19 mei 2025, 11:25:51

dierenarts almere

Gestart door DazlingJ - Jacqueline, 29 december 2009, 08:52:25

« vorige - volgende »

DazlingJ - Jacqueline

Tijdje niet gereageerd omdat ik zelf ziek ben geweest maar ben nu weer fllink aan het bijlezen.
Mijn valkje komt als het goed is over 2 a 3 weken. Nu vroeg ik me af of er ook een dierenarts in almere is die goed is met vogels.
Hoop het nooit nodig te hebben maar liever alvast de juiste informatie bij de hand. Heb wel de link naar de dierenarts pagina bekeken maar daar is het dichtsbijzijnde amsterdam.
Aaangezien ik weet dat er hier meer mensen uit almere actief zijn op het forum deze vraag.

Groetjes
DazlingJ

Caroline

Van wat ik hier altijd lees gaan de meeste mensen uit Almere inderdaad naar Amsterdam maar misschien kunnen mensen uit Almere zelf nog reageren.  :D

Groetjesssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Carine

Hallo,

Ik kom zelf uit Almere en gelukkig hebben wij pas één keer met onze valkjes de dierenarts hoeven te bezoeken. Wij zijn toen naar Almere Buiten gegaan, ik geloof naar DCA, hier is de website: http://www.dcaweb.nl/

Onze ervaring was goed, we werden goed behandeld en ik kreeg het idee dat ze echt wel wisten waar ze het over hadden. Zoals ik al zei hebben we dus niet echt veel ervaring ermee, maar de ervaring die we hebben was goed.

Veel plezier met je nieuwe valkparkiet!

Groetjes, Carine

Stella

Hoi Jacqueline
Ik woon zelf in Almere maar er zijn gewoon geen dierenartsen daar die echt verstand hebben van vogels. Sommige hebben maar een klein beetje verstand ervan en uiteindelijk krijg ik altijd een kuurtje en dat is het. Ik ben nu naar Amsterdan gegaan.

groetjes