27 april 2024, 11:08:25

Ziek?

Gestart door sweetfuzzy, 8 december 2009, 15:42:47

« vorige - volgende »

bobbie

Pfffff ........... het zou mooi zijn als het met een sisser afloopt.

Laat ze hem goed in de gaten houden, zorgen dat ie het niet koud krijgt (vergt energie). Hopelijk zet de vooruitgang door.

Succes, Nel

Anja

Ik hoop echt voor jou en je vriendin dat dit goed af gaat lopen.

Hou ons in ieder geval op de hoogte.

sweetfuzzy

Is het een goed idee om haar druivesuiker aan te laten schaffen zodat de vogel aan kan sterken?
Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

Anja

Druivesuiker zou ik alleen geven als het valkje erg geschrokken is. In dit geval zou ik geen druivesuiker geven maar het is altijd goed om in huis te hebben.

Liefs,

Anja

Kimm

ik hoop natuurlijk ook dat dit goed gaat.

ik ga duimen.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Lees mijn verhaal van Silvo. Die had hetzelfde en bleek een flinke keelontsteking te hebben. Is nu, dankzij medicatie via een va (ik beveel dr Bastiaansen hier graag aan) herstellende. Dit kun je niet zelf oplossen.

Sterkte

Kaatje

Hoi hoi,

Hoe is het met Kuifje vandaag !? Ik hoop dat het wat beter met hem gaat. Laat die kennis in ieder geval een flesje biologische appelciderazijn halen. Ze moet die van de AH hebben.

Veel succes, ik hoop dat Kuifje de nacht goed is doorgekomen.

Groetjes, Karin

Anja

Hoe is het nu met Kuifje? Heeft hij nog overgegeven?

sweetfuzzy

vandaag is hij weer redelijk actief. Hij heeft niet meer overgegeven. Hij zit nog wel een klein beetje bol maar hij ett en drinkt wel weer gewoon.
Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

xx-inge-xx

Mooi, dat je valkje weer opknapt:D

Kimm

hoi,

fijn dat hij niet meer overgeeft. geef haar het advies om het echt in de gaten te houden, want het bol zitten is niet ok, maar dat zal je vast wel doen.

ik blijf duimen hoor voor een goed herstel van het valkje.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

sweetfuzzy

Mijn vriendin belde net om te vertellen dat kuifje weer helemaal de oude is. Hij klimt weer vrolijk door de kooi heen, eet en drinkt weer goed en fluit zijn best. Een hele opluchting .....

Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

Kimm

super :D  :D  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Dat is goed nieuws.

Peggel

voordat een vogel ook maar 1 aanwijzing geef dat hij/zij ziek is ben je meestal al te laat!
bel eens naar dierenkliniek de Baronie in prinsenbeek vragen naar Peter Bastiaansen.
en geen geld voor een dierenarts?
in zijn geheel niet?
dan moet men toch redelijk na gaan denken of je er wel aan moet gaan denken, het is leuk zolang het duurt, maar je bent wel verantwoordelijk voor elk levend wezen wat je in huis haalt.

anders... gewoon niet aan beginnen, en ervan genieten bij iemand anders.
als een kind ziek is doet iedereen ook alles om het beter te krijgen, een dier heeft evenveel gevoel.
anders... sorry, het is hard, maar gewoon niet aan beginnen  en een beter huis voor zoeken.