29 april 2024, 07:47:03

Nieuw Kooi! (met dank aan Nel)

Gestart door ConkerSquirel, 3 februari 2010, 13:55:54

« vorige - volgende »

Kimm

hoi kevin,

gefeliciteerd met je prachtige nieuwe kooi  :D
ik vind het super voor je hoor!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

ConkerSquirel

Bedankt! hij heeft nu ook meer ruimte voor speeltjes enzovoort hij zit er nu in hij heeft al heel veel door zijn kooi geklommen enalles hij zit op het mom ent te eten! dat lijken mij goeie tekens :) mijn pa is op dit moment de stokken aan het maken (ik kan niet zagen ivm mijn gips arm en zowiezo is mijn vader daar erg goed in altijd :)) dus als de stokken er dalijk in zitten zal ik fotos maken en ze posten :)

ConkerSquirel

3 februari 2010, 20:06:05 #17 Last Edit: 3 februari 2010, 20:11:45 by ConkerSquirel
Coco is vehuist!


Hij's 100% happy hij heeft al zitten eten hij heeft al in ze badje gezeten hij heeft al op de stokken gezeten en nu zit die te knarsen met zijn snavel op zijn stok en hij zit op 1 pootje en hij zit zich te wassen op zijn stok alleen heeft die nog niet op de houdsnippers gelopen en is nog niet in de buurt van het touw gekomen dat is natuurlijk allemaal nog eng voor hem maar uiteindelijk komt dat wel :)

Heel erg bedankt Nel (coco zegt ook bedankt :))

Groetjes Kevin

Landiej

Hij boft maar met zijn luxe nieuwe woning.

Even een tipje over de inrichting: ik zou het voer en het drinkwater hoger in de kooi hangen (iets boven het midden). Op die manier komen er niet zo gauw poepjes en veertjes in de bakjes, dat is wat schoner allemaal :)

bobbie

Ooooo, wat een heerlijke foto's  :D :D :D

Fijn dat Coco zijn nieuwe huisje heeft goedgekeurd.

Ik ben het eens met Landjieh, bakjes kunnen beter wat hoger zodat alles wat schoner blijft. ;)

Heel veel plezier samen met de nieuwe kooi.

Groetjes, Nel :)

ConkerSquirel

voerbakjes stonden op de grond omdat de stokken er nog niet inhangen dus die gaan nog wel hoger het badje kan een probleem worden want die is zegmaar voor in een deurtje (haakjes zitten dus aan de kant waar die zit) maar mijn vader gaat darvoor een platuetje maken dus dat kom ook goed :) had gelijk fotos gemaakt nadat de stokken erin hingen dus vandaar dat ze nog op de grond stonden :P

bobbie

Prima Kevin. Coco boft maar met zulke goede zorgen.
De takken die jullie mee gaan nemen uit het bos mogen wel dikker zijn dan deze stokken (niet als kritiek bedoeld hoor) want dan slijten de nagels mooi van Coco. ;)

Doei doei, Nel :)

ConkerSquirel

3 februari 2010, 20:55:21 #22 Last Edit: 3 februari 2010, 20:57:06 by ConkerSquirel
nee snap ik :) als ik 1 maat dikker had genomen had coco geen grip gehad op de stokjes dit was de beste maat voor hem en mijn vader weet wel wat die mee neemt dus dat zit dan wel goed :) als er geen slotje op dit topic zit zal ik hier fotos psten met de tak :) anders open ik wel een nieuw topic :P

En de goede zorg is omdat ik veel van hem hou en ik niet zonder hem zou kunnen :) en goede zorg betekend ook dat hij van jou gaat houden en ook voor jou gaat zorgen hoe dan ook (leuke van dieren is als je ziek ben of er is iets dan merken zij dat gelijk! :))

Groetjes Kevin

bobbie


Saar

Dat ziet er echt super uit Kevin :D
En Nel, je bent een topwijffie :-* :-*

ConkerSquirel

Coco heeft nu een hele dag in zijn nieuwe kooi gewoont en volgens mij heeft die het erg naar zijn zin hij komt ook steeds dichtbij het touw maar hij heeft er nog niet op gezeten ofzo en heb de deur van de kooi al heel de dag open staan maar volgensmij wilt die zijn kooi niet meer uit :p want hij is er nog geen ene keer uitgekomen hij heeft wel op de stok gezeten die voor de deur zit :P en ik weet nu ook wat zijn favorieten plekje is (waar die op de laatste fotos ook zit daar heeft die de hele nacht zitten slapen en overdags zit die meestal daar

Coco en ik zijn helemaal happy :)

Groetjes Kevin

bobbie

Hoi Kevin,

Dat klinkt goed he. Coco voelt zich net een koning in zijn paleis lijkt het wel :D :D :D.

groetjes, nel :)

Kimm

leuke verhalen hier kevin  :D de kooi ziet er geweldig uit zeg!! ik vind het heel erg leuk voor jullie  :D
groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Jan1988

Hoi

Mooie kooi idd!

Ik ben ook mijn kooi aan het inrichten voor mijn parkiet die over een maandje komt!! (jaja duurt nog eventjes maar ik kon niet wachten) Maar wil er ook graag natuurlijke takken in hebben

Kunnen jullie mij helpen Welke takken ik kan gebruiken? Ben wel bekend met alle bomen, maar het zou vervelend zijn als deze takken bijvoorbeeld giftig waren

Alvast bedankt

Groetjes Jan

ConkerSquirel

Hey jan,

ik kan alvast als advies geven eens http://www.valkparkiet.com/nl/files/planten.htm hier te kijken daar staan namelijk giftige planten voor de rest weet ik ook niet zo gauw wat een goeie boom zou zijn om takken van te halen voor een valkparkietje... alvast veel plezier gegunt met je nieuwe valkje

Groetjes Kevin