Larissa's Valkjes** Willen jullie dit boekje sluiten*

Gestart door Larissa, 19 november 2009, 13:15:14

« vorige - volgende »

Larissa

hey Thea

Dat kan niet Lola zit in de kweekkooi met jongen, wat jij ziet is 2 drubbels water. Maar een jong van King en Aisha van de eerste ronde

XXX

Larissa

godver...kom ik terug van boodschappen halen, hoor ik een enorm geschreeuw uit de schuur komen, ik ren der heen zie ik Glenn heel raar op de grond zitten..ik kon hem zo op pakken en na kijken uiterlijk niks te zien, hij hapte raar naar lucht. Ik heb hem mee genomen naar binnen in mijn handen blies hij zijn laaste adem uit....rust zacht lieve Glenn, xxx

Glenn laat lola alleen achter met 2 jongen, en een pleegjong
het pleegjong is naar de buren verhuisd onder Shauny en Tara.

Ik hoop dat lola doet wat ze moet doen

TheaV

:'(
Ik had het al gelezen en gereageerd op FB.
Maar wat is dit weer :censuur
Doet Lola wat ze moet doen???
Is zij al wat bekomen van de schrik?

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Larissa

hey Thea

Lola doet wat ze moet doen, voeren.....ze zijn nu al 2 keer gevoerd door haar. Ik hoop dat ze nou vannacht wel in het blok gaat zitten dat deed glenn meestal.
Het is even afwachten wat er morgenvroeg gebeurt normaal deed hij de eerste voeding

Knuffels

animallovertje

wat vreselijk :( heel veel sterkte.
hopelijk worden de jongen goed doorgevoerd.
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

Larissa

Zoals het er nu naar uit ziet gaat lola alles doen zoals ze hoort te doen, ze eet zich nu voel en gaat daarna de jongen voeden voor de laaste keer.

Ik ga straks nog even kijken of ze voor de nacht in het blok zit en dan duimen voor morgen vroeg

*Esther*

Citaat van: Larissa op 16 augustus 2012, 13:20:50
godver...kom ik terug van boodschappen halen, hoor ik een enorm geschreeuw uit de schuur komen, ik ren der heen zie ik Glenn heel raar op de grond zitten..ik kon hem zo op pakken en na kijken uiterlijk niks te zien, hij hapte raar naar lucht. Ik heb hem mee genomen naar binnen in mijn handen blies hij zijn laaste adem uit....rust zacht lieve Glenn, xxx

Glenn laat lola alleen achter met 2 jongen, en een pleegjong
het pleegjong is naar de buren verhuisd onder Shauny en Tara.

Ik hoop dat lola doet wat ze moet doen

Jeej wat rot zeg om dit zo mee te maken.
Sterkte met de donsjes.

gr Esther

Larissa

dank je Esther,

Lola doet alles wat ze moet doen, net nog even gecheckt en ze zit op het blok.
Op naar morgen vroeg

☺ Pita ☺

Hoe oud zijn de jongen?
Met deze temparaturen kunnen ze elkaar al redelijk goed warm houden hoor.
Laat het maar even warm blijven voor de jongen he!!
Maar als ik het zo lees komt het wel goed denk ik ;)
Groetjes Petra.

Larissa

Het Pita,

De jongen zijn nu net 10 dagen, maar lopen iets achter in de groei.

Ze zijn lekker warm gehouden vannacht door lola en net waren ze gevoed.

Groetjes

*Esther*

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Larissa

Zo nu dan even een kleine update over de jongen, de 2 worden nog maar mondjes maat gevoed door Lola.

Zo goed als ze het eerst deed zo slecht gaat het nu, de 2 zijn al 2 dagen smorgens iets afgevallen, ondanks dat ik haar en de jongen smorgens ondersteun met pap.
Aangezien het haar eerste nest is en ze het onverwachts helemaal alleen moet doen, hebben we geen klagen ze laat zien dat ze het kan maar alleen lukt haar nog net niet.

Wij hebben dan ook besloten om de jongen groot te gaan brengen met de pap, om te voorkomen dat ze een grote achterstand gaan oplopen.

Larissa

Na enig beraad zijn mijn man en ik er uit, we gaan op zoek naar een Witmasker split bronze fallow voor onze Lola, ze is de hele middag al aan het gillen en aandacht aan het zoeken
bij Angel (witmasker) en Pinkeltje (witmasker).

De vrouwtjes van hun accepteren dit niet en dus blijft lola zielig alleen in een hoekje zitten.
We hopen een volwassen man van uit een buiten voliere te vinden zodat ik niet meer vogels binnen hoef te houden in de winter

groetjes

Larissa

Tja zo ben je nog zoekende en zo komt er een mooi aanbod op je pad welke je niet kunt afslaan.

Zoals je dus kunt lezen ben ik voorzien van 2 mooie mannetje split bronze fallow

groetjes