27 april 2024, 23:06:00

Blazen etc

Gestart door Stijntjj, 26 november 2009, 20:05:12

« vorige - volgende »

Kimm

het bijten en blazen is allemaal stress en angst.
geef haar veel tijd om te wennen en ook aan jou.
niet boos worden als ze bijt of blaast. geduld is een schone zaak ;)
succes!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Manouk

ik ook wel...

heb ook al zitten kijken denk dat ik haar dior noem.. vind ik toch net iets makkelijker... en leuker..
ik ben er morgenmiddag ook nog wel even. moet eerst werken..

ze zal nog wel bijtrekken probeer het niet te forceren.. laat haar op een gegeven moment bij jou komen als ze eraan toe is, maar dwing haar niet om bij je te komen...


Stijntjj

dankjewel voor de tip inderdaar iedereen blijft het tegen me zeggen heb geduld :) dus gedald zal ik hebben en liefde ook voor mijn lieve Nymphi :D

Manouk

probeer even een foto te maken als je tijd hebt en haar er een beetje op kan krijgen..


Stijntjj

is goed ik zal kijken wat ik kan doen qua foto  en trouwens hoe bedoel je bij mij komen bedoel je dat ze naar me gaat roepen en zo? of als ik trosgierst voer dat ze dan dichterbij komt? laatst kwam ze erg dichtbij :) ze zag het echt als traktatie.

Manouk

jaa.. dat bedoel ik.. als je haar trosgierst geeft als beloning.. dan kan je dat op een gegeven moment tussen je vingers doen en het steeds dichter bij je hand houden.. zodat ze dichterbij moet komen om het te komen halen..
zo kan je steeds een stukje verder proberen tot ze op een gegeven moment op je hand moet stappen om erbij te kunnen
zo ziet ze dat het niet eng is om op je hand te komen..

en zo moet je langzaam proberen om haar voor je te winnen..


Stijntjj

Dat doe ik ook we waren eerst heel ver ze durfde eigenlijk all op m'n hand maar toen was ik vergeten dat ze 's middags niet graag handen in de kooi hebben ze beet me bijna dat is 2 dagen geleden sinds dien is ze niet meer zo dichtbij gekomen.. maar ik geef niet op morgen avond word het praten en trosgierst voeren :)

Bedankt voor alles en tot morgen :) (morgen ook te zien een foto van de bijzondere Nymphi

Manouk

nou ik zal met spanning op de foto wachten..
weltruste en tot morgen dan maar..

doeg doeg

Stijntjj

ik heb foto's naar je mail gestuurd coco ze waren te groot voor hier stomme 130kb regel...

Mark

Dat is geen stomme regel stijntjj. Je kunt je foto's makkelijk kleiner maken via photobucket.com of paint.
Meer kb is meer kosten en dan komt valkparkiet.com verder in de rode cijfers en dat willen we niet!