8 mei 2025, 08:29:10

Lutino pop?

Gestart door Renee, 24 november 2009, 14:35:00

« vorige - volgende »

Renee

Ik heb een vraagje....en hij komt misschien een beetje dom over :P.
Wanneer een Lutino is doorgefokt hebben dan alleen de popjes een kale plek op hun koppie of ook de ventjes?
Heb namelijk een Lutinootje, en toen ik hem ophaalde werd verzekerd dat de kale plek weg zou trekken en dat het een mannetje zou zijn...Dacht dat ik mij goed had ingelezen, maar de stukjes over doorgefokte Lutino's dus net niet...wel balen achteraf. Het plekje is wel stukken minder geworden, maar zie nu echt geen stoppeltjes meer doorsteken.
Groetjes Renée en Jaapie

Karin

Zowel mannen als popjes kunnen een kale plek hebben. Als je een jonge lutino hebt gekocht kan er niet gezegt worden of het een man of pop is ( alleen in bepaalde combi's weet je wel zeker dat het een popje is ), dat kan pas gezien worden aan het gedrag als het volwassen is. Veel luitno's hebben een kale plek. Als ze wat ouder worden vallen de veertjes er vaak wat overheen. Verder niet zo'n ramp, alleen met een kale plek zou ik er niet mee kweken. 
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

O, en domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden  :P
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Renee

hoi Karin, dank je wel voor je reactie. Dus moet ik nog even aankijken wanneer hij zich macho gaat gedragen. Hij is nu 4 maanden.
Groetjes Renée en Jaapie

Karin

Ja, ze gaan meestal tussen de 4 en 8 maanden fluiten. En dan veel melodieuzer dan popjes. Alhoewel ik een popje heb die ook vrij veel fluit  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves