natuurlijk veeeeeeeeel te jong voor, dus grote kans op legnood..  :-\

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Always look..

Ze is er idd heel vroeg bij  ::)

fijne paasdagen xx

*Yvon

Hoi hoi

;D ;D ;D Zij is er dus ook lekker vroeg bij.  ;D ;D
Zo hebben wij ook een popje in de voliere die er ook heel vroeg mee bezig was,met 4de maand zat er al een ventje op.  8)
Maar gelukkig zijn ze nog niet zover dat ze al eitjes kunnen liggen.
Daar hoef je voorlopig niet bang voor tezijn.  ;) :D

Groetjessssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

..Neline..

Citaat van: *Yvon op  4 april 2010, 14:38:15
Hoi hoi

;D ;D ;D Zij is er dus ook lekker vroeg bij.  ;D ;D
Zo hebben wij ook een popje in de voliere die er ook heel vroeg mee bezig was,met 4de maand zat er al een ventje op.  8)
Maar gelukkig zijn ze nog niet zover dat ze al eitjes kunnen liggen.
Daar hoef je voorlopig niet bang voor tezijn.  ;) :D

Groetjessssss Yvon

oh, gelukkig hoef ik me daar geen zorgen over te maken  :)
Whiskey vond het wel heel interessant, dus als ze dit vaker doet, zal het me niet verbazen dat hij bovenop dr gaat zitte  ::)

ik zat echt met stomme verbazing naar haar te kijken  ;D dat een valkje er zo vroeg bij zou zijn, had ik echt niet verwacht!  ::) ;D

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

amazingleeuwtje

:o :o :o :o :o :o :o :o
wat een klein funsje hahahahaha...

..Neline..

Citaat van: Kimm op  4 april 2010, 22:28:34
:o  :o

;D  ;D
dat wordt nog wat  ;)

nou hè  ::) .. ze deed het net weeeer  :o... gelukkig interesseert het Frodo nog helemaal niks  ;)

Citaat van: sylvia59 op  5 april 2010, 10:55:41
:o :o :o :o :o :o :o :o
wat een klein funsje hahahahaha...

whaha
jup.. tis een viezerik  :-X ;D

Hermien

Hier heb ik ook zo'n viezerik, Goofy. Die bestijgt mijn lieve kleine Gabber Beau!  :o Kun je in mijn boekje lezen....

;D  ;D  ;D  ;D

Caroline

Whahaha!!!!  :P

Wat een gave handetekening heb je trouwens, echt mooi!!!!

Groetjesssssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

☺ Pita ☺

..Neline..

Citaat van: Hermien op  5 april 2010, 19:15:12
Hier heb ik ook zo'n viezerik, Goofy. Die bestijgt mijn lieve kleine Gabber Beau!  :o Kun je in mijn boekje lezen....

;D  ;D  ;D  ;D

Haha, ja ik had je verhaaltje gelezen!  ;D ;D ;D

Citaat van: Caroline op  5 april 2010, 23:26:23
Whahaha!!!!  :P

Wat een gave handetekening heb je trouwens, echt mooi!!!!

Groetjesssssssssssss

dank je well!!!  :)

Citaat van: ☺ Pita ☺ op  6 april 2010, 18:04:26
Hahaha snelle valkjes heb jij zeg !!!

tja, en ze weet ook van geen ophouden..  ::) ;D

Vanochtend ben ik me rot geschrokken.. Ik had nogal haast voor naar mn werk te gaan, dus ik snel mn schoenen aan gedaan. Daarna nog even snel een check bij de vogeltjes... Zag ik ineens dat Frodo had overgegeven   :-X zijn oogjes vond ik ook niet helemaal helder kijken.. Ik in de stress. Mn werk kon ik niet afbellen, daar was het al te laat voor. Dan zou het daar één grote chaos worden.
Dus heb ik hem in een ander kooitje gedaan met een warmtelamp erboven. In mn pauze ben ik gelijk snel langs huis gegaan om te kijken hoe Frodo erbij zat. Nou heeel vrolijk. Hij zat heel hard te fluiten en heen en weer te lopen/rennen/vliegen als teken dat ie eruit wil.
dus heb ik hem er even uitgehaald, alles even gecheckt.. Poep was goed, gewicht 97 gram, niet meer overgegeven.
Toch heb ik hem nog terug gezet in die kooi met warmtelamp.

Nu uit mn werk vandaan, was ie weer helemaal happy me te zien en wilde hij er weer maar al te graag uit.  ::)
weer alles gecheckt en alles is nog steeds helemaal goed..
Hij zit nu te snavelknarsen op mn schouder  ;)

Nu twijfel ik dus.. Zal ik hem vanacht en morgen voor de zekerheid nog in deze kooi laten zitten? Ik weet dat ze heel goed net als of kunnen doen dat er niets aan de hand is. Of maak ik me teveel zorgen en was er een zaadje, of wat dan ook, verkeerd gevallen waardoor hij over gaf. Hij vertoont voor de rest namelijk geen ziek gedrag en alles ziet er goed uit..  :-\

Nou, ik laat hem voor de zekerheid gewoon nog even een dagje in deze kooi zitten. ;) tenzij jullie zeggen dat ik me te druk maak en ik hem gewoon terug kan zetten ;D

amazingleeuwtje

Zorgen maken is niks mis mee Neline, denk en hoop dat Frodo gewoon iets teveel heeft gegeten en misselijk was.. Probeer je gevoel te volgen. Als zijn ontlasting goed is en hij eet gewoon en niet meer heeft overgegeven hoef je denk ik je nog geen zorgen te maken..

..Neline..

Citaat van: sylvia59 op  7 april 2010, 19:48:53
Zorgen maken is niks mis mee Neline, denk en hoop dat Frodo gewoon iets teveel heeft gegeten en misselijk was.. Probeer je gevoel te volgen. Als zijn ontlasting goed is en hij eet gewoon en niet meer heeft overgegeven hoef je denk ik je nog geen zorgen te maken..

ja, alles is goed en hij zit nu achter me ook weer flink te eten, dus eten doet ie ook goed  ;)
Ik laat hem er toch voor de zekerheid nog even in zitten. Gewoon omdat ik bij woepert ook dacht dat het weer goed met haar ging en de volgende dag was ze ineens doodziek. Met woepert was er natuurlijk wel iets heel anders aan de hand, maargoed.. ik voel me er toch lekkerder bij om hem nog even hierin te laten zitten..

zit hij er morgen, als ik uit mn werk kom, er nog steeds bij zoals hij nu zit, dan zet ik hem weer terug bij zijn vriendje en vriendinnetje   :)