Larissa's Valkjes** Willen jullie dit boekje sluiten*

Gestart door Larissa, 19 november 2009, 13:15:14

« vorige - volgende »

maranda

hey zus

sterkte en hoop dat pico en joepy de rest groot gaat brengen kom gauw een keertje kijke bij jou

groetjes je zusje

*~Romilda~*

Ach laris,
wat zielig,,Dat lijkt me echt het moeilijkste moment,,als je als kweekster moet toezien hoe het donsje het net niet heb gehaald:(De rest van je donsjes zijn echt super!
Heel veel sterkte ermee..ook voor de ouders natuurlijk!!
Groetjess

Larissa

Hoi Romilda

Dank je wel, hoe hard het ook klinkt de ouders lijken nergens last van te hebben, ze zitten goed bij de donsjes en eitje 5
Het is inderdaad een moeilijk moment maar ik heb gelukkig 3 mooie donsjes wie super goed gaan

@Maranda

Dank je zussie, ik hoor wel wanneer je langs wilt komen

:-*

Rianne

Hey Larissa,

voel je niet schuldig hoor. Het is ook erg lastig om te bepalen wanneer je zelf het ei open moet maken. Ik heb dat wel eens te vroeg gedaan, nou, dan baal je ook want dat jong haalt het niet. Waarschijnlijk was het toch niet sterk genoeg geweest.

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Larissa

Hey Rianne

Ja dat weet ik , daarom twijfelde ik vanmorgen ook onwijs of ik er wel goed aan deed, achter af had ik toch al niks meer voor dit donsje kunne betekenen.
Het was een vrij fors jong en lag straks in het eitje met het koppie iets onder zijn vleugeltje, vermoed gewoon dat hij de draai niet kon maken om er uit te komen

Nu maar duimen voor eitje 5

@ patty

dank je

:-*

TheaV

Jeetje...waarom nou?? Maar op moment dat je handelde gaf jouw gevoel in dit te doen. Dan is het goed en zelfs moedig om het te kunnen! Twijfelen lijkt mij logisch, de twijfel is achteraf soms meer/groter. Maar je deed het en het is goed zo!
Had je anders gehandeld,was er erna ook twijfel.
Sterkte en ik duim voor nr. 5...
Toch dan de verrassing????

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Larissa

Hey Thea

Tja de verrassing, nou ja hoop nu maar op donsje 5 maar heb er nu ff zwaar hoofd in zeg maar.
Was nie zo'n grote verrassing hoor maar vondt het wel een leuke had iets met de naam te maken van  de kleine donsjes

groetjes LArissa

TheaV

Citaat
Citaat van: Larissa op 15 maart 2011, 13:43:58
Hey Thea

Tja de verrassing, nou ja hoop nu maar op donsje 5 maar heb er nu ff zwaar hoofd in zeg maar.
Was nie zo'n grote verrassing hoor maar vondt het wel een leuke had iets met de naam te maken van  de kleine donsjes

groetjes LArissa

Kop op!!!! Niet te lang en te diep laten hangen!! Anders mis je vast iets van wat er om jou heen gebeurd!!

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

smiley

Hoi Larissa

Dit is Balen  :-\ :-\ dat kan ik goed begrijpen ,gelukkig doen de andere 3 het prima..
Nu nummer 5 nog en dan is de spanning van het uitkomen weer voorbij .
Probeer het snel achter je te laten en geniet van de kleintjes die er al zijn ..

Knuffel uit Rotterdam voor jou  :-* :-*

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Bello

he wat zielig, maar je kon niets meer voor het donsje doen.
Nu wachten op donsje 5!!

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline 1569

He Larissa
Dat is vervelend van dat 4e donsje.
Maar ja dat hoort er ook een beetje bij.
Hopelijk gaat het wel goed met donsje 5.
Groetjes Caroline 1569

Larissa

@Thea

Ik laat me koppie nie hangen hoor, is nog zoveel moois om van te genieten

@caroline1569

Ik weet het maar dit is wel een van de mindere kanten van kweken

Nu even wat vrolijker nieuws na het zielige van gisteren

De 3 donjes groeien als kool, dit moet ik dus goed in de gaten gaan houden voor als ik ze wil gaat ringen,
Chase heeft het linker oogje al heel iets open staand, na 4 dagen wat al onwijs vroeg is
Chanti heeft het rechter oogje al heel iets open staan, ook de is nog maar 4 dagen oud
Cali de jongste van het stel kruipt lekker bij haar/zijn broers/zussen weg maar heft al wel heel fier zijn hoofdje op

Straks ff foto's

Larissa

Sorry de foto's lieten even op zich wachten maar hier zijn ze dan,

Van oud naar jong, ze zijn een beetje wazig maar met flits lukte nie en zonder kreeg ik hem nie scherp genoeg

Chase

Chanti

Cali

Groetjes

Caroline

Och meis, wat verdrieitg ... ik lees het nu pas, loop een beetje achter ...

Heel veel sterkte en geef je zelf niet de schuld hoor.  :-*

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.