Valkjes Tara & Chico * Nieuw huis gezocht 17-06 *

Gestart door willianne, 25 januari 2010, 18:30:19

« vorige - volgende »

willianne

25 januari 2010, 18:30:19 Last Edit: 17 juni 2010, 18:14:06 by willianne
Hoi Allemaal!

Na enig speurwerk op het internet heb ik gekozen voor de valkparkiet. Deze vogel spreekt me enorm aan qua karakter en uitstraling,geweldige vogel om te zien!
1 eis had ik wel graag wilde ik een valkparkiet van een hobbykweker en ben ik op de website van Manon twentsche valkparkieten uitgekomen en zag dat er een koppel was met 4 eitjes. Toen ben ik gaan mailen naar Manon en er waren nog jongen te reserveren. En heb ik een jong valkje gereserveerd,nu nog een aantal weken wachten tot ik mijn valkje uit mag kiezen,erg leuk!! Vooral ontzettend leuk dat je het valkje helemaal ziet opgroeien.

Afgelopen donderdag de kooi en verschilldende speeltjes gekocht:



Nu de weken maar aftellen....

Tot de volgende keer!

Kimm

Hoi Willianne,

Welkom hier op het forum  :D

wat leuk dat je een valkje hebt gereserveerd bij Manon! Dat zit helemaal goed.
Mooie kooi heb je gekocht hoor, super.
Voor jou is het nu inderdaad een paar weken afwachten en lekker de foto's volgen die manon maakt van jouw toekomstige valkje.
En lekker een naam gaan verzinnen he!  ;)

Groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Heeej Willianne,

Tis gelukt  ;D ;D
En nu maar lekker praten over het valkje wat je nog nie hebt  :P :P :P
Komt helemaal goed!

Ik ga je zeker volgen in je boekje  :D :D

Groetjes  :D

Sanna

Hallo Willianne,

Welkom om het forum hier! Gefeliciteer met je eerste valkje en sterkte met het wachten dan maar ;D. Welke mutatie heb je gekozen?

Groetjes, Sanna

Larissa

hoi Willianne

Gefeliciteerd met je eerste valkje.....leuk dat je een valkje hebt gereseveerd bij manon....

Ik ga je zekers volgen

Veel plezier hier op de site
Groetjes Larissa


Dierenfreackske

Hoi; welkom op het forum, ik weet zeker dat je het hier leuk gaat vinden, wow, je eerste valkje, en het zal zeker leuk zijn , fijn dat je bij Manon een valkje hebt gereserveerd....goede keuze hoor  ;D ;D   Kan je de valkjes, donsjes volgen op het forum he! Grtjs. Ann



willianne

@ Sanna:
Heb voor een witmasker of bont witmasker een reservering gedaan,maar mochten deze kleurtjes er niet bij zijn dan word het een ander kleurtje :)

Bedankt voor de leuke reacties!!

Dierenfreackske

Hoi hoi....ik ben benieuwd naar je ...ander kleurtje.....grtjs. Ann  ;D ;D ;D



Sassie

Owww spannend hoor.
Wachten op je valkje  ;)

Welkom op het forum in ieder geval en ik ben benieuwd hoe jouw nieuwe vriendje eruit komt te zien  ;D

☺ Pita ☺

Ooow Willianne leuk je eerste valkje :D zo ben ik ook begonnen ik heb er inmiddels al 15 :D
Dus pas maar op :P
Duurt lang he wachten? ;)
Groetjes Petra.

Hermien

Ach meid, jij ook al?'k Heb echt met je te doen.... Is die kooi dan wel groot genoeg? Want voor je het weet ben JIJ degene die in een volière woont tussen héél  veel valkjes............ ;D

                         ;D  ;D  ;D  ;D

willianne

@ Pita:
Het wachten duurt zeker lang,maar word zeker goed gemaakt door alle foto's die Manon plaatst :)
En het is super om ze zo op te zien groeien.
Maar voorlopig hou ik het bij 1 hoor ;)

Groetjes!

*Manon*

Hoi hoi Willianne,

Wachten duurt altijd lang inderdaad.... en het mooiste moet van ver komen hé hahahahaha....

Later op de dag is het weer fotootjes tijd.... :D :D



Groetjes Manon

*Manon*


Kijk eens wie er heel goed hun best doen......  :D :D :D





Groetjes Manon

willianne

Hoi Manon,

Aaaahhh,wat zijn ze gegroeid,het verschil is goed te zien hoor!
En idd,het mooiste moet van ver komen :P
We hebben het er erg graag voor over :D

Fijn weekend!!