29 april 2024, 19:51:13

Een Valkje (Popje) Erbij?

Gestart door ConkerSquirel, 5 februari 2010, 22:12:56

« vorige - volgende »

carco

lief :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ConkerSquirel

Hey!

heb vandaag weer wat foto's gehad! en ze heeft al aardig wat veren! ze gaat er steeds liever uitzien! :)




Groetjes Kevin

bobbie

Oooo, wat een mooierd wordt Chila. :-*

groetjes, Nel :)

ConkerSquirel

Hey,

Ben vandaag bij Chila wezen kijken en heb ook wat foto's maar die moet ik nog even op de pc zetten dus die upload ik later nog wel even! En ze is echt een schatje kan niet wachten tot ik haar mag ophalen!

Groetjes Kevin

ConkerSquirel

Hier zijn de foto's!




Groetjes Kevin

carco

Lief  :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ConkerSquirel

ze is wel vervelend als ze op de foto moet :P deze waren de drie beste uit de acht :P ze is heel erg bewegelijk als er een foto van der word gemaakt :P dat hoorde ik ook van esther dat ze erg vervelend is als ze op de foto moet :P

Kijk maar:


Groetjes Kevin

valkchico

 ;D ;D ;D ;D
nu ze op touw en stok zit gaat het al beter maar in /op mijn hand zit ze maar te wiebelen en te bedelen....
ze word wel al snel groot hoor, vliegt al aardig en graag in mijn haren ( en daar hangen er dan het liefst een paar tegelijk :-X) hoezo bad hair day?

gr Esther

valkchico


hoezo een kleine wigwam op mijn koppie?

ConkerSquirel

haha :P
leuke foto en ze word inderdaad snel groot zeg!
en het gaat al snel met het eten ook. hoop echt dat ik haar volgende week mag ophalen!

Groetjes Kevin

ConkerSquirel

Ik mag van esther maandag chila ophalen!!! yippie! ik ga als ze dan thuis is wel een paar nieuwe fotos maken en ze posten :)

Groetjes Kevin

bobbie

Wat gaaaaaaaaaaaafffffffff Kevin.

veel plezier maandag.  :D

Ik vind het zo leuk dat je haar Chila hebt genoemd. 8)

Groetjes, Nel :)

ConkerSquirel

En Chila is In Huis! coco vind het (nog) niet zo die zit een beetje te gillen tegen der en dat doet die best sneakie eerst doet die lief daarna gaat die ineens gemeen gillen maar het word al minder hij doet al wat liever tegen chila en chila trekt zich er niks van aan net zat ze gewoon te eten terwijl coco boven der zat te krijzen :P (in het groene bakje zitten pallets en in het doorzichtige gewoon valk parkieten zaad. op de boden liggen van die trosgierst stengels) hier zijn wat foto's:


zoals je ziet zit ze al lekker te eten! (van de pallets)

en hier zit ze van de zaadjes lekker te eten

maar moet nog wel een beetje op haar gewicht letten als het te laag word moet ik haar even pappen maar denk dat dat niet gaat hoeven als ik haar zo ziet eten

(ze is er pas vandaag omdat ze gestopt was met eten dus esther wou het even aankijken of ze weer ging eten dus vandaar dat ze er pas vandaag is)

Groetjes Kevin

bobbie

Fijn dat Chila er is :D

Alleen jammer dat ik de foto's niet zie. :-\

veel plezier met je beestenboel.

groejtes, Nel :)

bobbie

Yessssssssss, nu kan ik ze zien. Bedankt voor je berichtje. ;)

Het is een schoonheid hoor. 8)

Groetjes, Nel :)