Sjors ..........weer zonder Joepie........

Gestart door Charlotta, 22 november 2009, 11:36:04

« vorige - volgende »

Hermien

Wat je zegt, Charlotta. Als het beestje maar gelukkig is! En blijkbaar vindt Sjors het prima, zo. Wat leuk om te lezen hoe lekker Joepie de poepie het doet. Geef je kanjers maar een dikke knuf van mij en mijn 'Vliegtuig'.

:-*   :-*   :-*   :-*

Sanna

Aaaaaahhhh wat heerlijk om te lezen :-*. Yep, dat klinkt als Joepie ;D.

Wat je zegt hoor, Charlotta, Sjors klinkt ook dik tevreden zo hoor. Ik denk dat hij er op den duur toch wel lol in gaat krijgen om eruit te komen, maar dat zal best een jaartje kunnen duren. Mag Joep al een beetje dichterbij hem komen?? ;)

Groetjes, Sanna

Charlotta

O, dat is zo grappig!
Regelmatig zitten ze op dezelfde stok. En ik heb al een paar keer gezien dat Sjors tegen haar gaat zingen. Maar als Joepie dan zijn kant op kijkt, of beweegt, is het gelijk over en gaat hij mopperen.
En hij heeft een enorme hekel aan haar staart. Die zwiept wel eens langs hem heen als zij een stok hoger zit en dan gaat hij toch tekeer!!
Maar dat babbelen tegen zijn bel, doet hij bijna niet meer. Hij zingt regelmatig volop en hij richt zich dus niet meer tegen zijn bel of een speeltje maar als ik beneden ben, tegen mij.............of inderdaad tegen Joep!
Ik heb vaak het idee dat hij helemaal niet weet wat hij met haar moet...........en Joepie kan hem echt zo meewarig bekijken.
Maar hij kibbelt veel minder tegen haar en hoewel ze nog steeds geen maatjes zijn, gaat het eigenlijk heel goed in éen voliere.
Ik heb toch zo'n lol om die 2!!  ;D

Hermien

Fijn om te lezen dat het zo goed gaat. Ook al is er tussen Sjors en Joepie misschien niet een echte 'match', toch kunnen we wel spreken van een 'klikk' tussen die twee. Waarmee ik wil zeggen dat ze elkaar niet verwonden. Je moet weten dat er bij mijn mannekes ook wel eens sprake is van onderlinge irritaties. Dat hoort bij het leven, hè? Doen wij mensen toch ook? Ik wil ze nu echt gauw weer eens komen bezichtigen.....

Geef die donderjagers maar een vette knuf van mij en mijn huisgenootjes!

Hermien

Moest ff goed zoeken naar je boekje. Het is hier zo stil. Waar bèn je en hoe gaat het met je valkparkietenstelletje?

Charlotta

Hoi Hermien, ja, sorry, ik ben er inderdaad erg weinig.
Ben druk de laatste tijd en wil dan niet in mijn vrije tijd alleen achter de pc zitten. Ik probeer wel zoveel mogelijk mee te lezen maar zelf posten komt er even niet van.
Maar met mijn stelletje gaat het goed!
Joep is verschrikkelijk in de rui en misschien daardoor wat pinniger, en ze heeft het nu echt op de stoelen voorzien, die rafelt ze helemaal uit.
Nou ja, we moesten toch nieuwe............
En Sjors vindt het allemaal goed, hij zit nog steeds leuk in de deur van de kooi en kijkt vrolijk rond, maar eruit komen doet hij niet.
En die staart van Joep he.......dat is en blijft een irritant ding!!  ;D

Hermien

;D  ;D  ;D   ;D

Kom je weer eens gauw?  :-*     

Charlotta

Ja hoor, dat ben ik zéker van plan!!

Sanna

Ach gosss... arme Joep zo in de rui. Yep, dan kan ze wel een tikkie pinniger worden ;D. En die stoelen? Goh, ik zou niet weten wat je bedoelt, deed ze hier nóóóóóóóóit............  ::)
(Ik sta nergens garant voor ;D ;D).

Heerlijk om te lezen Charlotta, hoe goed het gaat. Dus Sjors heeft al weer stiekum naar Joepie gefloten? ;) En ach, dan blijft hij in de deuropening zitten... hij heeft het toch naar z'n zin? Ik ben zo blij dat het zo goed heeft uitgepakt. Ik zie hier hier gewoon ook dat het veel beter is. Er was toch een bepaalde spanning tussen Mika, Sherry & Joepie die misschien niet meteen merkbaar was, maar ik merk nou heel sterk dat die weg is. Mika & Sherry hebben ook niet meer zo'n nesteldrang. Ik denk dat ze vooral elkaar zaten te stimuleren. Nou, ik ben hardstikke blij dat jullie zo hardstikke blij met Joepekind zijn ;D ;D.

Ik moet nódig eens komen kijken, een keer in een weekend maar afspreken??

Groetjes, Sanna

Charlotta

Citaat van: Sanna op 27 maart 2010, 21:27:40

Ik moet nódig eens komen kijken, een keer in een weekend maar afspreken??

Ja, lijkt me leuk! Ik ben heel benieuwd of je nog gelijk herkent, maar volgens mij wel.
Ik heb gisteren nog zo gelachen..........Joepie kan dus heel goed slopen, maar ja, dat weet jij best natuurlijk, whahaha.
En als wij dat dan aan Rick vertellen, moet hij vreselijk lachen, want als je er niet bij bent, is dat natuurlijk dubbel leuk.
Gisteren was ik even weg en Rick was "in charge" om op Joep te letten. Nou, dat heeft hij geweten!
Uiteindelijk was hij bijna wanhopig want hij kwam niet aan zijn krantje toe. 3 keer raden wie er toen heel hard moesten lachen? JUIST! Becca en ik!  ;D ;D
Rick noemt haar "Hooligan Joep". Het is me er éen, die dame!

Sanna

Hahahaha!!! Ja, die dame kan je niet alleen laten hoor ;).

Hermien

*Manon*

Ik wens je een heel vrolijk pasen!
Laat de paashaas maar komen om de gekleurde eitjes te verstoppen in de tuin en een lekker paasontbijtje brengen.

Veel plezier & geniet er van!

Liefs Manon

Dierenfreackske

Hermien

Sohe, moest ik even een eind zoeken naar dit boekje..... :o Leven jullie allemaal nog wel?

Kom ff langs vliegen om een dikke knuf namens mijn 'Veertjes' te droppen.   ;D  ;D  ;D  ;D