29 april 2024, 01:06:22

Nieuw Kooi! (met dank aan Nel)

Gestart door ConkerSquirel, 3 februari 2010, 13:55:54

« vorige - volgende »

ConkerSquirel

Het gaat goed in de nieuwe kooi! coco is erg happy en heeft al veel gevloten en gepraat en hijs overal wel geweest behalven in de buurt van zijn touw dat vind die nog eng maar dat duurtn og wel even voordat die daarheen gaat denk ik en ik laat hem daarom ook hangen. Maar er is me iets opgevallen wat ik wat minder vind: coco is meer gaan gillen/roepen dan die normaal deed is dat normaal of is er iets wat die wilt? of moet ik het negeren? graag advies :)

Groetjes Kevin

bobbie

Hoi Kevin,

Als ik jou was zou ik deze vraag bij GEDRAG zetten. Bij HUISVESTING valt ie niet zo op :-\ en dan krijg je niet zoveel reacties.

Ik zou het gillen/roepen zeker negeren en hem alleen aandacht geven als hij dat niet doet.
Is hij al uit de kooi geweest? Misschien snapt ie niet erg hoe het moet?

Op een moment dat ie stil is kan je hem op je hand laten stappen en uit de kooi halen.

Misschien kan je een stok of  zo aan de deur vastmaken, aan de binnenkant. Als de deur dan openstaat heeft ie iets waarop hij kan stappen/zitten als hij er uit wil.

Groetjes, Nel :)

ConkerSquirel

hey nel

hijheeft er al uit gezeten hij is er Zelf uit gekomen en coco is wel tam maar niet hand tam ( kan hem kusjes geven enZo) maar kan hem niet aaien met me vinger als die neerstort dan staat die het wel toe dat ik hem op pak en op zijn kooi zet maar heb coco gezien alleen in een tuincentrum en dat voonden we zielig en ik wou graag een huisdier dus hebben we hem meegenomen maar ik zal het negeren en de deur open zetten als die stil is en kijken of het helpt

groetjes kevin

ConkerSquirel

Hey,

ik was maandag even naar de dieren winkel geweest en had gevraagt naar sepia en mineraal blokje ze hebben me alles netjes aangewezen maar coco heeft er nog niet aangezeten en hij durft er wel bij de te komen ook trouwens is het een heel :censuur systeem van dat sepia blok... iemand daar nog ideetjes voor?

Groetjes Kevin

Sorella

Gat er in maken en met een tyrep ? aan de tralies vast maken.