27 april 2024, 17:22:59

HELP !?!? EIEREN

Gestart door corrina, 10 januari 2010, 10:32:30

« vorige - volgende »

Landiej

Als de genoemde tips en maatregelen niet helpen zal je naar een dieren- of vogelarts moeten gaan om te bespreken wat je nog kan doen. Waarschijnlijk is er iets mis in de hormoonhuishouding, wat te verhelpen is met een hormoontherapie.
Ik snap niet helemaal dat je deskundige adviezen verwacht van een forum als deze. Natuurlijk komen hier mensen die veel ervaring hebben met het houden en kweken van valkjes, maar echte deskundigheid zul je toch echt bij een dieren- of vogelarts moeten zoeken.

Larissa

hey

Gemiddeld laat je de eitjes 21 dagen liggen dan haal je 1 voor 1 weg meestal verliest het vrouwtje de intresse als ze in ziet dat ze niet uit komen was hier wel het geval.....

hoop dat dit misschien helpt

Groetjes Larissa

corrina

Vrijdag krijgt ze een hormonen spuit,en hoop dat we er dan is vanaf zijn.De DA zei dat nep eitjes geen nut hebben,alleen als je er mee wil fokken en ze ze kapot maakt.

Kimm

Citaat van: corrina op 27 januari 2010, 21:18:16
Vrijdag krijgt ze een hormonen spuit,en hoop dat we er dan is vanaf zijn.


Het zou fijner zijn dat het popje ervan af is. het kost haar alle energie.  ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

hoe gaat het hier met het popje?
is het allemaal gelukt?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

corrina

Toppie gaat het,binnen een paar uur na de spuit in haar borstspier is het een ander beest geworden.Ongelofelijk maar waar,ze komt weer bij je zitten kroelen enz.Ze heeft de hele vrijdag gegeten,en nu nog,ze woog nog maar 50 gram.
Dus voor 6 maanden is ze er vanaf en dan zien we wel weer verder.De DA zei dat als het daarna nog zo blijft dat we kunnen overwegen voor een operatie voor haar eileiders af te binden,maar dat vind ik nogal wat voor zon wurm.Dus dat zien we dan wel.
En Kim al ik zeg: "en hoop dat we er dan is vanaf zijn"
bedoel ik dus voor ons alle he dus in de 1ste plaats voor Breedy.Als ik het voor mezelf zou doen dan had ik niet zoveel beesten in mn huis.!^in totaal dus kom zelf altijd op de laatste plaats,mn beesten gaan voor.

Kimm

oh wat fijn dat het helemaal een ander valkje is geworden. super hoor. jeetje, ze woog nog maar 50 gram? is ze alweer lekker aan het aankomen? ze zal wel zwakjes zijn lijkt mij.
lekker hoor dat ze weer bij jou komt.
en wat betreft jouw laatste zin, is goed hoor, dat weet ik  ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010