Sjors ..........weer zonder Joepie........

Gestart door Charlotta, 22 november 2009, 11:36:04

« vorige - volgende »

Hermien

En......? Nog geslaagd met de kooi?

;D  ;D  ;D  ;D

Charlotta

*moppert omdat ze niet geloofd wordt*  ;D

De grote dag is vandaag, we gaan over een uurtje hier vandaan!!

Sanna

Daar vandaan, hier naartoe ;D ;D ;D.

Saar

Ik zei ook eens.... Ik wil maar 2 valkjes... Nu heb ik er 16 :-[
met nog 3 jonge valkjes die moeten verhuizen.. Geloof me, als dat virus je eenmaal in zijn greep heeft dan kom je er niet meer vanaf! ;D

Hermien

O, ik dacht gisteren. Vandaag kan ik niet mee. Jammer. Succes en veel plezier!

:-*  :-*  :-*  :-*

Charlotta

Na een gezellig uurtje bij Sanna togen wij op weg naar huis met onze volière.
Het was nog even gedoe om hem in elkaar te krijgen maar de nodige lachbuien later hadden mijn lief en ik hem toch helemaal klaar en ging ik hem inrichten.
Sjors zat ondertussen wantrouwend te kijken, hij voelde de bui blijkbaar al hangen..............
Toen alles klaar was, moest ik hem toch pakken en natuurlijk had hij gevoelig mijn duim te pakken maar na even wat onwennig te hebben gezeten, zit hij nu druk zijn veren te poetsen.
Hij zal best tijd nodig hebben om te wennen, maar we geven hem rustig de tijd.
Hij heeft nu een zee van ruimte meer en dat vinden we al zo leuk voor hem!!
Plaats genoeg nu voor 2.................... :P

Hermien

.....of vier......of.....

Gun je Sjors inderdaad maar even de tijd. Toen ik een paar jaar geleden Gabber wilde verkassen van kleine 2-pervalkjeskooi naar de grote volière, was-ie ook panisch. Ik heb uiteindelijk de kleine kooi met inging voor de opening van de volière gezet en nog geen half uur later was-ie overgestapt. Daarna heb ik hem een heel weekend NIET meer eruit gelaten, zodat hij goed kon wennen.

En nu is het dus bij jou wachten op nummer 2......en.....

Groetjes van mijn 'Vliegtuig' , die vandaag heerlijk in de sneeuw hebben gespeeld......

;D  ;D  ;D  ;D

Sanna

Citaat van: Beaudien op 31 januari 2010, 17:35:22
Het was nog even gedoe om hem in elkaar te krijgen maar de nodige lachbuien later hadden mijn lief en ik hem toch helemaal klaar en ging ik hem inrichten.

Whahahaha, en ik heb nog wel instrúcties gegeven!! :D :D :D
De vogies en ik vonden het ook gezellig hoor ;).

Groetjes, Sanna

Charlotta

Sjors heeft de eerste nacht in zijn mooie nieuwe onderkomen goed doorgebracht, maar helaas lijk ik bij hem nu weer terug bij af.
Als ik zijn voerbakje pak, gaat hij blazen en spreidt agressief zijn vleugels en wil aanvallen.
Terwijl ik toch zo lekker voer kom brengen!  :P
Het zal wel weer zakken bij onze Sjors, ik ga gewoon weer bij hem slijmen nu.

Sanna

Ja, arme Sjors moet gewoon een paar daagjes wennen hoor ;). Als hem verder niks engs overkomt ;D zul je over een weekje vast wel weer een stuk verder zijn.

Groetjes, Sanna

Charlotta

Hij is echt de boel aan het verkennen en is oh jee, weer verliefd geworden op een bel van een nieuw speeltje.
Daar heb ik een topic over geopend voor adviezen!

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,33997.from636778.html#new

Charlotta

Vandaag een spannend momentje!
Sjors begon echt op onderzoek uit te gaan, hij had alleen nog maar vrij stil op de bovenste 2 stokken gezeten van zijn nieuwe kamervoliere.
Ik heb beneden allemaal lekkers opgehangen in de hoop...........
en nog een nieuw speeltje ergens tussenin.
Sjors is niet zo van de speeltjes maar warempel, deze was blijkbaar toch erg leuk, vooral om tegen te mopperen wat hij dan ook vol verve heeeeel lang deed!
En toen zakte hij inderdaad heel voorzichtig af naar een stokje lager en nog een.....tot hij een hapje trosgierst kon nemen en toen weer als een speer naar boven!!
Dappere dodo!!  ;D ;D

Sanna

Hihihi, komt best in orde met Sjors ;).

Charlotta

Sjors zit nerveus zijn veren te poetsen want vanmiddag krijgt hij hoog bezoek!!!!!!
Hermien komt hem bewonderen, hij hoopt toch zó dat ze hem leuk vindt!!  :P ;D

Hermien

;D   ;D   ;D   ;D