5 mei 2025, 11:52:02

Bel

Gestart door Charlotta, 1 februari 2010, 11:57:20

« vorige - volgende »

Charlotta

Jongens, ik heb even een vraagje.
Voor degenen die het gevolgd hebben, mijn Sjors heeft nu dus een kamervoliere en ik ben met een kweker in contact om er een jonkie bij te nemen als maatje voor hem, maar dat koppeltje zit nog maar net bij elkaar dus ik moet nog geduld hebben.
Sjors had in zijn andere kooi een bel waar hij stapelgek mee was en dat was echt zijn maatje.
Nu in zijn nieuwe kooi heb ik die bel weggelaten omdat ik hoopte (en heb besproken met de kweekster) dat hij die bel dan niet langer dus zag als maatje en dus makkelijk zal wennen aan een écht vriendje.
Hij heeft zijn andere speeltjes nooit bekeken maar sinds vandaag opeens wel en ja hoor, net diegene waar onderaan een belletje hangt.
Dat zit hij nu weer hevig te versieren en tegen te babbelen en zijn kopje aan te bieden.

Mijn vraag is dus: laten hangen? Of opnieuw weghalen?
En hoe groot achten jullie de kans dat hij straks de bel dan zal prefereren boven een levend vriendje? (die heeft hij dus zijn leven lang nog niet gehad).

Hermien

Als het om een klein belletje gaat, lijkt mij dit geen probleem. Met mijn eigen mannen heb ik nooit gemerkt dat zij de voorkeur aan de bel boven hun broertje geven. Wel is het met de komst van een kleintje misschien sowieso verstandig ook dit speeltje om te wisselen voor iets anders. Hier hangt de kooi vol met speelgoed, dat heb je zelf kunnen zien.

Ssspannend hè, dat wachten op een nieuw valkje?

;D  ;D  ;D  ;D

Charlotta

Zeker weten!! Het duurt echt lang voor mijn gevoel, en nu met die ruimte!!
Kom je een keertje kijken, Hermien???  :)

Hermien

JAHA! Wanneer?

:P  :P  :P  :P

Charlotta

Wanneer kun je??

Hermien

Vrijdagmiddag? Komp ik met de bus, durf niet te fietsen met gladheid en wil niet fietsen als het regent..... ;D

Charlotta

Ja, leuk!
De details bespreken we dan wel even via pb (of het heet hier geloof ik IM........) over tijd en adres enzo.
Sjors kijkt al naar je uit!

Hermien

Leuk, leuk, leuk!

;D   ;D   ;D   ;D