7 juli 2025, 05:45:46

Woepert's vriendjes (foto's 28-07)

Gestart door ..Neline.., 19 februari 2010, 11:07:28

« vorige - volgende »

Charlotta

Niet boos zijn op jezelf.
Hoe ik het heb gelezen, heb je zo ontzettend je best voor het beestje gedaan, je bent een goed baasje voor Woepert geweest.
Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies, ik had zo gehoopt dat hij het nog zou redden.  :'(

Kimm

hoi neline,

gaat het een beetje met je?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

..Neline..

bedankt voor de lieve woorden. Geeft een hoop troost!  :-*

Citaat van: Kimm op  2 maart 2010, 09:19:33
hoi neline,

gaat het een beetje met je?

liefs kim

Lief dat je het vraagt  ;) ja het gaat wel.. Ik mis haar wel heel erg.. maar dat gemis zal voorlopig niet weg gaan denk.. :-\
Ik zag het natuurlijk wel al een beetje aankomen. Ze was er zo erg aan toe. Maar toch had ik nog hoop en kwam de klap toch wel hard aan dat ze het niet heeft overleefd.. :'(
Ik ben wel blij dat ik gister en vandaag vrij was van mijn werk, want dat had waarschijnlijk anders helemaal niks geworden.
Morgen mijn verjaardag vieren op mijn werk (werk in de kinderopvang). Ik heb er eigenlijk geen zin in, maarja geeft ook wel weer wat afleiding. :-\
En ik denk veel aan Frodo. Dat geeft me dan wel weer een blij gevoel. Kan niet wachten hem hier te hebben   :)

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Hermien

Lieverd, je moet niet boos zijn op jezelf. Vogels die eenmaal laten zien dat ze niet in orde zijn, gaan vaak heel snel achteruit. Kijk naar mijn Gabber. Zondagavond was-ie ineens anders dan normaal, maandagmiddag plots erg ziek. Meteen naar de kliniek in Zeist vervoerd alwaar hij, ondanks de goede zorg van de arts, dinsdagochtend vroeg is ingeslapen. Soms kún je de ziekte niet meer vóór zijn. Bewaar nu maar de mooie herinnering aan Woepert. Koester alle lieve knuffelmomentjes in je hart en je zult zien dat in de loop van de tijd je weer kunt lachen om alles wat je met je gevleugelde vriendje hebt meegemaakt. Serieus, mijn Gabber zal ik ook nooit vergeten. Hij is altijd in gedachten bij mij en zijn broertjes. En weet je, maar dat moet je tegen niemand vertellen hoor, af en toe praat ik zelfs nog met hem.......

Heel veel sterkte! Jij hebt het goede met Woepert voorgehad, alleen het resultaat valt erg tegen.

Kimm

ja ik snap je gevoel heel goed hoor, maar het is niet nodig  ;)

zet lekker een foto van woepert naast je bed  :-*

sterkte  :-*

anika_en_spirit

Ik ben het met iedereen hier eens.
Meid, je hebt je best gedaan voor Woepert.
Helaas mocht het niet zo zijn, maar er is geen reden om boos op jezelf te zijn.

Mooi dat je veel aan Frodo denkt, de lieverd. Ik hoop dat hij snel naar jou toe mag verhuizen & dat ie jou een beetje kan opvrolijken.  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

amazingleeuwtje

Heej Neline,

Frodootje gaat nu als een speer ;D.. Ik beloof je dat ik morgen even wat in jou boekje kom schrijven met fotootjes van jou mannetje.. Het verdriet lekker toelaten Neline :-* van mij en Frodo!!

B87

Heel veel sterkte met het verlies van Woepert!

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Kaatje

Hoi Neline,

Ook hier wil laten weten dat ik heel erg meeleef met het verlies van je lieve Woepert  :'(

Ach .... wat Sylvia ook schrijft, Woepert zal nooit te vervangen zijn en dat speelt ook helemaal niet, Woepert zal altijd dat speciale plekje bij je blijven houden, en dat moet je ook echt koesteren.

Wel kan ik je vertellen dat Frodo zo'n ontzettend lief valkje is, buiten het feit dat het ook nog een vreselijk mooi valkje is. Wat gebeuren er toch nare dingen, en wat houden we toch vreselijk veel van onze valkjes.

Meid, heel erg veel sterkte met het moeilijke verlies.

Liefs, Karin

Kimm

hoi neline,

hoe gaat het vandaag?
en gaat het ook goed met Wiskey?

liefs kim

..Neline..

Nou, even een update'tje over het leven hier. :)

Ben net terug van mijn werk. Veel vonden dat ik er erg moe uit zag, dus moest ik maar gelijk mn verhaal doen over woepert. Heeft een hoop energie gevreten..  :-\

Ik moest tracteren op mijn werk, omdat ik maandag jarig was geweest. En ja daar hoort ook een mooie verjaardagsmuts bij  ::) Kreeg ik een muts met allemaal valkparkieten erop ;D ;D helemaal leuk ;D

Met Whiskey gaat het wel goed. Hij is volop aan het fluiten en aandacht trekken. Verder niks bijzonders met hem.. Ik hou hem wel goed in de gaten dat hij niet ook ziek gaat worden, Maar hij toont nu in iedergeval kerngezond.
Tja, whiskey is echt een valkje met een eigen willetje. Wil hij niet bij je zitten, dan krijg je dat ook echt niet voor elkaar. Wil hij niet op stappen, dan gaat hij op je in zitten hakken en vertikt hij het om op te stappen. En hij wil alleen gekroeld worden als hij daar zelf zin in heeft, maar dan kan hij er ook echt heel erg van genieten ;). En heeft hij er geen zin in, dan hakt hij weer op je in  ::) Pittig karakter heeft hij.
Heel verschil met woepert. Zij vond alles best, heel rustig en heeft nog nooit op me in zitten hakken  :). Zij was overal voor in en nooit chagrijnig. heel makkelijk karakter had zij.

Het is wel vreemd hoor, zo zonder woepert  :-\ mis haar wel erg  :'(..

Ik ben benieuwd hoe Whiskey op Frodo gaat reageren  ;D
Hij doet wel altijd heel stoer en heeft een grote bek, maar het is ook vaak een held op sokken hoor ;D Hij durfde altijd pas dingen (ergens zitten, ergens van eten, enz,) nadat woepert het deed  ;)
Dus ik denk dat Whiskey in het begin wat bang voor hem zal zijn, ik ben benieuwd  ;D

Nou.. dat was het wel weer zo'n beetje!  :D

:-* van mij en whiskey!

Kimm

ach wat leuk dat je een valkparkieten muts hebt gekregen ;D

fijn dat het goed gaat met wiskey ;)
het verdriet moet een plekje krijgen meis. bij mij ook nog hoor ;)

wel erg fijn dat frodo snel mag komen hoor. super leuk!!

liefs kim

Kimm

hoi neline,

krijgt frodo ook een andere naam of blijft hij frodo heten?

liefs kim

..Neline..

Citaat van: Kimm op  4 maart 2010, 09:46:10
hoi neline,

krijgt frodo ook een andere naam of blijft hij frodo heten?

liefs kim

Hij blijft Frodo heten  ;)

Kimm

nou geweldig zeg :D  :D  blijft een hele leuke naam.
ik ben erg benieuwd hoor als frodo bij jou komt, dat gaan al snel gebeuren he?

liefs kim