Sjors ..........weer zonder Joepie........

Gestart door Charlotta, 22 november 2009, 11:36:04

« vorige - volgende »

Sanna

Charlotta

Die grijns van jou................*kijkt onheilspellend* 

;D ;D

Hermien

Geef d'r eens een pen, misschien gaat ze dan zelf nog wel een boek schrijven...... ;D  ;D  ;D  ;D

Kimm

wat super fijn dat joepie mag blijven :D gezellig hoor!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Charlotta

Ja, fijn he!!

Inmiddels heeft Sjors zich maar bij de situatie neergelegd......en warempel, hij praat minder tegen zijn bel. Maar echt tegen Joep praat hij ook niet, hij mompelt steevast de andere kant op.
Mopperen doet hij ook niet meer tegen zijn bel, dat doet hij wel tegen Joepie!
Vooral tegen haar staart...........die zwiept dan voorbij en dan gaat Sjors tekeer tegen haar staart dat het een lust is.
Joep reageert er gewoon niet op en als ze hem zat is, doet ze 1 keer met haar snavel zijn kant op pikken en weg is Sjors.
Tot haar staart weer langskomt.............
Mijn man zei nog "sjors is een mopperpot, tegen wie of wat dan ook, maar mopperen moet hij!".

Maarre...........hij pikt wel minder naar mijn handen...............*maakt grote blijde sprong*

Sanna

Wouw Charlotta!! Dat vraagt om een feestje....

;) Groetjes, Sanna

Charlotta

Landiej

Sommige valkjes mopperen nou eenmaal graag inderdaad :D Hier doet het mannetje alleen als hij een beetje chagerijnig of gefrustreerd is, maar dan gaat hij ook flink tekeer tegen alles wat hij tegenkomt ::)

..Neline..

Ik volg je al een tijdje, maar heb nog niet gereageerd  :-[ ;D

Maar mijn whiskey kan ook erg chagrijnig zijn hoor! soms hoef ik maar langs de kooi te lopen en gaat hij al door het lint  ::)

Groetjes Neline :D

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Charlotta

Ik moet er altijd wel om lachen..........want het is en blijft toch een schatje!

Hermien

Sjors is een heerlijk oud manneke, hoor. Ik denk dat hij gewoon in zichzelf mompelt en helemaal niet zo'n mopperkont is......

;D   ;D   ;D   ;D

Hermien

Wat is het hier stil geworden. Alles gaat toch wel goed?

Charlotta

Ja hoor, het gaat hartstikke goed.
Maar ik ben walgelijk druk op het moment en heb niet zoveel tijd voor de pc.
Ik ga dan liever in vrije uurtjes lekker met mijn dieren aan de gang, maar ik probeer nog wel zoveel mogelijk bij te lezen hier anders ben ik zo weer alles kwijt.  ;D

Sanna

Jaaaaaaa, das heeeeeel belangrijk! Joepie is gewend aan veeeeeeeel knuffelen ;D ;D ;D....

Charlotta

En op eten!! Whahaha, het is ongelooflijk, niets is veilig voor haar.

Verder is ze door Rick bestempeld als "echte vrouw" want Madammeke is inderdaad dol op knuffelen maar soms even niet.....en dat laat ze dan echt horen ook, geweldig.
Als ze in de mood is, kan ze echt geluiden maken van diep genot, en haar koppie draait er bijna af zodat ze vinger maar goed bij die heerlijke plekjes kan komen......daar en daar en ook nog even daar..........wat een scheet is ze toch!

Ook moeten we vreselijk lachen om de aparte band die ze heeft met dochterlief. Joep gaat altijd bij Rebecca zitten. Maar eigenlijk wil ze door Becca zelden geknuffeld worden. En als Becca dan maar beweegt, of iets zegt of naar haar kijkt, doet ze een soort vermanend kreetje slaken met een lichte uitval van haar snavel.
Dan "moppert" ze dus echt op haar maar vooral wél zo dicht mogelijk bij haar blijven zitten!!

Van Sjors hadden we eigenlijk gedacht dat hij nu vaak uit de kooi zou komen die heel vaak gewoon open staat. Maar toch doet hij het niet. Heel soms.......en dan maar heel kort.
Wel zit hij heel graag in het deurtje lekker rond te kijken met een heel tevreden kopje. Ach, zolang hij maar gelukkig is toch!!