7 mei 2025, 00:06:19

valkje

Gestart door DazlingJ - Jacqueline, 10 december 2009, 11:42:52

« vorige - volgende »

DazlingJ - Jacqueline

Ik heb 2 weken geleden een valkje uitgekozen bij een kweker en ga die in januari ophalen. Maar ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe het nu is. Kom ik erg ongeduldig/vervelend over als ik weer een mailtje stuur met hoe het is met me valkje?
Snap dat de kweker ook wel andere dingen te doen heeft maar ben wel nieuwsgierig.
Aangezien hier veel kwekers zitten vraag ik me af hoe jullie hier over denken.

DazlingJ

Lin

Nee hoor dat is zeker niet raar. Ik vind het juist altijd leuk dat er interesse is. Je wilt toch dat je valkje goed terecht komt. inmiddels zal ie al heel wat meer kunnen dan twee weken geleden. het is natuurlijk per kweker verschillend.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

hilde

dat vind ik nu net plezant dat de mensen interesse hebben .
en daarom stuur ik ook geregeld fotookes als men pc het niet begeeft natuurlijk  ;D is al 2 keer gebeurd dit jaar  :(

groetjesssssssssssss

DazlingJ - Jacqueline

Bedankt voor jullie reactie ik ga vanavond gewoon een mailtje sturen.
DazlingJ

Saar

Citaat van: dazlingj op 11 december 2009, 11:44:05
Bedankt voor jullie reactie ik ga vanavond gewoon een mailtje sturen.
DazlingJ

Als ik een reservering heb, en ik hoor niks tot weinig van de toekomstige eigenaar, dan wil ik nog wel eens een reservering annuleren ;). De meeste kwekers zullen een mailtje wel waarderen :)

Peggel

ik heb nu pas voor de 2e keer een nestje
om precies te zijn een nest met maar 1 kuiken maar goed... ;)
van het vorige nestje zouden er 2 van naar een collega gaan, hij liet nooit interesse tonen, hij had nog nooit huisdieren gehad, dus wist hij ook niet hoe hij daarmee om moest gaan, maar dat is goed gekomen.

het kleintje dat ik nu heb staat nog niet te koop, maar mocht dat gebeuren voordat hij weg mag zou ik het wel heel fijn vinden als mensen interesse tonen, ik maak toch ook foto's van die ukkies enzo, dus ik zou het alleen maar fijn vinden als iemand lekker ongeduldig zit te wachten, zou voor mij een beter teken zijn dat ie goed terecht kom ;)

DazlingJ - Jacqueline

Mailtje teruggehad van kweker. Alles is goed met mijn valkje verder niet uitgebreide mail. Had gehoopt op heel verhaal met foto's maar moet toch maar gewoon geduld hebben.
Hij/zij zal in iedergeval bij mij van harte welkom zijn. Kooi is zaterdag al opgehaalt en het eerste speeltje hangt er al in.
Zal van de week proberen om onder het topic kooien alvast me kooi te plaatsen. Heb ik in iedergeval al wat om te laten zien. En geniet nog maar even mee van jullie dagboeken met verhalen over de valkjes. :-)

DazlingJ

Kimm

hoi,

fijn dat het goed gaat met het valkje, maar ik vind het toch wel jammer voor jou dat ze geen foto's sturen.

bij elk valkje wat ik tot nu toe gekocht heb, werd ik op de hoogte gehouden door middel van mails en foto's.
nou nog even volhouden en dan kan je hem gaan ophalen! toch zou ik dan wel om wat foto;s vragen hoor, gewoon doen.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Landiej

De kweker heeft waarschijnlijk al zoveel kleintjes groot zien worden dat hij het niet meer zo bijzonder vindt als jij. Gewoon beleefd in je mail vragen of er misschien wat foto's gestuurd kunnen worden is toch geen probleem?

En volgende keer proberen een valkje van het forum te reserveren. Iedereen hier is altijd erg enthousiast als er een nestje is :)

DazlingJ - Jacqueline

Heb deze kweker ook gevonden via dit forum. Alleen is hij er volgens mij niet actief op.
Wel waren de reacties van mensen erg positief over deze kweker. Ben ook niet over 1 nacht ijs gegaan heel lang gezocht naar een goede kweker. En uiteindelijk dan ook besloten dat ik daar 1,5 uur voor ga rijden omdat ik mijn valkje echt niet uit een dierenwinkel wil halen of van een kweker die ik niet vertrouw.
Maar in het vervolg zal ik misschien wel kiezen om te kijken in de dagboeken of er iemand jonge valkjes heeft en dan reageren. Dan word me nieuwsgierigheid wat meer bevredigd. Mijn planning is namelijk om dit valkje eerst helemaaal handtam te maken en na ongeveer een half jaar een maatje/vriendinnetje te zoeken.
Heb de kweker nu toch nog maar een mailtje gestuurd met gewoon rechtstreeks de vraag of hij misschien een foto voor me heeft hoe het nu met het valkje is.

dazlingJ

*Manon*

Hoi,

De ene kweker is de andere niet...
Ik denk dat over het algemeen mannen hierin wat nuchterder zijn dan vrouwen.

In de zomer heb ik mijn eerste twee nestjes gehad en ook heb ik de nieuwe baasjes om de dag ongeveer laten weten hoe het met ze was en fotootjes gestuurd.

Juist omdat ik weet hoe ongeduldig je kunt zijn als je op een valkje wacht en hoe leuk het is om je valkje te zien opgroeien.

Ik zou ook gewoon om fotootjes vragen hoor  ;)

Groetjes Manon

amazingleeuwtje

Ik zou ook gewoon om foto's vragen, het gaat nu wel opschieten voor je en dan kan je lekker zelf heeeeel veeeeel foto's maken en met ons delen.. ;D ;D..

Zo zie je maar de ene kweker is toch echt de andere kweker niet ;)..